Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Επαναπροσδιορίζοντας την Τουριστική Εμπειρία

Επαναπροσδιορίζοντας την Τουριστική Εμπειρία

Η PHILOXENIA που πραγματοποιήθηκε 10-12 Νοεμβρίου από τη ΔΕΘ-HELEXPO στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης αποτελεί θεμέλιο για το εγχώριο τουριστικό επιχειρείν, καθώς είναι ένας εκθεσιακός και συνεδριακός κόμβος συνάντησης φορέων και ιδιωτών από όλο το φάσμα του τουρισμού. Η τουριστική βιομηχανία και όλες οι νέες τάσεις και καινοτομίες της αγοράς συνυπήρχαν στο διεθνές εκθεσιακό τουριστικό γεγονός.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις που καλούνται να πάρουν αποφάσεις που θα καθορίσουν την πορεία τους προς τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο αυτό η Alpha Marketing σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επιχειρηματικού Μέλλοντος (Business Future Institute), διοργάνωσε συζήτηση που θα επιδιώξει να δώσει πρακτικές απαντήσεις στα ερωτήματα πως επηρεάζονται οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς και οι τουριστικές επιχειρήσεις και τι ενέργειες απαιτούνται στο δυναμικά μεταλλασσόμενο περιβάλλον του Τουρισμού που εξελίσσεται διαρκώς.

Στη συζήτηση πήραν μέρος ο Καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης, Διευθυντής του εργαστηρίου ηλεκτρονικού τουρισμού (eTourism Lab) και αναπληρωτής Διευθυντής του Διεθνούς Κέντρου για την Έρευνα Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth της Αγγλίας και ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ με συντονιστή τον Τάσο Γούσιο, MSc Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού – Alpha Marketing.