Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Αξιολόγηση Καταλυμάτων και Διαχείριση Ποιότητας

Αξιολόγηση Καταλυμάτων και Διαχείριση Ποιότητας

iso9001Το ISO 9001 είναι το πιο αναγνωρίσιμο πρότυπο ανά τον κόσμο, για την πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας τόσο που πλέον για πολλούς θεωρείται προαπαιτούμενο για την πραγματοποίηση μίας νέας επιχειρηματικής συνεργασίας.
Ποιά όμως είναι η σχέση της πιστοποίησης σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001 και της αξιολόγησης κατάταξης καταλυμάτων σε αστέρια και κλειδιά;

Τόσο η νομοθεσία, που αφορά την αξιολόγηση κατάταξης των ξενοδοχείων, όσο και εκείνη των ενοικιαζόμενων δωματίων / καταλυμάτων, δίνουν άμεσα οφέλη με την επίδειξη του διαπιστευμένου πιστοποιητικού ISO 9001 καθώς μοριοδοτούν το κατάλυμα με 100 και 150 μόρια αντίστοιχα.

Αν όμως αυτά είναι τα άμεσα οφέλη, ποια είναι τα έμμεσα που μπορεί να οδηγήσουν έναν ιδιοκτήτη καταλύματος να κάνει μία επένδυση για την πιστοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας;

Μία πιστοποίηση με το πρότυπο ISO 9001, σημαίνει ότι το κατάλυμα εφαρμόζει ένα συστηματικό τρόπο να διαχειρίζεται τα ζητήματα Ποιότητας. Ποια είναι αυτά;

Καταλαβαίνουμε και προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας
Διαχειριζόμαστε οργανωμένα τυχόν παράπονα (μάλιστα με 100 μόρια αξιολογείται η ύπαρξη ειδικά ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων για τα ξενοδοχεία).
Έχουμε προσωπικό εκπαιδευμένο, που καταλαβαίνει την αξία της ευγένειας, της σωστής εξυπηρέτησης, της άριστης επικοινωνίας σε ξένες γλώσσες κ.α. Πάνω από 15 κριτήρια σχετίζονται με τις ικανότητες του προσωπικού, την εκπαίδευσή τους και τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνουν σε ένα ξενοδοχείο.
Παρέχουμε στον πελάτη τις απαραίτητες ανέσεις σε κατάλληλα συντηρημένα και διατηρημένα δωμάτια / διαμερίσματα και γενικά χώρους διαμονής. Τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στα ενοικιαζόμενα δωμάτια / διαμερίσματα ένα ποσοστό κριτηρίων άνω του 20% σχετίζονται με την κατάσταση και διαθεσιμότητα του απαραίτητου εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων.
Διαμορφώνουμε το κατάλληλο περιβάλλον διαμονής μέσω εύκολης πρόσβασης στις υπηρεσίες του καταλύματος.
Παρέχουμε διευκολύνσεις στις τυπικές διαδικασίες κράτησης, check in, check out, καθαρισμό δωματίων, room service, στάθμευσης, μεταφοράς από και προς αεροδρόμιο κλπ. Η οργάνωση της λειτουργίας των καταλυμάτων είναι βασικό αντικείμενο ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Πολλά ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια / διαμερίσματα έχουν αξιοποιήσει τα οφέλη του πιστοποιημένου με το ISO 9001 Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, που εφαρμόζουν, για να προβλέψουν τις ανάγκες τους και για να προετοιμαστούν κατάλληλα για την αξιολόγηση κατάταξης σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία.

Είναι λοιπόν η πιστοποίηση με το πρότυπο ISO 9001 πολυτέλεια;  Ή μήπως είναι ανάγκη για την καλή λειτουργία και την καλύτερη κατάταξη αξιολόγησης ενός καταλύματος;

Για όποιον θέλει να εφαρμόσει πραγματικά ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001 είναι ευκαιρία, τόσο για την αποτελεσματική αξιολόγηση κατάταξης, που θα γίνει μία φορά στα πέντε χρόνια ισχύος του Ειδικού Σήματος Λειτουργίας, όσο και για την μετέπειτα λειτουργία του καταλύματος. Ανάγκη για την αποφυγή δυσλειτουργιών, την πρόληψη παραπόνων και ανεπιθύμητων επιπτώσεων από απροειδοποίητη επιθεώρηση / έλεγχο αρμόδιας αρχής ή και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος που πραγματοποιεί επαληθευτικούς απροειδοποίητους ελέγχους για την επιβεβαίωση των αστέρων και κλειδιών, που έχουν αποδοθεί με τη νέα νομοθεσία.

Η ΕΝΝΟΥΣ ΕΠΕ είναι μία εταιρεία συμβούλων ανάπτυξης επιχειρήσεων – δεν είναι Φορέας Ελέγχων – που μπορεί να σας προσφέρει ένα σύνολο ολοκληρωμένων υπηρεσιών για την έγκαιρη προετοιμασία και τη συμφέρουσα συλλογή μορίων, ώστε να επιτύχετε την επιθυμητή κατάταξη του καταλύματός σας.

Πληροφορίες για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει προς τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια / διαμερίσματα. στο www.ennous.gr ή στα τηλέφωνα 210 82 10 175
Ζητείστε να μάθετε για το διαγνωστικό της εργαλείο!