Αρχική Τουρισμός Kα Υπουργέ, οι εποχές που η προώθηση των προορισμών γινόταν μέσα από...

Kα Υπουργέ, οι εποχές που η προώθηση των προορισμών γινόταν μέσα από ταξίδια δημοσίων σχέσεων, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί….

Letters to the editorΜε σκεπτικισμό βλέπει, το ταξίδι της Υπουργού Τουρισμού Κας Κεφαλογιάννη στο Τόκυο, ο κ. Γ.Καραγιάννης, Γεν. Δντης του JTB GREECE, με περισσότερα από 23 χρόνια εμπειρίας στην Ιαπωνική Αγορά.

Μήπως θα έπρεπε να κάνει μια συνάντηση η Κα Κεφαλογιάννη και με τους επαγγελματίες που γνωρίζουν καλά την Ιαπωνική αγορά, για την αρτιότερη προετοιμασία της επίσκεψης της στο Τόκυο??

Ποιους μετρήσιμους στόχους, έχει θέση το Υπουργείο ως προς αυτό το ταξίδι??

Αυτά είναι τα ερωτήματα που θέτει ο κ. Γ.Καραγιάννης, σε επιστολή του προς το Travelling News!

Δείτε τι γράφει ο κ. Γ.Καραγιάννης

Αγαπητό Travelling News,

Σε συνέχεια παλαιότερης επικοινωνίας μας για το θέμα του ΕΟΤ στο Τόκυο, εκφράζω για άλλη μια φορά την απορία μου και τον σκεπτικισμό μου για τον τρόπο με τον οποίο η ηγεσία του Ελληνικού Τουρισμού αξιολογεί και χειρίζεται θέματα τόσο σημαντικά, όπως είναι η προβολή του προορισμού μας σε αγορές δύσκολες και ιδιαίτερες σαν την Ιαπωνική αγορά.

Και ενώ εμείς, οι άμεσα εμπλεκόμενοι με την αγορά αυτή, αναζητούσαμε τρόπους επαφής με την εν λόγω ηγεσία, πηγαίνοντας εγώ προσωπικά, μέχρι και το πολιτικό της γραφείο, για να συζητήσουμε τις όποιες δυνατότητες θα μπορούσαν, ενδεχομένως να υπάρξουν με την ενεργοποπίηση του ΕΟΤ στο Τόκυο, μαθαίνουμε ξαφνικά ότι η κυρία Υπουργός πραγματοποιεί ταξίδι στην Ιαπωνία !

Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον, από τη στιγμή που δεν κληθήκαμε να συμμετάσχουμε, με την όποια γνώση και εμπειρία μπορεί να διαθέτουμε, στην αρτιότερη προετοιμασία αυτού του ταξιδιού, να είχαμε μια ενημέρωση για τους μετρήσιμους στόχους που το Υπουργείο έχει θέση ως προς αυτό το ταξίδι.

Η κυρία Υπουργός θα συναντήσει μεταξύ άλλων και εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών οργανισμών, αλλά δεν επεδίωξε μία συνάντηση με τους εκπροσώπους στην Ελλάδα των JTB/HEI/HIS/NTA…….

Κατά την ταπεινή μου άποψη, μετά από 23 χρόνια στην Ιαπωνική αγορά μέσα από τους κορυφαίους οργανισμούς JTB & Tumlare, οι εποχές που η προώθηση των προορισμών γινόταν μέσα από ταξίδια δημοσίων σχέσεων, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Οι στόχοι πρέπει να είναι μετρήσιμοι σε καθημερινή βάση, με συνέργειες αλλά και με δυνατότητες άμεσης παρέμβασης όταν παρατηρείται τάση απόκλισης.

Εύχομαι πραγματικά το ταξίδι της κυρίας Υπουργού να επιτύχει.

Ελπίζω σε κάποιο σημείο, να υπάρξει ανάσχεση των μονομερών ενεργειών και, στην εποχή της ανάγκης για κοινές προσπάθειες, να κληθούν και οι έχοντες την τεχνογνωσία των επιμέρους αγορών να συμμετάσχουν στην επιτυχή διοργάνωση παρόμοιων προσπαθειών.

Με εκτίμηση Γ.Καραγιάννης
Δντης JTB GREECE

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δυστυχώς η κατάσταση αυτή επικρατεί σε όλες τις χώρες. ¨ολα γίνονται τελευταία στιγμή και προχειροοργανωμένα.
    Το ΥΠΟΤ πηγαίνει στα τυφλά χωρίς να έχει προενημερωθεί, ποιοί έλληνες επαγγελματίες με την απαιτούμενη κατάρτιση και εμεπιρία στο τουριστικό μάρκετινγκ, θα ήταν σε θέση να προετοιμάσουν και να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην αντίστοιχη χώρα αγορά-στόχο.

    Όταν όμως δεν υπάρχει
    1. μία ξεκάθαρη στρατηγική, πώς περιμένουμε να υπάρξει αποτελεσματικότητα σε τέτοιου είδους κινήσεις;
    2. Η κατάλληλη προετοιμασία στις αντίστοιχες αγορές-κλειδιά με τους κατάλληλους ανθρώπους και τις απαραίτητες δράσεις βάσει των τάσεων που επικρατούν στις αγορές αυτές, πώς περιμένουμε να προσελκύσουμε τους δυνητικούς πελάτες;
    3. ένα σχέδιο «μάρκετινγκ προορισμών», πώς έχουν την αυταπάτη ότι έτσι αναπτύσσονται πελατειακά οι αγορές
    4. μία ξεκάθαρη τοποοθέτηση των USP της Ελλάδας και της εκάστοτε περιοχής, πώς περιμένουμε να κερδίσουμε μερίδια αγοράς;
    5. επαγγελματισμός στο πώς πρέπει να προσσεγγίζονται οι ξένες αγορές, πώς περιμένουν να επανακτούν χαμένα εδάφη στην παγκόσμια τουριστική σκακιέρα;

    Με συναδελφικούς χαιρετισμούς από την Γερμανία.

    Ανδρέας Στεφανής / Andreas Stefanis

    Stefanis Marketing Consulting GmbH | Parzivalstr. 17A | D-14476 Potsdam
    Tel. +49 (33201) 50 830 | Fax. +49 (33201) 50 831 | mailto:andreas@stefanis-consulting.eu
    http://www.stefanis-consulting.eu | http://www.channel-manager-hotels.eu

  2. Aγαπητοί Φίλοι,
    Αυτά είναι μερικά σχόλια από τους υπαλλήλους του γραφείου μας στην Ιαπωνία σχετικά με
    την επίσκεψη της κ. Κεφαλογιάννη. Όπως καταλαβαίνετε ακόμα καί οι Ιάπωνες βλέπουν με
    σκεπτικισμό την επίσκεψη αυτή και αποτυπώνουν την απογοήτευση τους για την Ελληνική
    κατάσταση.
    Φιλικά,
    Κρίστη Δούνια
    ΜΑΡΙΣΟΛ ΤΟΥΡΣ Α.Ε.

    Dear Christie,

    I saw the photo of closed temple of Zeus (maybe yesterday’s photo) this morning,
    I was so disappointed…

    http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite1_1_13/03/2013_487481
    >
    > Minister Mrs. Kefalogianni should have solve this problem rather than coming to Japan.
    > Negative image of Greece was just increased.
    > I wonder what she wants to do…
    > Nobody want to go to the place where the strikes are always occurs & much affect their trip…

    CLUB TOURISM charter flight doesn’t come to Greece this year.

    All the agents finished making summer brochure (paper one)..

    Her visit / action was rather late… She recommended “CRETE”…

    Good place but not good for Japanese especially honeymooners.

    Does she know that most of Japanese are honeymooners or couple & have limited time of stay ???

    I guess at least she enjoyed sightseeing in Japan…

    Good news is agents told us there are lots of inquiries about Greece trip.

    Wish to be busy this year & no more strikes!!

    Regards,

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.