- Έξι μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων λειτουργούν από την από την Πέμπτη 11 Αυγούστου 2023, στις κύριες εισόδους του Αρχαιολογικού Χώρου της Ακρόπολης, της Αρχαίας Ολυμπίας, της Επιδαύρου και του Αρχαιολογικού Μουσείου Δελφών.
- Οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να επιλέξουν τον αριθμό και το είδος των εισιτηρίων που επιθυμούν, να πληρώσουν με ασφάλεια με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτική κάρτας ή και του κινητού τους τηλεφώνου και να λάβουν την ίδια στιγμή τα επιλεγμένα εισιτήρια τους.
- Συνολικά, δέκα (10) σύγχρονου σχεδιασμού και καινοτόμων τεχνολογιών αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων, με ειδικών προδιαγραφών εύχρηστο λογισμικό, θα εγκατασταθούν σε υψηλής επισκεψιμότητας αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Ελλάδας, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, εποπτευόμενου φορέα του Υπουργείου Πολιτισμού, της Cardlink, με την πλήρη χρηματοδότηση της Visa.
Η Visa ανακοινώνει ότι έξι αυτόματα μηχανήματα ανέπαφης έκδοσης εισιτηρίων λειτουργούν από σήμερα στις κύριες εισόδους των αρχαιολογικών χώρων της Ακρόπολης, της Αρχαίας Ολυμπίας, της Επιδαύρου και του Αρχαιολογικού Μουσείου Δελφών. Η νέα αυτή υπηρεσία αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την επίσκεψη στους πιο εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, διευκολύνοντας την πρόσβαση και αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επισκεπτών. Πλέον οι επισκέπτες μπορούν να αποφύγουν την πολύωρη αναμονή στα εκδοτήρια και να προμηθεύονται άμεσα τα εισιτήριά τους πληρώνοντας ανέπαφα, είτε με την κάρτα τους, είτε με ενεργοποιημένες συσκευές όπως έξυπνα τηλέφωνα και ρολόγια. Οι επισκέπτες επιλέγουν τον τύπο εισιτηρίου που επιθυμούν να αγοράσουν, πληρώνουν με την κάρτα ή τη συσκευή τους και λαμβάνουν την ίδια στιγμή τα επιλεγμένα εισιτήρια.
Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η Visa προσφέρει εμπιστοσύνη, σιγουριά, ασφάλεια και ανθεκτικότητα στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις λειτουργούν στις καθημερινές τους συναλλαγές. Με την εγκατάσταση αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων, επιβεβαιώνεται η δέσμευσή μας για βελτίωση της εμπειρίας επίσκεψης σε εμβληματικούς αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα. Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται ένα χρόνο μετά τη συμφωνία της Visa με το Ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού για την παροχή στοιχείων σχετικά με τις τάσεις των τουριστικών δαπανών και λίγες εβδομάδες μετά την επιτυχή παράδοση του δεύτερου έργου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ‘Visa for Athens’, για έργα αστικής ανάπλασης στην Αθήνα».
Η Νικολέττα Βαλάκου, Πρόεδρος του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, δήλωσε: «Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, που έχει ως πρωταρχικό του στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες των αρχαιολογικών χώρων, μουσείων, μνημείων και άλλων ιστορικών τόπων, την ανάδειξη και προβολή τους για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και άρα αύξησης των εσόδων του για την επανεπένδυση τους στον Πολιτισμό, εφαρμόζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 28 σημαντικές, βάσει επισκεψιμότητας, θέσεις μέσω τεσσάρων καναλιών πώλησης: φυσικά εκδοτήρια, αυτόματοι πωλητές, B2B & μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής hhticket.gr».
H Visa συνεργάστηκε με την Cardlink για την εγκατάσταση δέκα μηχανημάτων σε αρχαιολογικούς χώρους που διαχειρίζεται ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων. Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, ανέλαβε την υλοποίηση του εγχειρήματος. Παράλληλα, ανέπτυξε μια ειδικών προδιαγραφών και φιλική προς τον χρήστη εφαρμογή για την έκδοση, πληρωμή και εκτύπωση των εισιτηρίων.
Ο Αντίγονος Παπαδόπουλος, CEO της Cardlink, δήλωσε: «Στην Cardlink είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμμετείχαμε, ως τεχνολογικός πάροχος, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση αυτού του καινοτόμου project. Η εγκατάσταση αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων σε αρχαιολογικούς χώρους υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και πρόκειται για ένα αρκετά απαιτητικό, αλλά ταυτόχρονα εμβληματικό, project που αναμένεται να αναβαθμίσει την εμπειρία χιλιάδων τουριστών. Η ομάδα μας δούλεψε πολύ σκληρά, και με εργαλεία την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει, απέδειξε για μια ακόμα φορά την δυνατότητα της να προσφέρει λύσεις πρωτοποριακές και σύγχρονες, προσαρμοσμένες σε κάθε ανάγκη, ανεξαρτήτως κλάδου. Σε συνεργασία με τη Visa και τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, δημιουργούμε την επόμενη ημέρα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τουρισμού, με σεβασμό προς τον πολιτισμό και την ελληνική κληρονομιά».
Στόχος της εγκατάστασης των αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων είναι η διευκόλυνση των επισκεπτών και το όφελος για την τοπική κοινωνία από τις ψηφιακές πληρωμές συνολικά. Η νέα αυτή υπηρεσία αναμένεται να αναβαθμίσει την εμπειρία πρόσβασης και πληρωμής για τους τουρίστες και τους επισκέπτες και να συμβάλλει στην ψηφιοποίηση των σημαντικών, από άποψη επισκεψιμότητας, αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας.
Για την προώθηση της χρήσης των αυτόματων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων, η Visa θα σηματοδοτήσει τους χώρους που θα τοποθετηθούν τα μηχανήματα και θα φροντίσει ώστε οι επισκέπτες να ενημερώνονται για το πώς θα μπορούν να εκδώσουν τα εισιτήριά τους με ευκολία. Τα μηχανήματα θα λειτουργούν παράλληλα με το αναβαθμισμένο ασφαλές και μοναδικό επίσημο booking engine που εφαρμόζει ο ΟΔΑΠ μέσω της πλατφόρμας hhticket.gr και συμπληρωματικά στα παραδοσιακά εκδοτήρια.