To House of Wine, η μεγαλύτερη ηλεκτρονική κάβα στο ελληνικό διαδίκτυο, μετά απο 2 χρόνια ανελλιπούς επικοινωνίας, πληροφόρησης και παροχής υπηρεσιών προς τους απανταχού φίλους του οίνου, την ημέρα των γενεθλίων του στις 21 Σεπτεμβρίου, έλαβε ένα μεγάλο δώρο. Ανακυρήχθηκε με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια, απο το έγκυρο περιοδικό “Meininger’s Wine Business International”, «Η πρώτη αυτόνομη εξειδικευμένη στο Internet επιχείρηση οίνου, που πληροί τα διεθνή πρότυπα».
Το “Meininger’s Wine Business International”, στο τεύχος του Σεπτεμβρίου, και στο τακτικό του άρθρο “Who is Who” που αναφέρεται σε άτομα και επιχειρήσεις που διακρίνονται και επηρρεάζουν τα περί του οίνου σε κάθε χώρα, έχει σαν θέμα του την Ελλάδα. Και σε αυτό, βάσει έρευνας που έγινε -όπως αναφέρει το περιοδικό- “ανάμεσα σε 200 μέλη του Ελληνικού κόσμου του κρασιού για να αποκαλυφθεί ποιοί θεωρούν ότι είναι οι σημαντικοί παίκτες”, το House of Wine πήρε την 1η θέση στην κατηγορία “Best Mail Order Company” που περιλαμβάνει τις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.
Μεταφρασμένο επι λέξει, το άρθρο αναφέρει:
”Το γεγονός ότι τα μεγάλα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής πώλησης, έχουν χτίσει online δίκτυα, προκειμένου να πουλήσουν κρασί απ’ ευθείας, δείχνει ότι αυτή είναι μια κατηγορία με αυξανόμενο ενδιαφέρον. Η ηλεκτρονική έκδοση του καταστήματος οίνου Cellier κέρδισε πολλές ψήφους, αλλά ήταν το House of Wine που πραγματικά ξεχώρισε και έλαβαν τις περισσότερες ψήφους. Το House of Wine που ιδρύθηκε το 2009, είναι η πρώτη αυτόνομη εξειδικευμένη στο Internet επιχείρηση οίνου, που πληροί τα διεθνή πρότυπα. Η συλλογή περισσότερων των 1000 ετικετών κρασιών, ένας ενημερωτικός ιστότοπος με σαφείς λεπτομέρειες κάθε προϊόντος, οι ανεξάρτητες συμβουλές μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεις της, και μια εξαιρετική πολιτική τιμών ήταν οι κύριοι λόγοι που επιλέχθηκε.”
Το “Meininger’s Wine Business International”, είναι το μοναδικό διεθνές περιοδικό που επικεντρώνεται στην επιχειρηματική πλευρά του οίνου σε όλο τον κόσμο. Διαβάζεται σε περισσότερες από 40 χώρες και παρέχει στους decision makers στο διεθνές εμπόριο οίνου μια οπτική της παγκόσμιας αγοράς οίνου, με εκτεταμένες αναφορές και με περισσότερους από 30 ανταποκριτές που παρακολουθούν επι τόπου τις εξελίξεις σε διαφορετικές αγορές όπως της Κίνας, Αυστραλίας, Αγγλίας, Βραζιλίας και Ρωσίας, καθώς και σε μικρότερες αγορές όπως της Κορέας, της Βουλγαρίας και της Ελλάδας.