Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά TUI: Η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σαιζόν

TUI: Η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σαιζόν

tui.logoΑισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την προσεχή τουριστική περίοδο, σύμφωνα με τη χθεσινή παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος της TUI, στην Αυστρία.

2013
Προβαίνοντας σε έναν σύντομο απολογισμό του 2013 (το οποίο «κλείνει» τέλος Οκτωβρίου), η υπεύθυνη προγράμματος κα. Margit Ebner, επεσήμανε την επιτυχία που σημείωσαν όλοι οι προορισμοί με εξαίρεση την Αίγυπτο, τονίζοντας ότι  «Η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σαιζόν».
Με αύξηση +5%, σταδιακά επανεκατέλαβε τη θέση της, ως ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για το αυστριακό κοινό, με την Κρήτη και τη Ρόδο να σημειώνουν θεαματική αύξηση.
Η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς υπήρξε μεγαλύτερη από την προσφορά, γεγονός που επηρεάζει φυσικά την αύξηση της δυναμικότητας θέσεων για το 2014.
Η Τουρκία παρουσίασε αύξηση 2% ενώ η Ισπανία παρέμεινε σταθερή.

2014
Ευελιξία στην επιλογή προορισμού, εγγύηση εκδρομών (από 2 άτομα και πάνω), προτάσεις/πακέτα θεματικών διακοπών (e-bike–λίμνες, ηφαίστεια, ιστιοπλοΐα), αναβαθμισμένες υπηρεσίες, 24ωρη επικοινωνία με τοπικό αντιπρόσωπο, επιλογή ξενοδοχείων με κριτήρια προστασίας του περιβάλλοντος, σήμανση ξενοδοχείων και προορισμών ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη («κόσμος της TUI» : classic, family, beach), και ειδικές εκπτώσεις (από 15%- 30% – early bookings,  55+ και παιδιά) είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη στρατηγική και τη σύνθεση του προγράμματος για το brand TUI του ομώνυμου ομίλου (35% μερίδιο αγοράς).
 
Για το 2014, κυκλοφορούν 27 κατάλογοι με 8.000 ξενοδοχεία και επιπλέον 7.000 online για 90 χώρες.
Στη συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκαν οι σημαντικότεροι προορισμοί για τους Αυστριακούς ξεκινώντας με την Ελλάδα (ακολούθησαν Τουρκία, Βαλεαρίδες, Ισπανία και ΗΠΑ).

Τονίστηκε ότι η επιτυχημένη πορεία της Ελλάδας το 2013 θα συνεχιστεί το 2014. Καινοτομία στο ελληνικό πρόγραμμα, η λειτουργία του νέου  ξενοδοχείου Sensimar (adults only)  στην Κέρκυρα (το πρώτο της αλυσίδας στην Ελλάδα).

Διευρυμένο είναι και το πρόγραμμα για ΗΠΑ και Αυστραλία ενώ κυκλοφορεί κατάλογος με εκδρομικά πακέτα πόλεων : Κων/πολη, Λισσαβώνα, Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, Στοκχόλμη, Βερόνα.

Οι τιμές για ελληνικούς προορισμούς παραμένουν σταθερές, για Τουρκία και Ισπανία σημειώνεται μικρή αύξηση +2,5% ενώ για Αίγυπτο και Τυνησία μειώνονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.