Αρχική Τουρισμός ΣΕΤΕ: Tο Υπουργείο Οικονομικών δείχνει ότι αδυνατεί να κατανοήσει ότι η τουριστική...

ΣΕΤΕ: Tο Υπουργείο Οικονομικών δείχνει ότι αδυνατεί να κατανοήσει ότι η τουριστική προβολή συνιστά επένδυση και όχι δαπάνη

Επιστολή προς τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Φίλιππο Σαχινίδη, με κοινοποίηση στον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού, κ. Παύλο Γερουλάνο, απέστειλλε ο ΣΕΤΕ, στην οποία υπογραμμίζει, ότι το «κούρεμα» των αποθεματικών του ΕΟΤ και η απαράδεκτη μη πρόβλεψη αναπλήρωσή τους, στερεί τον ΕΟΤ από τη δυνατότητα να αποπληρώσει υφιστάμενα χρέη του ιδιαίτερα προς διεθνή Μέσα Ενημέρωσης και τους Tour Operators, διακινδυνεύοντας έτσι την περαιτέρω δυσφήμιση της χώρας μας με προφανείς τις επιπτώσεις  για τον τουρισμό.

Ενώ παράλληλα, η μη χορήγηση των ελάχιστων έστω έκτακτων πιστώσεων για την φετινή προβολή της χώρας και την αντιστροφή της αρνητικής εικόνας, μετά το μπαράζ δημοσιότητας και το κλίμα που έχει δημιουργηθεί φέτος σε βασικές τουριστικές αγορές, όπως η Γερμανική, τελικά θα στερήσει από έσοδα πολλές φορές περισσότερα των πιστώσεων που αρχικά είχατε προφορικά δεσμευθεί προς τον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού ότι θα διατεθούν (20 εκατ. Ευρώ).

Σας παραθέτουμε ολόκληρη την επιστολή

Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,

Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη για την ελληνική οικονομία περίοδο είναι κοινά αποδεκτό ότι ο τουρισμός είναι, αν όχι ο μοναδικός, ο σημαντικότερος τομέας της οικονομίας που μπορεί να βοηθήσει τη χώρα να βγει από την κρίση. Το γεγονός αυτό το παραδέχονται πλέον εκπρόσωποι από όλο το πολιτικό φάσμα και κυρίως από τα κόμματα που στηρίζουν σήμερα την Κυβέρνηση.

Για να μπορέσει ο τουρισμός να δώσει την απαιτούμενη στήριξη και ώθηση στην οικονομία, θα πρέπει να πληρούνται κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις και να υπάρχουν κάποια ελάχιστα εφόδια. Στην περίπτωση του τουρισμού, η πρόσφατη συμφωνία στα πλαίσια του PSI για το «κούρεμα» των αποθεματικών των ταμείων των Ν.Π.Δ.Δ., συμπεριέλαβε και τα αποθεματικά του ΕΟΤ, όπου περικόπηκαν 32 εκατ. Ευρώ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η απαράδεκτη μη πρόβλεψη αναπλήρωσή τους, στερεί τον ΕΟΤ από τη δυνατότητα να αποπληρώσει υφιστάμενα χρέη του ιδιαίτερα προς διεθνή Μέσα Ενημέρωσης και τους Tour Operators, διακινδυνεύοντας έτσι την περαιτέρω δυσφήμιση της χώρας μας με προφανείς τις επιπτώσεις  για τον τουρισμό.

Από την άλλη μεριά, η μη χορήγηση των ελάχιστων έστω έκτακτων πιστώσεων για την φετινή προβολή της χώρας και την αντιστροφή της αρνητικής εικόνας, μετά το μπαράζ δημοσιότητας και το κλίμα που έχει δημιουργηθεί φέτος σε βασικές τουριστικές αγορές, όπως η Γερμανική, τελικά θα στερήσει από έσοδα πολλές φορές περισσότερα των πιστώσεων που αρχικά είχατε προφορικά δεσμευθεί προς τον Υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού ότι θα διατεθούν (20 εκατ. Ευρώ).

Είναι απορίας άξιον, πως τη στιγμή που εγκρίνεται χρηματοδότηση των κομμάτων ύψους δεκάδων εκατομμυρίων, αλλά και όταν ο ιδιωτικός τομέας καταβάλει με δικά του μέσα αγωνιώδεις προσπάθειες για την αντιστροφή της εικόνας της χώρας, το Υπουργείο Οικονομικών να δείχνει ότι αδυνατεί να κατανοήσει ότι η τουριστική προβολή συνιστά επένδυση και όχι δαπάνη και μάλιστα η απόδοσή της πραγματοποιείται άμεσα μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος.

Θέλουμε να ελπίζουμε ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, θα κατανοήσετε την ιδιαιτερότητα του θέματος, θα αποκαταστήσετε τα αποθεματικά του ΕΟΤ και θα χορηγήσετε άμεσα τις ελάχιστες αναγκαίες πιστώσεις, ώστε να προχωρήσει το έκτακτο πρόγραμμα προβολής και να μπορέσει ο τουρισμός να συμβάλλει στην εθνική οικονομία με ένα τμήμα από αυτά που πραγματικά μπορεί.

Με εκτίμηση,

Ανδρέας Α. Ανδρεάδης
Πρόεδρος ΔΣ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Έχετε απόλυτο δίκιο ότι τα χρήματα της διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό είναι επένδυση.
    Όταν όμως η χώρα μας βρίσκετε στην σημερινή θλιβερή κατάσταση όπου τίποτε δεν λειτουργεί,
    απεργίες στα πλοία, πόλεις μέσα στην παρανομία και την βρωμιά, βίαιες διαδηλώσεις, δρόμοι
    ανασφαλείς, βρώμικα τρένα, προαστιακοί δίχως τουαλέτες κλπ, απλά ο τουρίστας που τα ακούει
    στο εξωτερικό παρόλη τη διαφήμιση απλά δεν έρχεται σε μια ανασφαλή και προβληματική χώρα.
    Ακόμη και αν έλθει δεν θα ξανάρθει. Έτσι τα χρήματα γίνονται πεταμένα χρήματα.
    Ας φτιάξουμε τη χώρα και το τουριστικό προφίλ της και μετά ας ξοδέψουμε όσα χρήματα χρειάζονται
    για διαφήμιση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.