Η United Airlines ανακοίνωσε ότι, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αναδεικνύεται ως η αεροπορική εταιρεία με τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα των έγκαιρων αφίξεων / αναχωρήσεων. Η διάκριση αφορά το σύνολο των προγραμματισμένων πτήσεων εσωτερικού και η επιλογή γίνεται μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αεροπορικών εταιρειών της Αμερικής για το 2010.
Σύμφωνα με στοιχεία της έκθεσης Air Travel Consumer, η οποία εκδίδεται από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, η United έκλεισε το 2010 με το 85.2 τοις εκατό των πτήσεων να φτάνει στον προορισμό του μέσα σε διάστημα 14 λεπτών από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
Η κορυφαία αυτή επίδοση της United για το 2010 έρχεται να προστεθεί στην ανάλογη διάκριση που πέτυχε η εταιρείας το 2009, οπότε είχε βρεθεί και πάλι στην κορυφή της σχετικής κατάταξης.
“Η διαρκής μας προσήλωση στην παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών προς κάθε έναν από τους πελάτες μας, κάθε μέρα, σε καθεμία από τις πτήσεις μας, έδωσε τη δυνατότητα στη United να ξεπεράσει τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της,” δηλώνει ο κ. Pete McDonald, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας της εταιρείας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, για το μήνα Δεκέμβριο η United κατατάσσεται πρώτη μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αερομεταφορέων των ΗΠΑ, έχοντας τις λιγότερες ακυρώσεις πτήσεων και την καλύτερη επίδοση όσον αφορά τις έγκαιρες αφίξεις, ενώ παράλληλα βρίσκεται στη δεύτερη θέση μεταξύ του συνόλου των 18 αεροπορικών εταιρειών που αξιολογούνται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έκθεσης.
Το 2010, για κάθε μήνα που η United κέρδισε την πρώτη ή τη δεύτερη θέση μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αερομεταφορέων των ΗΠΑ, και πάντα αναφορικά με την έγκαιρη άφιξη στον τελικό προορισμό κάθε πτήσης, η εταιρεία αποφάσισε να δώσει ειδικό πριμ παραγωγικότητας σε όλους τους υπαλλήλους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών. Για το σύνολο του 2010, το πριμ παραγωγικότητας έφτασε τα $1.240 δολάρια ανά εργαζόμενο.