Αρχική Αεροπορικά Νέα Η AIR INDIA ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ STAR ALLIANCE...

Η AIR INDIA ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ STAR ALLIANCE ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ TERMINAL 2 ΤΟΥ HEATHROW / THE QUEEN’S TERMINAL

Η Air India, μέλος της Star Alliance, μετέφερε με επιτυχία όλες τις επιχειρησιακές δραστηριότητές της, από το Terminal 4 του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου, στο Terminal 2, τη στέγη της Star Alliance.

Από αριστερά προς τα δεξιά: κ. Simon Scoggins, Heathrow Program Director της Star Alliance, κ. Dhananjay Kumar, Senior Manager της Air India, κ. S. S. Uberoi, Executive Director – Ground Handling της Air India και κ. Christian Draeger, Director Customer Experience της Star Alliance.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδίας πραγματοποιεί έως οκτώ πτήσεις ημερησίως από και προς το Heathrow με αεροσκάφη Boeing 777 και Boeing 787 Dreamliner, εξυπηρετώντας το Λονδίνο επί σχεδόν 70 χρόνια. Επί του παρόντος προσφέρει δύο πτήσεις ημερησίως για το Δελχί, μία πτήση ημερησίως για το Μουμπάι, τέσσερις πτήσεις εβδομαδιαίως για Αχμενταμπάντ και τρεις πτήσεις εβδομαδιαίως για το αεροδρόμιο του Newark (Νέα Υόρκη).

«Το γεγονός ότι 24 από τις αεροπορικές εταιρείες – μέλη μας, εκτελούν πτήσεις προς Heathrow, σημαίνει ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εξυπηρετείται από τις αεροπορικές εταιρείες – μέλη της Star Alliance, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο του παγκόσμιου δικτύου μας. Βάσει αυτού, πάγιος στόχος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας για το Heathrow είναι η συγκέντρωση όλων των μελών μας υπό την ίδια στέγη. Πλέον, με την επιτυχή μετεγκατάσταση της Air India στο Terminal 2, The Queen’s Terminal, ο στόχος αυτός έχει επιτευχθεί», δήλωσε ο κ.Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance.

Σε σύγκριση με το Terminal 4, το νέο σύστημα check-in στο Terminal 2, επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν καλύτερα το ταξίδι τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του συνδυασμού των συμβατικών υπηρεσιών check-in με αυξημένο αυτοματισμό. Οι επιβάτες που δεν έχουν κάνει web check-in μπορούν να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε από τα 81 self service kiosk που είναι διαθέσιμα στους χώρους του Terminal 2. Στα σημεία αυτά οι επιβάτες μπορούν επίσης να εκτυπώνουν κάρτες επιβίβασης καθώς και τα tags για τις αποσκευές τους. Μετά το check-in, οι επιβάτες της Air India μπορούν να παραδίδουν τις αποσκευές τους στα κοινά counters της Zone D. Για τους επιβάτες που χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη και βοήθεια ή είναι επιβάτες First Class, Business Class και Star Alliance Gold υπάρχουν ειδικά counters επίσης στη Zone D.

Οι επιβάτες First Class, Business Class και Star Alliance Gold της Air India μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε από τα τέσσερα lounges των Air Canada, Lufthansa, Singapore Airlines και United που βρίσκονται στο Terminal 2.
 
«Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας μας από τις νέες μας εγκαταστάσεις στο Terminal 2 του Heathrow, τα σχόλια των επιβατών μας είναι πολύ θετικά. Είμαστε βέβαιοι ότι οι περίπου 1.000 επιβάτες της Air India που θα χρησιμοποιούν το Terminal 2, κάθε μέρα θα βλέπουν την εμπειρία του ταξιδιού τους να βελτιώνεται σημαντικά», ανέφερε ο κ. Goh. «Αυτό θα ισχύει ιδίως για τις αρκετές εκατοντάδες επιβατών που ταξιδεύουν σε πτήσεις με ανταπόκριση της Air India και άλλων αεροπορικών εταιρειών – μελών  της Star Alliance, μέσω του Heathrow, σε καθημερινή βάση. Πλέον μπορούν να το κάνουν άνετα εντός του ίδιου τερματικού σταθμού, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν λεωφορεία για να μετακινούνται από το ένα μέρος του αεροδρομίου στο άλλο», συνέχισε.

Η ιδέα της συστέγασης όλων των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Star Alliance στο ίδιο Terminal του Heathrow, τέθηκε για πρώτη φορά υπόψη του φορέα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου πριν από δέκα και πλέον χρόνια και έγινε πραγματικότητα όταν το Terminal 2 τέθηκε σε λειτουργία το 2014. Μεταξύ Ιουνίου και Οκτωβρίου 2014, 23 αεροπορικές εταιρείες – μέλη μετεγκαταστάθηκαν σταδιακά στο Terminal 2. Η Air India έγινε μέλος της Star Alliance την ίδια χρονιά και έκτοτε εργάστηκε πυρετωδώς για την προσαρμογή των διαδικασιών της ώστε να είναι συμβατές με το νέο σύστημα check-in που χρησιμοποιείται στο Terminal 2.

Η λειτουργία σε ένα κοινό Terminal στο Heathrow, εξασφαλίζει ότι όλες οι αεροπορικές εταιρείες – μέλη της Star Alliance, μπορούν να προσφέρουν στους περίπου 12 εκατομμύρια επιβάτες που χρησιμοποιούν κάθε χρόνο το αεροδρόμιο, μια εξαιρετικά βελτιωμένη εμπειρία ταξιδίου, συμπεριλαμβανομένης, εκτός των άλλων, της μείωσης του χρόνου ανταπόκριση μεταξύ των πτήσεων. Σε όλους τους χώρους του Terminal 2 διατίθενται υπηρεσίες νέας τεχνολογίας, ώστε οι επιβάτες να ελέγχουν καλύτερα το ταξίδι τους.

Οι αεροπορικές εταιρείες της Star Alliance που εξυπηρετούν το Heathrow είναι οι: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI και United. Μαζί πραγματοποιούν πάνω από 117 πτήσεις ημερησίως σε 44 προορισμούς σε 27 χώρες από το αεροδρόμιο του Heathrow. Καθεμία από τις πτήσεις αυτές παρέχει πρόσβαση στο πλήρες δίκτυο της Alliance που αριθμεί πάνω από 18.450 καθημερινές πτήσεις σε 1.330 αεροδρόμια σε 190 χώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.