Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το HolidayCheck Partner Event στο ξενοδοχείο Ibis Style Heraklion Central στις 15 Μαΐου 2024, με τη συμμετοχή της RevitUp.direct ως αποκλειστικός συνεργάτης της εταιρίας στην Ελλάδα και στη Κύπρο.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης έλαβαν μέρος παρουσιάσεις από στελέχη της HolidayCheck Group AG, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα εργαλεία της πλατφόρμας για τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να τοποθετηθούν πιο αποτελεσματικά στη γερμανόφωνη ταξιδιωτική αγορά.
Η RevitUp.direct ήταν η μοναδική ελληνική εταιρία που ανέβηκε στη σκηνή για να παρουσιάσει δυναμικές και κερδοφόρες στρατηγικές μέσα από το success story του Alianthos Garden Hotel, ενός 3 αστέρων ξενοδοχείου στον Πλακιά της νότιας Κρήτης.
Το κοινό άγγιξε σχεδόν τα 100 άτομα από όλα τα μέρη του νησιού, με παρουσία επαγγελματιών από τους χώρους operations, revenue αλλά και marketing σε μία εξειδικευμένη, για τον κλάδο της φιλοξενίας, εκδήλωση.
“Ήταν μεγάλη τιμή να συμμετάσχουμε στο HolidayCheck Partner Event 2024, εκπροσωπώντας την RevitUp.direct”, δήλωσε ο Νίκος Αμανάκης, Senior Revenue Manager, “όπου μέσα από ένα case study, παρουσιάσαμε το πλάνο ολιστικής προσέγγιση, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της online παρουσίας και κατά συνέπεια των εσόδων του καταλύμματος. Εφαρμόζοντας στρατηγικές δυναμικής τιμολόγησης, ενισχύσαμε το μερίδιο αγοράς του ξενοδοχείου στις DACH χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία). Η συνολική αύξηση των κρατήσεων του Alianthos Garden Hotel επαληθεύει και υποστηρίζει πώς η εφαρμογή μίας 360ο στρατηγική πώλησης μπορεί, προσαρμοσμένη στις συνθήκες της αγοράς, να επιφέρει μεγιστοποίηση στο Return of Investment (ROI).”.
Η ομάδα της RevitUp.direct συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την HolidayCheck, διατηρώντας στενές σχέσεις με τους συνεργάτες της πλατφόρμας, με στόχο την συστηματική κερδοφορία των πελατών της μέσα από αποκλειστικά insights και δυναμική τοποθέτηση.