Αρχική Τουρισμός Για τους επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων αποτελεί ηθικό χρέος η ποιοτική φιλοξενία των...

Για τους επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων αποτελεί ηθικό χρέος η ποιοτική φιλοξενία των πελατών τουριστών

Για τους επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων αποτελεί ηθικό χρέος η ποιοτική φιλοξενία των πελατών τουριστώνΟι τουριστικές επιχειρήσεις ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων και Επιπλωμένων Τουριστικών Κατοικιών είναι έτοιμες να υποδεχθούν τους τουρίστες παλαιούς και νέους από όλον τον κόσμο, για το καλοκαίρι του 2012.
Ο ελληνικός τουρισμός γενικότερα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του τουρίστα τόσο για ποιοτικές διακοπές όσο και για διερεύνηση της πολυποίκιλης ελληνικής περιφέρειας. Για τους επιχειρηματίες τουριστικών καταλυμάτων αποτελεί ηθικό χρέος η ποιοτική φιλοξενία των πελατών τουριστών, και πρόκληση η παρουσίαση των εναλλακτικών επιλογών για το τουριστικό προϊόν.
Οι επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου, διασφαλίζουν με βεβαιότητα ότι η τουριστική περίοδος θα κυλήσει ομαλά χωρίς κωλύματα από απεργούς διαφόρων επαγγελματικών ομάδων όπως συνέβη άλλες χρονιές. Οι σταθεροποιητικές προοπτικές για το εθνικό τουριστικό παραγόμενο προϊόν είναι το αντικείμενο της θεσμικής προσπάθειας την οποία συνεπικουρεί η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος.
Το καλοκαίρι του 2012 στην Ελλάδα, θα γίνει μία ευχάριστη εμπειρία για τους τουρίστες που θα συνεκτιμήσουν την «παράδοση» στο καλό και ποιοτικό προϊόν καθώς και στις φυσικές καλλονές της χώρας μας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.