Η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν τα πρώτα group press trip στη Θεσσαλονίκη για εκπροσώπους Ρωσικών και Γερμανικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμό City Break στις ανερχόμενες αγορές της Ρωσίας και της Γερμανίας. Μάλιστα με δεδομένο ότι φέτος την χώρα μας επισκέφτηκαν δύο εκατ. Γερμανοί και ένα εκατ. Ρώσοι τουρίστες, αυτή η πρωτοβουλία της Marketing Greece και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποκτά ιδιαίτερη σημασία όσον αφορά τη συστηματική ανάδειξη των εσωτερικών τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Η Julia Dianova Buro από το 247.ru, η Irina Malvinskaya από το Стиль, η Elena Kirilenko από το Collezioni, η Nadezhda Prusenkova από το Voyage και η Ekaterina Lazarenko από το Grazia από τα Ρωσικά ΜΜΕ βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη από τις 28 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, επισκέφτηκαν τα σημαντικότερα αξιοθέατα ενώ παράλληλα εντρύφησαν στην τοπική μεσογειακή κουζίνα και τις γαστρονομικές απολαύσεις με λίγη δόση από τη μοναδική νυχτερινή ζωή της πόλης. Επιπλέον, εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την περιήγησή τους στους Βασιλικούς τάφους που βρίσκονται στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας καθώς και από την αναδρομή στην ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Το δεύτερο Press Group Trip πραγματοποιήθηκε από την Πέμπτη 5 ως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου με εκπροσώπους από γερμανικά ΜΜΕ. Η Christa Maria Sigg από το Die Abendzeitung, η Anne Bennewitz από το Märkischer Markt και το Märkischer Sonntag, ο Georg Moeritz από το Sächsische Zeitung, ο Wolfgang Risch από το Südwest Presse και ο Marinos Kaloglou από το Weser Report περιηγήθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους της πόλης, βρέθηκαν στην κεντρική έκθεση της 4ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, με τίτλο «Παντού αλλά Τώρα» και γνώρισαν την ελληνική κουζίνα, δοκιμάζοντας την τοπική γαστρονομία. Επιπλέον, επισκέφτηκαν το Δίον, τον Όλυμπο και το Λιτόχωρο, όπου θαύμασαν από κοντά την Ελληνική φύση σε χειμωνιάτικο τοπίο.
Οι εκπρόσωποι του Τύπου τόσο της Ρωσίας όσο και της Γερμανίας έμειναν ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία και τις ομορφιές τις πόλεις, ενώ συχνά κατά τη διάρκεια των επισκέψεων μοιράζονταν τις εμπειρίες τους σε πραγματικό χρόνο με τα κοινά των χωρών τους μέσω των προσωπικών τους σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Διευθύνων Σύμβουλος της Marketing Greece, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για την επιτυχή διοργάνωση των πρώτων Group Press Trip Ρώσων και Γερμανών δημοσιογράφων σε μια εποχή που η Μακεδονική πρωτεύουσα εξελίσσεται σε αγαπημένο προορισμό και ανερχόμενο πόλο έλξης για ακόμη περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια. Η στενή συνεργασία μας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και είμαστε βέβαιοι ότι τα αποτελέσματά της θα φανούν στο άμεσο μέλλον, κάτι που σχεδιάζουμε να πετύχουμε και με άλλες Ενώσεις και φορείς τουρισμού σε όλη την Ελλάδα».
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε ότι «Κατά τη διάρκεια των Group Press Trips οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν την ευκαιρία να βιώσουν από κοντά τις εμπειρίες που έχει να προσφέρει στον επισκέπτη η Θεσσαλονίκη. Σε συνεργασία με τη Marketing Greece και τους τοπικούς συνεργάτες μας μπορέσαμε να προσφέρουμε ότι καλύτερο από άποψη φιλοξενίας, ξενάγησης στα αξιοθέατα της πόλης, γαστρονομικών απολαύσεων και διασκέδασης. Η επιτυχία της από κοινού προσπάθειάς μας αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη συνεργιών μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές πρωτοβουλίες για την προβολή του τόπου στις αγορές-στόχους».