Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Το Διεθνές Φεστιβάλ Αναλόγιο 2022 είναι εδώ!

Το Διεθνές Φεστιβάλ Αναλόγιο 2022 είναι εδώ!

Αφιέρωμα αρχαιόθεμη δραματουργία
ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ
Θέατρο Αλίκη, Πεδίον του Άρεως

19:00 ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
19:00 ΜΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ

Ανώτερη Δραματική Σχολή «δήλος – Δήμητρα Χατούπη»

Σε ένα παραλίμνιο θέρετρο του Άδη, ένας Κάτω Κόσμος άνω κάτω «αμιλλάται» με κέφι τους αριστοφανικούς Βατράχους. Οι κάτοικοί του ζουν ειδυλλιακά, δίχως ανταγωνισμούς και καταναλωτικές υστερίες, δίπλα στην Αχερουσία λίμνη, ως τη στιγμή που οι κυβερνήτες του τόπου, με πρόεδρό τους τον Πλούτωνα, διαπιστώνουν ότι έχουν σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα. Για να το αντιμετωπίσουν, λαμβάνουν μέτρα, αλλά η κατάσταση δεν βελτιώνεται. Αντιθέτως, όλα ανατρέπονται. Μόνοι υπεύθυνοι ανακηρύσσονται οι εκπρόσωποι του «άλλου κόσμου», ο Δίας με την Ήρα, δηλαδή, και ο Πλούτωνας αποφασίζει να κλείσει τα σύνορα του Άδη… για πάντα.

Πρώτη παρουσίαση: 2002, Ανοιχτό Θέατρο Γιώργου Μιχαηλίδη / Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας

Συντελεστές
Σκηνοθετική Επιμέλεια, Συντονισμός: Γιώργος Κορομπίλης, Αλεξάν Σαριγιάν
Ερμηνεία: Μαρία Βλάχου, Ειρήνη Κατσινούλα, Γιάννης Κοτσάνης, Ελένη Κουλογιάννη, Σοφία Κωσταρά, Μαριάννα Μαθιά, Αλεξάνδρα Μαρτίνη, Μανώλης Μαυρομάτης, Αγάπη Μουστρή, Αναστασία Μπουγιάκα, Νεφέλη Μποφίλη, Ανδριάνα Σαράντη, Χρυσούλα Σταμπολάκη, Ειρήνη Χαιρετάκη, Γιώργος Χριστάκης

***

19:30 ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ

Τμήμα Θεάτρου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Η Κλυταιμνήστρα γράφει ένα γράμμα στον Ορέστη, για να του εξιστορήσει τα γεγονότα που την οδήγησαν στη δολοφονία. Όχι για να ζητήσει συγχώρεση ή να ζητιανέψει οίκτο απέναντι στο εκδικητικό μένος του ίδιου και της Ηλέκτρας, αλλά για να μιλήσει για τον εαυτό της, τα αισθήματα και την κατάστασή της. Αποκαλύπτει την εποχή της, το άδικο σύμπαν των ανδρών που όρισαν και λεηλάτησαν τη ζωή της, που βίασαν το κορμί της και που άλλαξαν την τύχη της. Μιλά για τους πολέμους τους, τη βία, το έγκλημα, το αίμα. Ζητά ένα τέλος

Συντελεστές
Σκηνοθετική Διδασκαλία – Σκηνική Εκδοχή: Χριστίνα Χατζηβασιλείου
Ερμηνεία: Ελίνα Αντωνίου, Μαρία Μαργκέρα Βυζαρέλη, Ραφαηλία Γαβαλά, Εμμανουήλ Δραμηλαράκης, Δημήτρης Ζγουρέλης, Ειρήνη Ηροδότου, Χρύσα Ιωαννίδου, Φιόνα Κατοίκου, Οδυσσέας Κλήμης, Ζωή Μπάτζιου, Σοφία Νίνου, Μαριάνθη Ξυνταριανού Τσιροπινά, Στέλιος Ράμμος, Μιχάλης Στεφανίδης, Ντορίνα Ταχιράι

***

20:15 ΠΑΡΟΔΟΣ ΘΗΒΩΝ

Ανώτερη Δραματική Σχολή Αγίας Βαρβάρας «Ιάκωβος Καμπανέλλης»
Η υπόθεση του έργου αποτελεί μια πιθανή εξέλιξη της τραγωδίας Αντιγόνη, από την πλευρά, όμως, δύο δευτερευόντων προσώπων του δράματος, που δεν διαθέτουν τον ηρωισμό και το ήθος των τραγικών: του Θεράποντα, που είχε αναλάβει την εγκατάλειψη του Οιδίποδα για να αποφευχθεί η πατροκτονία, και του Φύλακα, ο οποίος είχε φέρει στον Κρέοντα την είδηση για την ταφή του Πολυνείκη. Ο μύθος διαδραματίζεται μετά την ταφή του Πολυνείκη και τις αυτοκτονίες της Αντιγόνης, του Αίμονα και της Ιοκάστης, όταν ξεσπούν ταραχές στη Θήβα ανάμεσα στους οπαδούς του Κρέοντα και του Οιδίποδα.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Μάξιμος Μουμούρης
Ερμηνεία: Εύα Καρακαξά, Άρτεμις Κυβέλου, Χρυσάνθη Μαρκέτου, Γαρυφαλιά Μαρίνη, Βάσω Παγιοπούλου, Αφροδίτη Σαραντέα

***

20:45 Ο ΔΕΙΠΝΟΣ

Ανώτερη Δραματική Σχολή «Αρχή»
Οι γόνοι του οίκου των Ατρειδών οργανώνουν ένα επιμνημόσυνο δείπνο όπου παρευρίσκονται όλοι οι ζωντανοί και οι νεκροί της οικογένειας των Ατρειδών, στο σπίτι του Φόλου, του μεσήλικα αγρότη και συζύγου της Ηλέκτρας. Είναι όλοι συμφιλιωμένοι πλέον μεταξύ τους και μετανιωμένοι για τις πράξεις τους και με την επιθυμία της συμφιλίωσης. Όμως, παρ’ όλο που κάθονται όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι, παρά τις διαρκείς προσπάθειες των νεκρών να έρθουν σε επαφή με τους ζωντανούς, η επικοινωνία είναι πλέον αδύνατη.

Πρώτη παρουσίαση: 1993, Εθνικό Θέατρο, Νέα Σκηνή

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Βίκυ Γεωργιάδου
Ερμηνεία: Όλγα Καπαγιορίδου, Αντώνης Καρναβάς, Μιχάλης Κουτσκουδής, Αγγελίνα Λάτση, Δημήτρης Νενόπουλος, Χριστίνα Σιαμάγκα, Βάσια Στάμου, Κατερίνα Φαχούρι

21:15 Ο ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΚΛΩΠΕΣ
Ανώτερη Δραματική Σχολή «Πράξη 7»
Μονόπρακτο έργο, με υπότιτλο «Μια σύντομη και αφελής νυχτερινή κωμωδία». Ο μύθος εδώ χρησιμοποιείται αλληγορικά και ο συγγραφέας αξιοποιεί τη γνωστή μεταφορά του ονόματος του Οδυσσέα ως Κανείς, όνομα που παραπέμπει στον προσδιορισμό που δίνει στον εαυτό του ο ήρωας, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον Κύκλωπα Πολύφημο της Οδύσσειας. Ο Κανείς είναι ένας διάσημος καλλιτέχνης, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καλλιτεχνικής ζωής τριάντα χρόνια. Είναι τόσο παραγωγικός και επιτυχημένος, που τα διακόσια πενήντα περίπου δραματικά πρόσωπα που έχει δημιουργήσει, οι Κύκλωπες, σκέφτονται να ιδρύσουν σωματείο. Ο συγγραφέας συναντιέται µε αντιπροσωπεία των ρόλων του. Τον πληροφορούν πως ζητούν τα νόμιμα ποσοστά τους από τα συγγραφικά δικαιώματα, που εκείνος εισπράττει ως δημιουργός τους. Όταν, όμως, ο συγγραφέας αποποιείται των οικονομικών του ευθυνών, εκείνοι σπεύδουν να αναιρέσουν τον μύθο που είχαν κατασκευάσει για το πρόσωπό του και επιχειρούν να τον υποβιβάσουν. Τα δραματικά πρόσωπα υπογραμμίζουν με τη συμπεριφορά τους τον ρόλο του κοινωνικού περίγυρου και των οικονομικών σχέσεων στη μυθοποίηση του καλλιτέχνη, στην άνοδο και την πτώση του.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Μαρία Τσιμά
Ερμηνεία: Τιγκράν Αμπραμιάν, Άννα Γιακουμάτου, Κώστας Καραμέσιος, Μελίνα Κέντογλου, Παναγιώτης Κοντάρης, Νίκος Παλιούρας, Παύλος Παπαχρήστου, Νεφέλη Τζεβελέκη, Νατάσσα Τσαμπά

***

21:45 Ο ΜΠΑΜΠΑΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ
Ανώτερη Δραματική Σχολή «Νέο ελληνικό Θέατρο»
Αρχαιόθεμη κωμωδία εμπνευσμένη από το ιστορικό γεγονός της πολιορκίας της Ρόδου από τον Μακεδόνα Δημήτριο τον Πολιορκητή, το 305 π.X. Η πολιορκία μετατρέπει τους φιλήσυχους επιχειρηματίες και υποστηρικτές της πολιτικής ουδετερότητας Ροδίους σε φανατικούς πολεμιστές. Ταυτόχρονα, σαμποτάρουν την πολεμοχαρή διάθεση του Δημητρίου μαθαίνοντάς του τη χαρά της ζωής. Μέσα από σπαρταριστά επεισόδια, καταλήγουν στην ιστορικά τεκμηριωμένη συνθήκη, με την οποία ο ηττημένος Δημήτριος θα αναδείξει τους Ρόδιους σε διαδόχους του. Ξεκαρδιστικοί διάλογοι και απίθανα συμβάντα και παρεξηγήσεις οδηγούν υποκριτές και κοινό στην αποδοχή της ρήσης του Ηράκλειτου «πατήρ πάντων πόλεμος».

Πρώτη παρουσίαση: 1980, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, Λαϊκή Σκηνή

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αγαρτζίδης
Ερμηνεία: Μάρθα Βαϊοπούλου, Ανδρόνικος Κόρακας-Κοντός, Ειρήνη Μητροπούλου, Γιώτα Μιχαλακοπούλου, Ελίνα Παντελεμίδου, Μαρία-Χριστίνα Παπαναστασίου, Αντωνία Παυλέα, Ινώ Πικιώνη, Σαββίνα Σωτηροπούλου, Χρήστος Φιλόπουλος, Ρημ Χατίμπ

***

22:15 Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ
Ανώτερη Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών
Περνούν τα χρόνια, αλλά ο Οδυσσέας δεν επιστρέφει στην Ιθάκη. Στην πραγματικότητα βρίσκεται στην Ιθάκη, άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Έχει την έμμονη ιδέα ότι οι πολιτικοί του αντίπαλοι συνωμοτούν για να τον εξοντώσουν. Όμως, κανείς πλέον δεν ασχολείται μαζί του, όλοι τον έχουν σχεδόν ξεχάσει. Μέχρι τη στιγμή που μια δαιμόνια δημοσιογράφος πληροφορεί τον Τηλέμαχο και την Πηνελόπη ότι ο ήρωας έχει γυρίσει κρυφά στο νησί και δεν θ’ αργήσει να φανεί στο σπίτι. Τότε, η οικογένειά του θέτει σε εφαρμογή ένα παράτολμο σχέδιο: να προσλάβουν έναν θίασο μπουλουξήδων, οι οποίοι θα υποδυθούν τους υποτιθέμενους πολιτικούς αντιπάλους, καθώς και τα αγαπημένα πρόσωπα του απόντος, με την ελπίδα ότι το σοκ θα τον συνεφέρει. Ο θίασος εισβάλλει στο αρχοντικό, αλλά η συνέχεια είναι απροσδόκητη. Ο Οδυσσέας αποφασίζει να υπηρετήσει τον δικό του μύθο. Ξαναζεί τις ηρωικές του στιγμές. Με μια διαφορά: οι ηρωικές πράξεις επαναλαμβάνονται ως θεατρική πράξη. Ο Οδυσσέας υποδύεται τον εαυτό του στη σκηνή και αισθάνεται ευτυχής. Έχει βρει σκοπό στη ζωή του, τώρα που η ηρωική εποχή έχει τελειώσει οριστικά.

Πρώτη παρουσίαση: Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», Θέατρο Αμαλία (Θεσσαλονίκη)

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Θανάσης Ζερίτης
Ερμηνεία: Μαρίτα Γαγάνη, Βασίλης Δημητριάδης-Παλιάγκας, Λίλυ Καραπασιά, Αγνή Καρβουντζή, Ντέμη Κλεφτάκη, Νεφέλη Παντερμάλη, Παναγιώτης Παυλίδης, Μαργαρίτα Στραβουδάκη, Εύα Τζανακάκη, Γιάννης Χριστοφορίδης

***

ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ
Ιάκωβος Καμπανέλλης (Νάξος, 2 Δεκεμβρίου 1921 – Αθήνα, 29 Μαρτίου 2011). Έλληνας θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, σεναριογράφος, δημοσιογράφος και ακαδημαϊκός. Από τους κορυφαίους των μεταπολεμικών μας συγγραφέων, ο Ιάκωβος Καμπανέλλης χαρακτηρίζεται συχνά «Πατριάρχης» του νεοελληνικού θεάτρου. Άφησε πίσω του ένα πλούσιο συγγραφικό έργο με επίκεντρο τη θεατρική γραφή. Από τα 44 γνωστά έως σήμερα θεατρικά του έργα, αναφέρουμε ενδεικτικά τα: Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια, Η έβδομη μέρα της δημιουργίας, Η Αυλή των θαυμάτων, Ηλικία της νύχτας, Παραμύθι χωρίς όνομα, Γειτονιά των Αγγέλων, Οδυσσέα γύρισε σπίτι, Αποικία των τιμωρημένων, Το μεγάλο μας τσίρκο, Ο εχθρός λαός, Ο δείπνος, Πρόσωπα για βιολί και ορχήστρα, Στη χώρα Ίψεν, Ο δρόμος περνά από μέσα. Μεγάλο μέρος της δραστηριότητας του αφιέρωσε ήδη από την αρχή της δεκαετίας του 1950 και στο Ραδιόφωνο, όπου για πολλά χρόνια διασκεύαζε λογοτεχνικά και θεατρικά έργα για θέατρο στο ραδιόφωνα.

Έγραψε επίσης:
– κινηματογραφικά σενάρια για εμβληματικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, όπως Ο Δράκος, σε σκηνοθεσία Νίκου Κούνδουρου, Στέλλα του Μιχάλη Κακογιάννη, με τη Μελίνα Μερκούρη, Το κανόνι και τ’ αηδόνι, σε σκηνοθεσία δική του και του Γιώργου Καμπανέλλη, Κορίτσια στον ήλιο, σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη, κ.ά.,

– στίχους τραγουδιών, κυρίως για τα θεατρικά του έργα, που μελοποιήθηκαν από τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταύρο Ξαρχάκο, κ.ά., και συνοδεύουν από τότε έως και σήμερα τον ελληνικό λαό σε χαρές και λύπες, όπως τα «Έκτορας και Ανδρομάχη», «Στην ποταμιά σωπαίνει το κανόνι», «Στρώσε το στρώμα σου για δυο», «Δόξα τω Θεώ», «Άσμα ασμάτων -Τι ωραία που είναι η αγάπη μου», «Νοστάλγησα μια χώρα», και τόσα άλλα.

– ένα μοναδικό πεζογράφημα, το Μαουτχάουζεν, χρονικό του τριετούς εγκλεισμού του στο ομώνυμο στρατόπεδο κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, εμπειρία που τον καθόρισε.

Μετά την απελευθέρωση του στρατοπέδου, ο Καμπανέλλης επέστρεψε στην Ελλάδα, το καλοκαίρι του 1945. Τον χειμώνα του 1945-1946 παρακολούθησε τυχαία μια παράσταση του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν και μαγεύτηκε. Προσπάθησε να γίνει ηθοποιός, ελλείψει, όμως, απολυτηρίου γυμνασίου, δεν έγινε δεκτός από το Εθνικό Θέατρο. Έτσι, αφοσιώθηκε στο γράψιμο. Το έργο του ΄ανακάλυψε ο Αδαμάντιος Λεμός. Το Ο χορός πάνω στα στάχυα ήταν πρώτο θεατρικό έργο του που παρουσιάστηκε, κατά τη θερινή θεατρική περίοδο του 1950 από τον θίασο Λεμού στο Θέατρο «Διονύσια» της Καλλιθέας. Τον Ιανουάριο 1956, το έργο του Η έβδομη μέρα της δημιουργίας εγκαινίασε τη Δεύτερη Σκηνή (σημερινή Νέα Σκηνή) του Εθνικού Θεάτρου. Στην παράσταση, που έτυχε θερμής υποδοχής από κοινό και κριτικούς, έπαιξε η Τζένη Καρέζη στον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο. Τον Δεκέμβριο 1957, ο Κάρολος Κουν ανέβασε στο Θέατρο Τέχνης την Αυλή των Θαυμάτων , έργο που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για το νεοελληνικό θέατρο και συμπεριλαμβάνεται πλέον στο μεγάλο ελληνικό ρεπερτόριο.

“Για τον Καμπανέλλη, η συγγραφή υπήρξε ένα ανεξάντλητο πεδίο παρατήρησης της ανθρώπινης κατάστασης. Οι ήρωές του, όπως ο ίδιος έχει γράψει, είναι «οι Ιάκωβοι του παρελθόντος», που τον ακολουθούν σε μια εσωτερική ιστορία κατά τη δεύτερη πεντηκονταετία του 20ού και έως την αρχή του 21ου αιώνα. Ο ίδιος μετουσίωσε το βίωμα σε γραφή, και την κοινωνική και ιστορική αλήθεια σε σκηνικό χώρο των προσώπων του.

Οι ήρωές του είναι «οι δικοί μας, αυτοί που ξέρουμε» και, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, είναι κατασκευασμένοι –όπως, άλλωστε, και ο ίδιος ο δημιουργός τους– από ευκρινή πολιτικά υλικά. Με αυτά τα υλικά, επίσης, διαλέγεται ο «πολιτικός άνθρωπος» Ιάκωβος Καμπανέλλης, αλλά και με ιστορικά γεγονότα και δόσεις αλληγορίας.

Προσφυγικό, εσωτερική μετανάστευση, Δικτατορία του Μεταξά, Δεύτερος Παγκόσμιος πόλεμος, Γερμανικό Στρατόπεδο Συγκέντρωσης, Εμφύλιος, πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, η άνθηση της δεκαετίας του 1960 στην ταχέως ανασυγκροτούμενη Ελλάδα, οι πολιτικές συνθήκες που ανέτρεψαν την εξέλιξη και έφεραν τα δύσκολα χρόνια της Δικτατορίας του 1967, η Μεταπολίτευση: γεγονότα σημαντικά, τομές –ίσως και ρήξεις– στη μακρά διάρκεια της ιστορίας της χώρας μας και διεθνώς, όλα καθοριστικά για τη διαμόρφωση του έργου του δημιουργού, την εξέλιξή του, τις τροπικότητες και το φρόνημά του.”

Υπήρξε Πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων από το 1981 έως το 1986 και Διευθυντής της Ελληνικής Ραδιοφωνίας ΕΡΤ από το 1981 έως το 1987. Έγινε ακαδημαϊκός το 1999, στη νεοσύστατη έδρα του Θεάτρου της Ακαδημίας Αθηνών. Το 2000 του απονεμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας το παράσημο του Ανώτερου Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικα. Το 2001 έγραψε το μήνυμα του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου της ΟΥΝΕΣΚΟ. Πέθανε από νεφροπάθεια μία εβδομάδα μετά τον θάνατο της γυναίκας του, τον οποίο και δεν έμαθε, τον Μάρτιο του 2011. Άφησε πίσω του ένα τεράστιο Αρχείο έργων, ομιλιών και δημοσιευμάτων, το οποίο διαχειρίζεται η κόρη του Κατερίνα Καμπανέλλη.

Το Αφιέρωμα του Διεθνούς Φεστιβάλ ΑΝΑΛΟΓΙΟ στον Ιάκωβο ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ τιμά την προσωπικότητα και το πολυσχιδές έργο του συγγραφέα και οργανώνεται με αφορμή την ανακήρυξη από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού του 2022 ως Λογοτεχνικού Έτους ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ. Για πρώτη φορά το κοινό θα παρακολουθήσει όλα τα αρχαιόθεμα έργα του συγγραφέα (16 συνολικά), με θέματα από την αρχαία ελληνική μυθολογία και γραμματεία σε έναν Μαραθώνιο παρουσίασης διαρκείας τριών ημερών. Το Αφιέρωμα διοργανώνεται σε συνεργασία με Πανεπιστημιακές και Δραματικές Σχολές Θεάτρου από την Ελλάδα και άλλες χώρες και επαγγελματικούς θιάσους. Ολοκληρώνεται με την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση 2 έργων του δημιουργού που δεν έχουν παρουσιαστεί και δημοσιευθεί έως σήμερα και απόκεινται στο Αρχείο Ιάκωβος ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ.

***

Είσοδος ελεύθερη

Προκράτηση θέσεων στο: analogiofestival.org

Θέατρο Αλίκη, Πεδίον του Άρεως (Είσοδος: άγαλμα Κωνσταντίνου | Έξοδος: άγαλμα θεάς Αθηνάς ή Κωνσταντίνου)

***

Διοργάνωση Όμιλος ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΟΥ

σε συνεργασία με το ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Εκτελεστική Διευθύντρια ΣΜΑΡΩ ΚΩΤΣΙΑ

Οργάνωση Παραγωγής ΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Μεταφράσεις έργων στα ελληνικά ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΣΜΑΡΩ ΚΩΤΣΙΑ, ΣΟΦΙΑ ΜΠΙΡΛΗ (Επιμέλεια Μετάφρασης OLAF-IMMANUEL SEEL), ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Μετάφραση Προγράμματος ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας | Φοιτητές του Τμήματος: ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΡΣΑΜΗΣ. ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΒΑΝΕΣΑ ΓΟΥΛΙΑΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ, ΣΟΦΙΑ ΜΠΙΡΛΗ, ΌΛΓΑ ΣΑΡΡΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΟΠΟΖΙΔΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΑΛΙΑΜΠΑΛΙΑ, MΕΛΙΝΑ ΧΑΤΖΗ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΚΩΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ. Υπό την εποπτεία του καθηγητή. ΠΑΣΧΑΛΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Επιμέλεια Μετάφρασης αγγλικού προγράμματος FRANK JAMES JOHNSON

Υπερτιτλισμός ΑΡΓΥΡΩ ΒΩΒΟΥ

Οργανωτική Υποστήριξη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΩΓΟΥ

Βοηθοί Παραγωγής ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΚΚΑΣ

Καλλιτεχνική Επιμέλεια αφιερώματος Ιάκωβου Καμπανέλλη ΣΜΑΡΩ ΚΩΤΣΙΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ

Επιμέλεια Focus Ουκρανία. Διεθνές Πρόγραμμα Ανάγνωσης Έργων JOHN FREEDMAN

Επιστημονική συνάντηση ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ

Υπεύθυνη Φιλοξενιών ΝΑΝΑ ΤΥΛΙΓΑΔΑ

Υπεύθυνη Συνεντεύξεων ΤΖΙΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΗ

Γραφιστικά A4ArtDesign

Σχεδιασμός Φωτισμού ΖΩΗ ΜΟΛΥΒΔΑ ΦΑΜΕΛΗ

Βοηθός Σχεδιάστριας Φωτισμού ΤΖΟ ΤΣΕΛΕΠΗ

Τεχνική Κάλυψη ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΟΥ

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ιστοχώρου MADLINK

Trailer ΒΙΚΥ ΦΙΛΙΠΠΑ

Φωτογραφίσεις ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΕΠΟΥΡΗΣ

Γραφείο Τύπου CULTURE PRESS

Βρείτε μας στο διαδίκτυο:

analogiofestival.org | Facebook: analogiofestival | Instagram: analogiofest

#analogio2022 #crossingborders #kambanellis #greekdrama

***

Το Διεθνές Φεστιβάλ Αναλόγιο 2022 πραγματοποιείται με την υποστήριξη και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, την αιγίδα του Συνδέσμου Εκδοτών Βιβλίου και με τη συνεργασία της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων, του Ωδείου Αθηνών, του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός», του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου και της ΣΤΑ.ΣΥ.