Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η CWT επεκτείνει την παγκόσμια συνεργασία της με την Amadeus

Η CWT επεκτείνει την παγκόσμια συνεργασία της με την Amadeus

Carlson Wagonlit Travel

Η Amadeus ανακοίνωσε πρόσφατα την πολυετή ανανέωση και επέκταση της μακρόχρονης συνεργασίας της με την Carlson Wagonlit Travel (CWT) για να της παρέχει προηγμένη καινοτόμα τεχνολογία. 

Ως μέρος της συμφωνίας, οι σύμβουλοι ταξιδίων της CWT σε όλο τον κόσμο θα έχουν πρόσβαση στο εκτεταμένο ταξιδιωτικό περιεχόμενο του Amadeus Travel Platform και της τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου του Amadeus Selling Platform Connect. Ο συνδυασμός του περιεχομένου και των εργαλείων θα ενδυναμώσουν τους συμβούλους της CWT να προσφέρουν ποιοτικές και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε ταξιδιώτες με πιο απλοποιημένο και πιο αποτελεσματικό τρόπο.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Amadeus, στο πλαίσιο της CWT 3.0 στρατηγικής μας,» δήλωσε ο κ. Vince Chirico, SVP Global Network & Technology Partners της CWT. «Η συνεργασία αυτή θα συμβάλλει στην απλοποίηση των λειτουργικών υποδομών μας, θα επιτρέψει κοινές πρωτοβουλίες καινοτομίας και θα επιταχύνει τη συνεχιζόμενη παγκόσμια ανάπτυξή μας.»

Ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής της CWT, το οποίο ονομάζεται CWT 3.0 strategy, είναι να βελτιστοποιήσει τις πλατφόρμες και τις διαδικασίες της, ούτως ώστε να καταστεί πιο αποτελεσματική και εν τέλει να προσφέρει καλύτερη εμπειρία για τον ταξιδιώτη. Η εφαρμογή της προηγμένης τεχνολογίας της Amadeus θα στηρίξει την εκτέλεση αυτής της στρατηγικής για την εταιρεία. 

Ο κ. Rajiv Rajian, EVP of Business Travel, Travel Channels της Amadeus δήλωσε: «Οι ταξιδιώτες σήμερα αναζητούν συνέπεια, διαφάνεια και περισσότερες επιλογές, και η κατάλληλη τεχνολογία αποτελεί σημείο κλειδί για την κάλυψη αυτών των αναγκών. Είμαστε χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη μακρόχρονη συνεργασία μας με την CWT, για να διασφαλίσουμε ότι η εταιρεία έχει στη διάθεσή της κορυφαία τεχνολογία που υποστηρίζεται από το πιο πλούσιο περιεχόμενο, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των εταιρικών πελατών σήμερα, αλλά και στο μέλλον.»

Η CWT έγινε πρόσφατα μέλος του προγράμματος NDC-X της Amadeus και θα εργαστεί με την εταιρεία για να συνδέσει πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών με αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιώντας το πρότυπο NDC της IATA.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.