Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Κεφαλογιάννη – WTM 2014: «Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο,...

Κεφαλογιάννη – WTM 2014: «Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία…. ζωντανή μέχρι σήμερα»

wtm 2014_Press Conference4 wtm 2014_Press Conference2 Tα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού στη World Travel Market πραγματοποίησε τη Δευτέρα,  η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, παρουσία, πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών. Η φετινή έκθεση συμπίπτει με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.

Στην ομιλία της η υπουργός τόνισε ότι σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα». Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη, όπως είπε.

Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική τόνισε ότι η  Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού. 

Η υπουργός ανέφερε ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας. 

«Κάθε τόπος στη χώKefalogianni_WTM_2014ρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η νέα μας επικοινωνία- είπε η υπουργός- συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρών και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας.

Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε μεταξύ άλλων πως «Αυτή η χώρα, αυτή η φύση, αυτά τα προϊόντα, αυτοί οι άνθρωποι και τα έργα τους είναι όλη η δύναμη μας. Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης και πλούτου, στην Ελλάδα είναι όλοι καλοδεχούμενοι».

Η κυρία Κεφαλογιάννη σημείωσε ότι η επικοινωνία θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική. 

Σκοπός της καμπάνιας είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε ακόμη ότι οι μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην Ελλάδα αλλάζουν ριζικά το τοπίο και δημιουργούν συνθήκες ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και προσέλκυσης επενδύσεων. Στη συνέχεια προσδιόρισε τους στόχους της τουριστικής πολιτικής  για το επόμενο διάστημα, όπως προκύπτουν από το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, τονίζοντας ότι αυτοί βασίζονται : 

1 Στον εκσυγχρονισμό των υποδομών,

2 Εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος,

3 Αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών

4 Αειφόρος ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων,

5 Τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής,

6 Στήριξη της επιχειρηματικότητας,wtm 2014_Kefalogianni_at Greek Stand

7 Διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

Η κυρία Κεφαλογιάννη στη World Travel Market  είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους ΜΜΕ όπου εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι το 2015 θα είναι μια  εξίσου καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό.

Γ.Γ ΕΟΤ ΠΑΝΟΣ ΛΕΙΒΑΔΑΣ

Τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της έκθεσης WTM, για τον ελληνικό τουρισμό, τόνισε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κύριος Πάνος Λειβαδάς, μιλώντας στη συνέντευξη τύπου  που δόθηκε με την ευκαιρία των εγκαινίων της έκθεσης στο Λονδίνο.

Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε επίπεδο αφίξεων, όσο και εσόδων, επισημαίνοντας ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ συμπλήρωσε ότι η Ελλάδα στον τουρισμό είναι ένας ιδιαίτερα θελκτικός προορισμός, σημειώνοντας πως  το τουριστικό της «προϊόν»,  διαρκώς εμπλουτίζεται με θεματικές ενότητες, που βελτιώνουν το επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών και κάλεσε περισσότερους βρετανούς τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε φίλμ, με τίτλο Gods,

Myths Heroes, παραγωγής του ΕΟΤ, που οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015. Παράλληλα, ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent κ. Simon Calder παρουσίασε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Μεγάλη Βρετανία.

Στο πλαίσιο της WTM, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς συναντήθηκε  με αξιωματούχους της TUI TRAVEL PLC και στελέχη της Thomas Cook Group σχετικά με τις προοπτικές που έχει ο ελληνικός  τουρισμός  το 2015. 

Στη συνάντηση με εκπροσώπους της TUI , συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, τα βασικά σημεία κοινών δράσεων προώθησης και προβολής, o εμπλουτισμός των προγραμμάτων κρουαζιέρας  από την TUI Cruises και άλλα θέματα τα οποία θα εισέλθουν σε φάση υλοποίησης στο άμεσο μέλλον.

Επίσης τέθηκαν ζητήματα στρατηγικής της TUI σε σχέση με την Ελλάδα και τις νέες τάσεις στον τουρισμό.

Τα στελέχη της Thomas Cook Group ενημερώθηκαν για θέματα υποδομής κυρίως σε ότι αφορά στις αερομεταφορές. Από την πλευρά τους παρουσίασαν τα δικά τους προγράμματα  για τουριστικούς προορισμούς και συζήτησαν τη μελλοντική συνεργασία τους με τον ΕΟΤ κυρίως στην online επικοινωνία.

INFO

H  TUI είναι ένας από τους σημαντικότερους διεθνείς εταίρους σε ότι αφορά στον Ελληνικό Τουρισμό, δεδομένου οτι διακινεί 2,4 εκ. επισκέπτες από διάφορες ευρωπαϊκές αγορές. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό τους για το 2015, σκοπεύουν να αυξήσουν τις κρατήσεις  για την Ελλάδα σε διψήφιο ποσοστό. Σημαντική αλλαγή στη στρατηγική και τον προγραμματισμό τους, αποτελεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα.

Από το 2014, η TUI προωθεί την Ελλάδα ως πολυεπίπεδο προορισμό και σταδιακά ενσωματώνει στα προγράμματά της νέους προορισμούς ήπιας τουριστικής ανάπτυξης. 

H Thomas Cook Group. πρόκειται για έναν επίσης σημαντικότατο εταίρο του Ελληνικού Τουρισμού, ο οποίος επενδύει πλέον σε online marketing και διαθέτει σύγχρονα εργαλεία digital επικοινωνίας. Ο TCG διαθέτει μία τεράστια βάση δεδομένων με στοιχεία ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης της πελατείας τους σε σχέση με τις τάσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς, σύμφωνα με τα οποία καταρτίζει τα ετήσια προγράμματά του ανά προορισμό.