Αρχική Αεροπορικά Νέα Η IATA απονέμει το “Fast Travel Gold Award” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

Η IATA απονέμει το “Fast Travel Gold Award” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

Ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών του Διεθνούς Αερολιμένα
Αθηνών, κ. Αλέξανδρος Αραβανής (δεξιά), παραλαμβάνει το βραβείο “Fast
Travel Gold Award” από τον κ. Sergio Fernandez, Airport, Passenger, Cargo
and Security Europe Director της ΙΑΤΑ

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσφέρει στους ταξιδιώτες
περισσότερη άνεση με καινοτόμες υπηρεσίες **Fast Travel *

Τη «χρυσή» αναγνώριση Fast Travel ‘Gold Status’ απένειμε η ΙΑΤΑ στο Διεθνή
Αερολιμένα Αθηνών. Με τη συγκεκριμένη διάκριση, η IATA αξιολογεί και
βραβεύει τα αεροδρόμια που έχουν υλοποιήσει την υποδομή που απαιτείται για
το σύνολο των 6 έργων του προγράμματος Fast Travel, επιτυγχάνοντας να
βελτιώσουν σημαντικά την επιβατική εμπειρία και να την εμπλουτίσουν με
αξιόλογες καινοτομίες: οι τομείς που αφορούν τα έργα Fast Travel,
συμπεριλαμβάνουν τη διαδικασία αυτοματοποιημένου check-in, τη διαδικασία
αυτοεξυπηρέτησης “bags ready-to-go” για τις αποσκευές, τη διαδικασία
ελέγχου εγγράφων, τη διαδικασία αλλαγής κράτησης (flight re-booking), τη
διαδικασία αυτοματοποιημένης επιβίβασης και τη διαδικασία ανάκτησης
αποσκευών.

Το “Fast Travel Gold Award” αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη προσπάθεια του
Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών Fast Travel
self-service στους επιβάτες που προτιμούν τις διαδικασίες αυτοεξυπηρέτησης.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο, τη χρυσή βράβευση
παρέλαβε ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών του Διεθνούς
Αερολιμένα Αθηνών, κ. Αλέξανδρος Αραβανής, από τον κ. Sergio Fernandez,
Airport, Passenger, Cargo and Security Europe Director της ΙΑΤΑ.

Ο κ. Fernandez, τόνισε από την πλευρά της ΙΑΤΑ: «Πολλά συγχαρητήρια στο
Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την κατάκτηση του Fast Travel Gold Status της
ΙΑΤΑ. Σύμφωνα με έρευνες στο χώρο των αερομεταφορών, περισσότεροι από το
50% του συνόλου των επιβατών, επιθυμούν την ελάττωση των χρόνων αναμονής
στην ταξιδιωτική εμπειρία τους. Επιπλέον, το 75% περίπου των επιβατών ανά
τον κόσμο, επιθυμούν περισσότερες υπηρεσίες self-service. Η επιτυχία αυτή
του αεροδρομίου της Αθήνας αποκρυσταλλώνει τις προσπάθειές του να βρίσκεται
στους πρωτοπόρους του κλάδου, προσφέροντας παγκοσμίου κλάσεως υπηρεσίες
στους ταξιδιώτες του. Ας αποτελέσει λοιπόν παράδειγμα για άλλα αεροδρόμια,
όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη.»

Από την πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο κ. Αραβανής δήλωσε: «Στο
ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον των αερομεταφορών, η επιβράβευση των
υπηρεσιών μας με το  “Fast Travel Gold Award” της IATA, αποτελεί μεγάλη
τιμή για το αεροδρόμιό μας. Το Fast Travel Gold Status αναγνωρίζει τη
δέσμευση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών να βελτιώνει διαρκώς την επιβατική
εμπειρία, μέσω της καινοτομίας και της γρήγορης προσαρμογής των
αεροδρομιακών υπηρεσιών στις ανάγκες των ταξιδιωτών, σε στενή συνεργασία με
τις αεροπορικές εταιρείες. Το αεροδρόμιο της Αθήνας θα εξακολουθήσει να
επεξεργάζεται και να υλοποιεί καινοτόμες υπηρεσίες, για τη συνεχή
αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επιβάτη και στο μέλλον.»

Το πρόγραμμα Fast Travel της IATA (International Air Transport Association)
ανταποκρίνεται  στο αίτημα των επιβατών για περισσότερες επιλογές, ευκολία
και αυτονομία, μέσω υπηρεσιών self-service. Το όραμα του προγράμματος
είναι, ως το έτος 2020, να παρέχεται στο 80% των επιβατών ανά τον κόσμο ένα
ολοκληρωμένο φάσμα επιλογών self-service καθ’ όλα τα στάδια του ταξιδιού
τους, με στόχο περισσότερη άνεση και λιγότερη αναμονή σε ουρές,
βελτιώνοντας εν τέλει τη χρονική ακρίβεια των διαδικασιών.