Αρχική Τουρισμός H Όλγα Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία

H Όλγα Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία

Ιαπωνια - ΚεφαλογιάννηΚεφαλογιάννη-ΙαπωνίαΤο ενδιαφέρον της Ιαπωνίας για την Ελλάδα, ως προορισμού και τουριστικών επενδύσεων, επιβεβαιώθηκε, κατά τη διάρκεια της συνάντησης του κ. Shinichi Yokoyama, προέδρου της Επιτροπής για την Ευρώπη και τον Τουρισμό του Συνδέσμου Βιομηχανιών της Ιαπωνίας, με την υπουργό  υπουργού Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη η οποία πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Ιαπωνία.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες της κυβέρνησης, επισημαίνοντας τη βελτίωση που παρουσιάζεται σε πολλούς οικονομικούς δείκτες. Παράλληλα  παρουσίασε το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, τονίζοντας το σημαντικό ρόλο που έχει στην οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας. Η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε επίσης στο συνομιλητή της ότι η Ελλάδα είναι ασφαλής και φιλόξενη χώρα και ότι οι Ιάπωνες επισκέπτες είναι ευπρόσδεκτοι καθ όλη τη διάρκεια του έτους.
Σε όλες τις επαφές της αλλά και στις συνεντεύξεις της σε μεγάλα μέσα ενημέρωσης, η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία που έχει για την Ελλάδα, η προσέλκυση τουριστών από την Ιαπωνία.
 Με αφορμή τη συμπλήρωση δυο χρόνων από το μεγάλο σεισμό στις βορειοανατολικές ακτές της Ιαπωνίας, η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε τη συμπάθεια της στις οικογένειες των θυμάτων και την Τετάρτη θα επισκεφτεί την πόλη Sendai, που βρίσκεται στην πληγείσα περιοχή, όπου θα έχει συνάντηση με τη δήμαρχο της πόλης.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγαπητό Travelling News,

    Σε συνέχεια παλαιότερης επικοινωνίας μας για το θέμα του ΕΟΤ στο Τόκυο, εκφράζω για άλλη μια φορά την απορία μου και τον σκεπτικισμό μου για τον τρόπο με τον οποίο η ηγεσία του Ελληνικού Τουρισμού αξιολογεί και χειρίζεται θέματα τόσο σημαντικά, όπως είναι η προβολή του προορισμού μας σε αγορές δύσκολες και ιδιαίτερες σαν την Ιαπωνική αγορά.
    Και ενώ εμείς, οι άμεσα εμπλεκόμενοι με την αγορά αυτή, αναζητούσαμε τρόπους επαφής με την εν λόγω ηγεσία, πηγαίνοντας εγώ προσωπικά, μέχρι και το πολιτικό της γραφείο, για να συζητήσουμε τις όποιες δυνατότητες θα μπορούσαν, ενδεχομένως να υπάρξουν με την ενεργοποπίηση του ΕΟΤ στο Τόκυο, μαθαίνουμε ξαφνικά ότι η κυρία Υπουργός πραγματοποιεί ταξίδι στην Ιαπωνία !
    Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον, από τη στιγμή που δεν κληθήκαμε να συμμετάσχουμε, με την όποια γνώση και εμπειρία μπορεί να διαθέτουμε,
    στην αρτιότερη προετοιμασία αυτού του ταξιδιού, να είχαμε μια ενημέρωση για τους μετρήσιμους στόχους που το Υπουργείο έχει θέση ως προς αυτό το ταξίδι.
    Η κυρία Υπουργός θα συναντήσει μεταξύ άλλων και εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών οργανισμών, αλλά δεν επεδίωξε μία συνάντηση με τους εκπροσώπους στην Ελλάδα των JTB/HEI/HIS/NTA…….

    Κατά την ταπεινή μου άποψη, μετά από 23 χρόνια στην Ιαπωνική αγορά μέσα από τους κορυφαίους οργανισμούς JTB & Tumlare, οι εποχές που η προώθηση των προορισμών γινόταν μέσα από ταξίδια δημοσίων σχέσεων, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
    Οι στόχοι πρέπει να είναι μετρήσιμοι σε καθημερινή βάση, με συνέργειες αλλά και με δυνατότητες άμεσης παρέμβασης όταν παρατηρείται τάση απόκλισης.

    Εύχομαι πραγματικά το ταξίδι της κυρίας Υπουργού να επιτύχει.
    Ελπίζω σε κάποιο σημείο, να υπάρξει ανάσχεση των μονομερών ενεργειών και, στην εποχή της ανάγκης για κοινές προσπάθειες,
    να κληθούν και οι έχοντες την τεχνογνωσία των επιμέρους αγορών να συμμετάσχουν στην επιτυχή διοργάνωση παρόμοιων προσπαθειών.

    Με εκτίμηση
    Γ.Καραγιάννης
    Δντης JTB GREECE

  2. Αγαπητέ κε Καραγιάννη,
    Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα τις παρατηρήσεις σας (μάλλον την κριτική σας ) για το πρόσφατο αυτό…. λίγο παράξενο ταξίδι της υπουργού τουρισμού της Ελλάδας κας Κεφαλογιάννη στην Ιαπωνία και σας στέλνω αυτό το ανοιχτό (μέσω του τύπου) μήνυμα για να σας πω πως συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.
    Η ιαπωνική τουριστική αγορά είναι μια ασυνήθιστη αγορά και την κάνει έτσι ο ιδιόμορφος χαρακτήρας του ιάπωνα (επιχειρηματία και καταναλωτή). Όσοι ασχολήθηκαν με αυτήν την αγορά θα έχουν διαπιστώσει (και θα έχουν πάρει ένα καλό μάθημα) πως δεν μπορείς να συνεργάζεσαι με τους ιάπωνες χωρίς καλή προετοιμασία. Οι ιάπωνες θα είναι όλο χαμόγελα (φυσικά από ευγένεια) και στις συζητήσεις τους θα είναι όλο Yes, Yes. Όλοι όμως ξέρουμε πως αυτό το Yes σημαίνει ΝΟ. Μάλλον σημαίνει Ναι σε ακούει… αλλά δεν συμφωνεί. Κι αυτό γιατί με τους ιάπωνες δεν γίνονται έτσι οι δουλειές.
    Δούλεψα 9 χρόνια εκεί και ένα χρόνο πριν φύγω (το 1994) φτάσαμε τους 131.000 ιάπωνες (ρεκόρ μέχρι σήμερα) και θα παραμείνει για πολλά χρόνια αν οι ιθύνοντες της ελληνικής αγοράς συνεχίσουν να μη δουλεύουν ΣΟΒΑΡΑ με τους ιάπωνες. Και σοβαρά σημαίνει σοβαρή προετοιμασία, γνώση της αγοράς και σεβασμός στους συνεργάτες σου (κυρίως απ’ τον ιδιωτικό τομέα). Η σοβαρή προετοιμασία με τους ιάπωνες έχει συγκεκριμένους κανόνες κι αν τους αγνοήσεις καλύτερα να τους ξεχάσεις για αρκετό καιρό.
    Το 1991 ξεκινήσαμε μια συνεργασία με το JTB (Mrs. Maruhata / Osaka) για εβδομαδιαία προγράμματα αποκλειστικά για την Ελλάδα «Greece-Monodestination» συμπεριλαμβανομένης της διήμερης κρουαζιέρας (Μύκονο – Σαντορίνη) ειδικά σχεδιασμένης για την ιαπωνική αγορά. Φαίνεται πως όλα δούλευαν σωστά όταν η ελληνική εταιρεία σταμάτησε την κρουαζιέρα γιατί η Ολυμπιακή αποφάσισε το 1993 να διακόψει τις απευθείας πτήσεις προς Τόκιο. Οι ιάπωνες στεναχωρήθηκαν περισσότερο γιατί η ελληνική πλευρά δεν προετοιμάστηκε σωστά γι’ αυτό το θέμα ( να το συζητήσουμε και ο καθένας να πάρει το μερίδιο που του αναλογούσε ). Αυτή η έλλειψη προετοιμασίας (διάθεση για βαθύτερη γνώση της εκ μέρους των ελλήνων) σημάδεψε τα μεθεπόμενα χρόνια και οδήγησε τον ιαπωνικό τουρισμό στην κατρακύλα.
    Αν και τώρα οι ιάπωνες διαπιστώσουν πως δεν τους παίρνουμε στα σοβαρά, δεν προετοιμαζόμαστε σωστά ό,τι και να κάνουμε στην αγορά – όσα λεφτά και να ξοδέψουμε θα ναι πεταμένα απ’ το παράθυρο. Και στις μέρες που ζούμε (με όλα αυτά τα προβλήματα) θα ναι κρίμα!!
    Ελπίζω το καλοκαίρι να τα πούμε κι από κοντά
    Με ιδιαίτερη εκτίμηση
    Πάνος Αργυρός

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.