Αρχική Εταιρικά Νέα «Εφικτή Αποστολή»: Η ελληνογερμανική εταιρία επικοινωνίας για τον τουρισμό, PRConnexion, υποστηρίζει την...

«Εφικτή Αποστολή»: Η ελληνογερμανική εταιρία επικοινωνίας για τον τουρισμό, PRConnexion, υποστηρίζει την Ελλάδα στη Γερμανία

Αναμένοντας την έναρξη της μεγαλύτερης έκθεση τουρισμού στον κόσμο, την ITB του Βερολίνου, που εγκαινιάζεται στις 7 Μαρτίου 2012, η PRConnexion λανσάρει μια μεγάλη και σημαντική καμπάνια για την προσέλκυση γερμανικών εταιριών οργάνωσης εκδηλώσεων & επαγγελματικών ταξιδιών κινήτρων (incentives), καθώς και μεγάλων επιχειρήσεων. Σκοπός είναι να διοργανώσουν επιχειρηματικές εκδηλώσεις, συνέδρια αλλά και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα.

«Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε έναν ελκυστικό προορισμό για επιχειρηματικά ταξίδια και θεματικές εκδηλώσεις», δήλωσε η Στέλλα Ουρούμη, Director International Media Relations και επικεφαλής του γραφείου Ελλάδος. «Υψηλού επιπέδου τουριστικά θέρετρα και ξενοδοχεία έχουν κατασκευαστεί στην εγχώρια αγορά, αλλά και στα νησιά, ενώ αρκετά έχουν ανακαινιστεί, με αποτέλεσμα σήμερα η Ελλάδα να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της, με μεγάλη μάλιστα ποικιλία. Οι ταξιδιώτες μπορούν να συνδυάσουν επισκέψεις σε ιστορικούς προορισμούς και αρχαιολογικούς χώρους, ιστιοπλοϊα, ομαδικές εκδηλώσεις στη φύση, διαμονή σε πολλά νησιά, αναρρίχηση και ράφτινγκ σε συνδυασμό με εξαιρετικά πάρτι στην παραλία σε αποκλειστικά σημεία, που αποτελούν ακόμη ένα μυστήριο για το εξωτερικό», πρόσθεσε.

Η PRConnexion, που θα εγκαινιάσει επίσημα το παράρτημά της στη γερμανική πρωτεύουσα των ΜΜΕ, το Αμβούργο, την ερχόμενη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012, έχει ήδη συνάψει συμβάσεις συνεργασίας με πρακτορεία και ταξιδιωτικά γραφεία μεγάλων εταιριών.

«Αυτό που χρειαζόμαστε είναι η υποστήριξη των Ελλήνων προμηθευτών, προκειμένου να παρουσιάσουμε ξενοδοχεία, μουσεία, συνεδριακά κέντρα, ιδιωτικές επαύλεις, ναυλώσεις σκαφών κλπ., με τη βοήθεια εντυπωσιακού οπτικού υλικού», εξήγησε η κυρία Christiane Hensel-Gatos, Διευθύντρια Στρατηγικής Marketing της PRConnexion και επικεφαλής του γραφείου στη Γερμανία. «Πρόθεσή μας είναι να υποστηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό όσο το δυνατό περισσότερο. Έχοντας στενές σχέσεις με την ελληνική, αλλά και τη γερμανική τουριστική βιομηχανία, είμαστε αισιόδοξοι πως μπορούμε να συμβάλλουμε αρκετά, ώστε το 2012 να είναι μια επιτυχημένη τουριστική χρονιά για την Ελλάδα», πρόσθεσε η Στέλλα Ουρούμη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.