Νωρίτερα φέτος, η KLM εισήγαγε το Meet & Seat και γινόταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία η οποία ενσωμάτωσε τα social media με τα δεδομένα πτήσης. H KLM συμπλήρωσε αυτή την υπηρεσία με το Trip Planner, μία νέα πλατφόρμα που διευκολύνει το “social booking”.
Ο σχεδιασμός ενός ταξιδίου μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά με το KLM Trip Planner, γίνεται διασκεδαστικό και εύκολο. Ο διοργανωτής του ταξιδίου επιλέγει μία ομάδα μεταξύ των φίλων του στο Facebook. Μετά την επιλογή ενός προορισμού, τις ημερομηνίες ταξιδιού και τις διαθέσιμες τιμές των εισιτηρίων, ο διοργανωτής ζητά από τους επιλεγμένους φίλους να αναφέρουν ποια από τις επιλογές του έχει την προτίμησή τους. Η κράτηση μπορεί στη συνέχεια να γίνει πολύ απλά στην ιστοσελίδα klm.com, χωρίς να χρειάζεται email ή τηλεφώνο.
Το KLM Trip Planner μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανεύρεση ενός κατάλληλου προορισμού. Με βάση τα μέλη της ομάδας και τα ενδιαφέροντά τους, η KLM κάνει τρεις προτάσεις οι οποίες ποικίλλουν ανάλογα με τον κύριο σκοπό του ταξιδιού, είτε πρόκειται για shopping, είτε για την παρακολούθηση ποδοσφαιρικου αγώνα ή κάποια άλλη δραστηριότητα.