Αρχική legacy Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν στις καταναλώσεις καυσίμων κατά την διάρκεια του...

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν στις καταναλώσεις καυσίμων κατά την διάρκεια του High-tech Ecomobility Rally

Με την απονομή των επάθλων, που έγινε το απόγευμα της Κυριακής 19 Σεπτεμβρίου, στο Casino Club, στο Λουτράκι, ολοκληρώθηκε το «High-Tech Ecomobility Rally 2010»Με την απονομή των επάθλων, που έγινε το απόγευμα της Κυριακής 19 Σεπτεμβρίου, στο Casino Club, στο Λουτράκι, ολοκληρώθηκε το «High-Tech Ecomobility Rally 2010»

Νικητές στις διάφορες προβλεπόμενες από τους κανονισμούς κατατάξεις αναδείχθηκαν:
Νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Τσοσκούνογλου Μιλτιάδης – Τσοσκούνογλου Αλέξανδρος με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι κέρδισαν επίσης τη 2η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας και τη 2η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας.
Δεύτεροι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Γάλλοι Durand Raymond-Caro Jean με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι υπήρξαν επίσης νικητές της κατάταξης εξοικονόμησης ενέργειας και κατέλαβαν την 4η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας.
Τρίτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Λάμπουρας Κωνσταντίνος – Φιλιππάκης Βάλτερ με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι υπήρξαν επίσης νικητές της κατάταξης των δοκιμασιών ακριβείας και κατέλαβαν την 4η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.
Τέταρτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Μαλαθρίτης Δημήτριος – Ζαχαροπούλου Ευτυχία με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,5 οι οποίοι επίσης κατέλαβαν την 5η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας και την 3η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.
Πέμπτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Πομόνης Νίκος – Ζαχαρία Βιβή με αυτοκίνητο Lexus RX450h οι οποίοι επίσης κατέλαβαν την 5η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.
Την 3η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας κατέλαβαν οι Ιταλοί Guerini Guido – Calchetti Emanuele με αυτοκίνητο Citroen C5 με καύσιμο υγραέριο (LPG).
Νικητές της ειδικής κατηγορίας της «Φιλικής προς το περιβάλλον Οδήγησης» η οποία εφαρμόσθηκε πιλοτικά και για πρώτη παγκοσμίως φορά από το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. και η οποία θα προταθεί από την Ελλάδα στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για αναγνώριση και διεθνή εφαρμογή υπήρξαν οι Κάλλιος Μάνθος – Θωμόπουλος Ευστράτιος με αυτοκίνητο Lexus RX400h.

Η συνολική διαδρομή Αθήνα – Δερβένι – Βυτίνα – Καλαμάτα – Σπάρτη – Νέα Κίος – Λουτράκι, κατά το κύριο τμήμα της ορεινή με μεγάλες κλίσεις, είχε μήκος 602 χιλιόμετρα.
Ο νικητής της ενεργειακής κατάταξης Γάλλος Raymond DURAND με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 χρειάστηκε για να τη διατρέξει 23,15 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 3,84 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Θα πρέπει για τη σωστή αξιολόγηση να ληφθεί υπόψη  ότι οι υποχρεωτικοί χρόνοι ήταν σφικτοί και δεν επέτρεπαν αργή οδήγηση. Σε σύγκριση με την κατανάλωση που δηλώνει επίσημα ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας ο συγκεκριμένος οδηγός κατέγραψε χαμηλότερη κατά 4% κατανάλωση (δείκτης οικολογικής οδήγησης 0,96).
Ο δεύτερος στην ενεργειακή κατάταξη  Μιλτιάδης ΤΣΟΣΚΟΥΝΟΓΛΟΥ, επίσης με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8, χρειάστηκε 25,67 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,26 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ο αντίστοιχος δείκτης οικολογικής οδήγησης ήταν 1.06 που σημαίνει ότι η κατανάλωση που πέτυχε ήταν κατά 6% μεγαλύτερη από αυτή που δηλώνει ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας.
Εντυπωσιακό ήταν και το αποτέλεσμα  του Νίκου ΠΟΜΟΝΗ  ο οποίος οδήγησε το μεγάλου SUV Lexus RX450h βάρους 2344 κιλών και το οποίο χρειάστηκε μόνο 41,8 λίτρα βενζίνης δηλαδή κατέγραψε μέση κατανάλωση 6,94 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ο οδηγός πέτυχε δείκτη οικολογικής οδήγησης  0,99 δηλαδή κατά 1% λιγότερη από αυτήν που δηλώνει ο κατασκευαστής για τον μικτό κύκλο λειτουργίας.
Θα ήταν χρήσιμο και στους πλέον δύσπιστους  σε ότι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου που επιτυγχάνουν τα υβριδικά αυτοκίνητα στις εκτός πόλης διαδρομές να δουν στο χάρτη  τα περάσματα από τα βουνά της ορεινής Κορινθίας, της Αρκαδίας και της Λακωνίας, να ξαναδούν τα πιο πάνω νούμερα και να αναθεωρήσουν τις όποιες απόψεις τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.