Αρχική General Καταβαθρώνουν την ανταγωνιστικότητα του ξενοδοχειακού προϊόντος τα μέτρα επιβολής του ειδικού τέλους...

Καταβαθρώνουν την ανταγωνιστικότητα του ξενοδοχειακού προϊόντος τα μέτρα επιβολής του ειδικού τέλους στα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα τονίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων

Ο κ. Γιάννης ΡέτσοςΌπως επισημαίνει, η ΠΟΞ, “Από την πρώτη στιγμή που ετέθη το ζήτημα του έκτακτου Τέλους Ακινήτων, με το περίγραμμα και με το χαρακτήρα που προσέδωσε σε αυτό αρχικά η κυβέρνηση, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, υπογράμμισε ότι η Ελληνική Ξενοδοχία συμβάλλει και προτίθεται να συνεχίσει να συμβάλλει, στο μέτρο των δυνατοτήτων της, στη δημοσιονομική εξυγίανση της χώρας.
Παράλληλα, επανέλαβε κάτι που είναι σε όλους γνωστό, αλλά και αυτονόητο, δηλαδή ότι οι επαγγελματικοί χώροι πολλών χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων των ξενοδοχείων, αποτελούν «εργαλείο δουλειάς» και σε κάθε περίπτωση, δεν παράγουν στο σύνολό τους έσοδο, τη στιγμή που η συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων της χώρας είναι εποχικής λειτουργίας, έως και έξι μηνών το χρόνο.

Δυστυχώς, μέρα με τη μέρα, ανατράπηκαν ουσιαστικά, όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του εν λόγω Τέλους, αφού από έκτακτο τείνει να μετατραπεί σε ετήσιο (ήδη προβλέπεται η ισχύς του έως το 2014), η καθολική εφαρμογή (η αρχή «όλοι πληρώνουν») έχει ήδη χαθεί, καθώς έχουν προβλεφθεί ρητά, εξαιρέσεις πολλών επαγγελματικών χώρων …πλην αυτών των ξενοδοχείων, ενώ οι συντελεστές προσδιορισμού των επιβαρύνσεων, έχουν κατά πολύ αυξηθεί και θα αυξάνουν, εφόσον, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του οικονομικού επιτελείου, επίκειται και αύξηση των αντικειμενικών αξιών.

Επιπρόσθετα, η μη ισότιμη μεταχείριση είναι εξόφθαλμη, δεδομένου ότι με το επιχείρημα του εξαγωγικού προσανατολισμού, δικαίως, εξαιρούνται τα ακίνητα άλλων παραγωγικών κλάδων (βιομηχανία, βιοτεχνία), ενώ την ίδια στιγμή ο κατ’ εξοχήν εξαγωγικός κλάδος, ο τουρισμός, επιβαρύνεται υπέρμετρα.

Αυτές οι τροποποιήσεις αιφνιδιάζουν δυσάρεστα τον ξενοδοχειακό κόσμο, καθώς, πέραν των άλλων, καταβαραθρώνουν την ανταγωνιστικότητα του ξενοδοχειακού προϊόντος μεσο-μακροπρόθεσμα, το οποίο, κυρίαρχα, συντελεί στην έξοδο της χώρας από την κρίση, ενώ φορτώνουν τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με επιβαρύνσεις δυσανάλογες της οικονομικής τους θέσης και αντοχής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.