Η Cruise Lines International Association (CLIA) συνεργάζεται με την Google για να φιλοξενήσουν από κοινού το σεμινάριο “Cruise Digital Marketing 2011” με στόχο την ανάλυση και την κατανόηση των επιπτώσεων του ψηφιακού κόσμου από την άποψη του marketing στην ταξιδιωτική βιομηχανία.
Ερωτήσεις σχετικά με την αποτελεσματική προσέγγιση πελατών, αναλύσεις των δεδομένων, ώστε να οδηγούν σε αποτελέσματα ήταν μόνο μερικά από τα πολλά θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία προσέφερε μια νέα προοπτική για την τεχνολογία από ειδικούς του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και όχι μόνο.
Ερωτήσεις σχετικά με την αποτελεσματική προσέγγιση πελατών, αναλύσεις των δεδομένων, ώστε να οδηγούν σε αποτελέσματα ήταν μόνο μερικά από τα πολλά θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία προσέφερε μια νέα προοπτική για την τεχνολογία από ειδικούς του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και όχι μόνο.
Cruise Lines International Association (CLIA) and Google collaborated to host “Cruise Digital Marketing 2011”
The Cruise Lines International Association (CLIA) has recently worked with Google to co-host “Cruise Digital Marketing 2011,” with the goal of analyzing and understanding the impact of the digital world from a marketing perspective with reference to the travel industry.
Questions about effectively reaching customers, analyzing existing data to drive results and differentiating one brand from another were only some of the many subjects discussed during the event, which offered a fresh perspective on technology for the marketing experts in the travel industry and beyond.