Αρχική Τεχνολογία Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ BRAND της travelplanet24.com “tripsta”

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ BRAND της travelplanet24.com “tripsta”

Η travelplanet24.com, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα, αποτελεί μια σύγχρονη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τουρισμό από το 2005, αναπτύσσοντας online συστήματα κράτησης εισιτηρίων και καινοτόμες web εφαρμογές. Σήμερα, η εταιρεία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 3 μεγαλύτερα online travel agencies στην Ελλάδα και ανάμεσα στα 10 μεγαλύτερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο κύκλος εργασιών της , στην αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων,  τη κατατάσσει στην πρώτη πεντάδα των ταξιδιωτικών γραφείων στην Ελλάδα.

Το 2010, λόγω των δυσμενών συνθηκών στην Ελλάδα, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να ακολουθήσει ένα στρατηγικό πλάνο επέκτασης στο εξωτερικό επιλέγοντας ως πρώτη χώρα τη Πολωνία, το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους. Σήμερα, η travelplanet24.com δραστηριοποιείται σε 12 χώρες της ΝΑ και Κεντρικής Ευρώπης (συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας), αυξάνοντας το κύκλο εργασιών της κατά 500% (€15εκατ. το 2010 σε €90εκατ. σήμερα).

Παρόλη τη ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό η εταιρεία όχι μόνο διατήρησε αλλά ενίσχυσε την θέση της στην Ελλάδα κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς. Πλέον μόνο 15%-20% των συνολικών εσόδων προέρχεται από την Ελλάδα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο 100% το 2010.

Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αυξήθηκε από 50 άτομα το Δεκέμβριο του 2011 σε 97 άτομα σήμερα και εκπροσωπείται από 15 διαφορετικές εθνικότητες με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Ακόμη, η travelplanet24.com διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες ομάδες web development στην Ελλάδα, με 25 developers και 3 web designers, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα PHP projects.

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και συνεχής επέκτασης της travelplanet24.com είχε ως αποτέλεσμα την έναρξη λειτουργίας των γραφείων της στη Ρουμανία, τον Αύγουστο 2012, για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Η εταιρεία έχει ως στόχο τη δραστηριοποίηση 30 περίπου υπαλλήλων για το regional call center στο Βουκουρέστι μέχρι το τέλος του δευτέρου τριμήνου του 2013. Παράλληλα, η συνεχής ανάπτυξη της, έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά της σε νέα σύγχρονα γραφεία στο Σύνταγμα σε χώρο 1650τμ.

Το brand name που δημιουργήθηκε για  την επέκταση στο εξωτερικό είναι το “tripsta”, το οποίο καλύπτει ένα δίκτυο 12 χωρών.

Η  travelplanet24.com έχει ως στρατηγικό στόχο τη πρώτη θέση στην αγορά των online travel agencies στη ΝΑ Ευρώπη, μία περιοχή που συνιστά ένα ιδιαίτερα γόνιμο δίκτυο αγορών, σε σχέση με τη διείσδυση του διαδικτύου, τη γεωγραφική θέση, τα market shares και την οικονομία. Για τον εν λόγω στόχο, μέχρι το τέλος του χρόνου, η εταιρεία αναμένεται να δραστηριοποιηθεί σε 5 νέες αγορές.

Έχοντας κύριο σκοπό τη καινοτομία, την ανάπτυξη της τεχνολογίας, τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, πάθους και συνεχής εξέλιξης η travelplanet24.com  θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται και να αναπύσσεται στον ανταγωνιστικό αλλά τόσο ενδιαφέροντα χώρο του διαδικτύου.

Για να διαβάζετε πρώτοι τα νέα μας άρθρα, γραφτείτε στο RSS feed του TP24 blog.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.