Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά “Speak Athenian. Be an Athenian.” “Theatricult”

“Speak Athenian. Be an Athenian.” “Theatricult”

Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης…..
 
…. γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούνιο και αφιερώνεται στο θέατρο, με την ενότητα “Theatricult” συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία!
 
 
theatricultΣε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών &  Επιδαύρου και το αθηνόραμα.gr από την Παρασκευή 10/6 έως και την Πέμπτη 16/6 διεξάγεται διαγωνισμός μέσα από τον  οποίο 280 Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα κερδίσουν από μία πρόσκληση για μία από τις οκτώ παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Παράλληλα, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης!
 
 
Τα links του διαγωνισμού :
http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_gr/
http://www.athinorama.gr/contests/speak_athenian_be_an_athenian_en/
 
Τα video της καμπάνιας

https://www.aia.gr/media/videos/atheniant/AtheniantsEbook.wmv
 
Η ενότητα «Theatricult» πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμμετοχή των εταιρειών/καταστημάτων στο αεροδρόμιο

Η καμπάνια “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” αποτελεί το τρίτο μέρος της …τριλογίας AΘenian, δηλαδή, συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας “I’m an Athenian too” αλλά και της καμπάνιας του αεροδρομίου “PerhaΨ you ’re an AΘenian too!”. Έτσι, στην εξελικτική διαδρομή της καμπάνιας, οι συμμετέχοντες πρώτα «επιβεβαίωσαν» την αθηναϊκή ταυτότητά τους, ακολούθως «έγιναν» Αθηναίοι και τώρα βιώνουν προσωπικά την αθηναϊκή εμπειρία και μιλούν …«αθηναϊκά»!

Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την ΕΞΑΑ, την Aegean και τη Swiss.