Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Θεσσαλονίκη, αγαπητός προορισμός και στη Philoxenia

Θεσσαλονίκη, αγαπητός προορισμός και στη Philoxenia

philoxenia-2016-3-copy
Στιγμιότυπο από τις Β2Β συναντήσεις της ΕΞΘ κατά τη διάρκεια της 32ης Philoxenia
philoxenia-2016-2-copy
Ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, η έφορος κα Καλλιόπη Αρβανιτίδου και το μέλος κ. Παναγιώτης Μπουτσούκης του ΔΣ της ΕΞΘ, στο περίπτερο της ΕΞΘ στην 32η Philoxenia

Την τουριστική δυναμική του προορισμού ανέδειξαν και φέτος οι στοχευμένες και εποικοδομητικές επαφές που πραγματοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με επιλεγμένους εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και ταξιδιωτικών πρακτορείων του εξωτερικού, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στην 32η  Philoxenia που ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία.

Κατά τη φετινή, αναβαθμισμένη διοργάνωση (18 – 20 Νοεμβρίου 2016) που πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, η ΕΞΘ στα προγραμματισμένα ραντεβού στα οποία συμμετείχε, παρουσίασε αναλυτικά τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του προορισμού. Προώθησε ενδεικτικά και εναλλακτικά τουριστικά προγράμματα σε μεγάλους tour operators, ανέλυσε την άρτια ξενοδοχειακή υποδομή της πόλης και δρομολόγησε τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) με συγκεκριμένα διεθνή γραφεία.

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 45 επαγγελματικές Β2Β συναντήσεις με φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από διάφορες χώρες όπως η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Σερβία, η Ελβετία, η Σουηδία, το Ισραήλ, η Ινδία, η Πολωνία, η Αρμενία, η Αμερική, η Ουκρανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Αλβανία, η Αυστρία, η Λιθουανία, η Κροατία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Τουρκία, η Ρωσία και η Ολλανδία, όπου η ΕΞΘ έστρεψε όλες τις προσπάθειές της στο να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη «συνείδηση» του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη, ως ο δεύτερος ελληνικός – μετά την Αθήνα – κυρίαρχος, ασφαλής και ελκυστικός city break προορισμός στην ευρύτερη περιοχή της βαλκανικής χερσονήσου.

Οι ομορφιές της Θεσσαλονίκης, η ιδιαίτερη προσωπικότητά της πόλης, η ιστορία, ο πολιτισμός, η γαστρονομία, η διασκέδαση, οι αγορές και η ψυχαγωγία, σε συνδυασμό με τις ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες και τις εναλλακτικές κοντινές διαδρομές και αποδράσεις, καθιστούν τον προορισμό ξεχωριστό και αγαπητό σε ξένους τουρίστες κάθε ηλικίας, 365 μέρες το χρόνο. Οι hosted buyers έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τον προορισμό και αρκετοί εντάσσουν ήδη τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους για το 2017.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η μακραίωνη ιστορία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής (π.χ. Πέλλα, Βεργίνα) προσέλκυσε το εξαιρετικό ενδιαφέρον επαγγελματιών από την Ινδία, μία χώρα που θαυμάζει το Μέγα Αλέξανδρο, ενώ η έντονη νυχτερινή ζωή, η διασκέδαση και το shopping τράβηξαν την προσοχή της ρωσικής αγοράς.

Το σταντ της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, κοινό από διάφορες περιοχές της χώρας και του εξωτερικού, αλλά και μεγάλος αριθμός ξενοδόχων.