Η Νο 1 εταιρεία της Ελλάδας φιλοδοξεί να γίνει η Ryanair ως το 2018, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μάικλ Ο Λίρι, ο οποίος τόνισε, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα το πρωί στην Αθήνα, ότι «στην Ελλάδα ήρθαμε για να μείνουμε, να επενδύσουμε και μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια να κάνουμε την εταιρία την πρώτη αεροπορική εταιρία της Ελλάδας».
Ο κ. Μάικ Ο’ Λιρι, είπε ότι οι προκρατήσεις των πτήσεων από Αθήνα παρουσιάζουν ρεκόρ, με την εταιρεία να υπολογίζει ότι οι πληρότητες θα ξεπερνούν το 80%.
Σε συνάντηση του Μάικ Ο’ Λιρι με τους υπουργούς Οικονομικών και Μεταφορών τέθηκε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, να υπάρχουν εκπτώσεις έως και 70% στις αεροπορικές εταιρίες οι οποίες αυξάνουν την κίνησή τους από ελληνικά αεροδρόμια.
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair τόνισε ότι, αν καταφέρουμε να μειώσουμε τις χρεώσεις στα ελληνικά αεροδρόμια, θα υπάρξει μια απίστευτη «εισβολή» τουριστών στην Ελλάδα, κάτι που θα είναι προς όφελος της ελληνικής οικονομίας.
Η επένδυση της Ryanair στην Ελλάδα ανέρχεται συνολικά στα 300 εκατ. δολάρια, με τη δημιουργία 3 βάσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά.
Οι πτήσεις της εταιρείας από Αθήνα πρόκειται να ξεκινήσουν την 1η Απριλίου και θα υπάρξουν 4 καθημερινές πτήσεις προς Χανιά, 2 προς Λονδίνο, 2 προς Μιλάνο, 2 προς Πάφο, 2 προς Ρόδο και 10 προς Θεσσαλονίκη.
Ήδη η εταιρία, σύμφωνα με τον Ο’ Λιρι, έχει εγκαταστήσει επτά αεροσκάφη της στα αεροδρόμια των Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Χανίων και απασχολεί στην Ελλάδα 350 εργαζόμενους. Από τον προσεχή Νοέμβριο, η εταιρία σκοπεύει να αυξήσει τα αεροπλάνα τα οποία σταθμεύουν σε διάφορα ελληνικά αεροδρόμια και να προσφέρει επιπλέον προορισμούς τόσο στην εσωτερική αγορά, όσο και στην ευρωπαϊκή.
O μέσος ναύλος της Ryanair, σύμφωνα με τον δ/νοντα Σύμβουλό της, ανέρχεται στα 48 ευρώ, ενώ της Aegean στα 110 ευρώ, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες της Ryanair προς Ελλάδα να εξοικονομούν 500 εκατ. ευρώ σε σχέση με την Aegean.
Στην Αθήνα, η Ryanair θα σταθμεύσει 2 αεροσκάφη, με στόχο τη διακίνηση 1,2 εκατ. επιβατών το 2014 με 150 πτήσεις εβδομαδιαίως.