Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Στην πρώτη γραμμή της μάχης για μια καλή τουριστική σεζόν οι περιφερειάρχες

Στην πρώτη γραμμή της μάχης για μια καλή τουριστική σεζόν οι περιφερειάρχες

Sgouros-Kefalogianni-StylianidesΟ Υπουργός Εσωτερικών, κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, είχε χθες συνάντηση εργασίας με την Υπουργό Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη και τους 13 Περιφερειάρχες με κύριο αντικείμενο την τουριστική προβολή της χώρας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, έγινε εκτενής  αναφορά στη συνέργειες που πρέπει να αναπτυχθούν μεταξύ των Υπουργείων Εσωτερικών και Τουρισμού και των Περιφερειών προκειμένου να υπάρχει κοινή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Παράλληλα, υπήρξε ειδική αναφορά στην κατάρτιση του Αναπτυξιακού Προγραμματισμού 2014-2020 που θα αφορά στην τουριστική προβολή  της Ελλάδας και αναζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας Υπουργείου Τουρισμού και Περιφερειών.
Τέλος, τονίστηκε  η ανάγκη ύπαρξης ενός συντονιστικού  οργάνου που θα λειτουργεί κυρίως προληπτικά για την επίλυση διαφόρων θεμάτων που ενδεχομένως μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Μετά το τέλος  της συνάντησης ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης δήλωσε:
«Η επικείμενη τουριστική περίοδος είναι ιδιαίτερα κρίσιμη  και σημαντική για την εθνική προσπάθεια και ανάταση της ελληνικής  οικονομίας. Γι’ αυτό το λόγο είναι αναγκαίος ο απόλυτος συντονισμός και η συνεργασία του Υπουργείου Εσωτερικών με το Υπουργείο Τουρισμού για την εφαρμογή ενιαίας τουριστικής στρατηγικής από τις Περιφέρειες αλλά και τους Δήμους ώστε να υπάρξει ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη. Στόχος μας είναι η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της κάθε περιοχής και η προώθηση και εναλλακτικών μορφών τουρισμού ώστε να υπάρξει παράταση της τουριστικής σεζόν. Παράλληλα, επιζητούμε τρόπους και συνέργειες για να υπάρξει έξυπνη αξιοποίηση και του τελευταίου ευρώ που απορροφούμε από το ΕΣΠΑ ώστε γρήγορα και αποτελεσματικά να αναπτύξουμε κάθε αναγκαία, σύγχρονη υποδομή. Σ’ αυτή την προσπάθεια ο ρόλος της ΕΝΠΕ και της ΚΕΔΕ είναι καθοριστικός».
 
Η Υπουργός Τουρισμού  κα Όλγα Κεφαλογιάννη απευθυνόμενη προς τους περιφερειάρχες τόνισε ότι ο ρόλος τους είναι κρίσιμος, η ευθύνη τους μεγάλη και ότι το έργο που απορρέει από  τη θέση τους είναι καθοριστικό για μια επιτυχημένη τουριστική περίοδο. Επισήμανε ότι«καμιά μάχη δεν κερδίζεται πριν καν δοθεί» και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να συστρατευθούν στην προσπάθεια ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού λέγοντας ότι ο τουρισμός αφορά άμεσα όλες τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας.
Παράλληλα είπε, ότι « οι ενδείξεις και τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά, όμως δεν είναι καιρός για θριαμβολογίες. Δεν μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός και χαλάρωση. Καλούμαστε να δώσουμε, οργανωμένα, μία δύσκολη μάχη. Για να πετύχουμε τους στόχους θέλει δουλειά πολύ, από όλους, οργάνωση και προσήλωση».
Διευκρίνισε ότι στόχος του  υπουργείου είναι στο επόμενο  χρονικό διάστημα να καθοριστούν  σε κάθε περιφέρεια οι κατάλληλες δράσεις  και προγράμματα που θα αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των  περιοχών της χώρας.
Επίσης η υπουργός, έκανε σαφές ότι: « οι περιφέρειες είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης για να έχουμε μια καλή τουριστική σεζόν. Στο υπουργείο Τουρισμού, θα είμαστε αρωγοί στις σχετικές προσπάθειες. Θα ενημερωθείτε άμεσα από τον ΕΟΤ για τη σχέση συνεργασίας, και τα συγκεκριμένα και πρακτικά βήματα, που θέλουμε άμεσα να ακολουθήσουμε. Όχι μόνο τώρα κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου αλλά και κατά τη διάρκεια του έτους».
Ακόμα, η κυρία Κεφαλογιάννη κάλεσε τους περιφερειάρχες να συμμετάσχουν στην διαμόρφωση του εθνικού branding επισημαίνοντας τα εξής: «στον τομέα της επικοινωνίας, είναι επιβεβλημένη η χάραξη μιας ευρύτερης, συνεκτικής στρατηγικής η οποία θα προβάλλει ισόρροπα και με σεβασμό τις ιδιαιτερότητες κάθε περιφέρειας, αλλά και την Ελλάδα στο σύνολο της. Με αυτόν το γνώμονα έχουν σχεδιαστεί όλες οι επικοινωνιακές κινήσεις για την τρέχουσα τουριστική περίοδο. Για πρώτη φορά συγκροτήθηκε ειδική επιτροπή για τον καθορισμό του πλαισίου διαμόρφωσης του εθνικού branding. Της εθνικής ταυτότητας δηλαδή, μιας μακροχρόνιας εφαρμοσμένης στρατηγικής, με διάρκεια στο χρόνο και καθολική εφαρμογή. Σε αυτή την προσπάθεια σας καλώ να συμμετέχετε ενεργά».

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αγαπητοί, Χρόνια σας Πολλά ,

    Πιστεύω οτι προφανώς γνωρίζετε τα παρακάτω στατιστικά,
    http://money-tourism.blogspot.gr/2013/05/2252.html

    Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κάποια ασυμφωνία με τις προοπτικές που παρουσιάζετε.

    Μήπως το ,μυστικό της Επιτυχίας ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ και ΠΟΛΛΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ είναι το ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ? Γιατί άραγε εγώ ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ να μεταφέρω πελάτες στα ελληνικά ξενοδοχεία, στην Ελλάδα? Και πόσους να μεταφέρω οταν γνωρίζω οτι η ελλάδα δεν έχει αεροπλάνα ?

    Απλά υποθέτω, θα ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΣΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ και ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ.

    Παίζει αλήθεια καμμιά σημασια τα προγράμματα marketing και η διαφήμιση? Εννοείτε οτι η ζήτηση θα πιέσει τούς TOUR OPERATORS να δρομολογήσουν περισότερα αεροπλάνα ? Δεν το νομίζω. Επιχειρηματίες είναι οι άνθρωποι. Δεν είναι ΦΙΛΟΤΙΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΔΩΣΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΑΦΕΝΤΗ !!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.