Αρχική Τουρισμός Διαφήμιση ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας χρησιμοποιεί αρνητικά την Ελλάδα – Τι δηλώνει...

Διαφήμιση ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας χρησιμοποιεί αρνητικά την Ελλάδα – Τι δηλώνει η Υπουργός Τουρισμού

banner CreteΆμεση η παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, σχετικά με την αρνητική για την Κρήτη διαφήμιση ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας “Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη”. Τονίζει σε ανακοίνωσή της η Υπουργός Τουρισμού. Και συνεχίζει “Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες  τις ενδεδειγμένες ενέργειες. Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.
Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα  βρίσκομαι στη Στοκχόλμη προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.