Αρχική General Η ΕΞΑ-Α ανέλαβε την πρωτοβουλία της προώθησης της Αθήνας-Αττικής, μέσα από τα...

Η ΕΞΑ-Α ανέλαβε την πρωτοβουλία της προώθησης της Αθήνας-Αττικής, μέσα από τα διεθνή κανάλια προβολής της «Expedia.com»

Η ΕΞΑ-Α ανέλαβε την πρωτοβουλία της προώθησης της Αθήνας-Αττικής, μέσα από τα διεθνή κανάλια προβολής της «Expedia.com»Με δεδομένη την τρίτη κατά σειρά πολύ δύσκολη και προφανώς αρνητική τουριστική χρονιά για την Αθήνα –Αττική, αλλά και την εκπεφρασμένη άποψη των ξενοδόχων της Αθήνας-Αττικής για την ανάγκη στοχευμένης προβολής για τον προορισμό, η ΕΞΑ-Α ανέλαβε πρόσφατα την πρωτοβουλία της προώθησης της περιοχής, μέσα από τα διεθνή κανάλια προβολής της «Expedia.com» – της μεγαλύτερης online ταξιδιωτικής εταιρείας στον κόσμο. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση στοχευμένης προώθησης του προορισμού για την προσέλκυση επισκεπτών, για τους οποίους η Αθήνα δεν αποτελούσε την πρώτη επιλογή τους.
Πιο συγκεκριμένα, η προβολή μέσω της «Expedia.com», η οποία ξεκίνησε ήδη (στις 22/4/2011), αφορά σε  πέντε κανάλια της εταιρείας: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).
Η διάρκεια της καμπάνιας θα είναι δίμηνη στις εκτός Ευρώπης αγορές και τρίμηνη στις Ευρωπαϊκές και περιλαμβάνει προώθηση του προορισμού “Αθήνα-Αττική” στις αγορές στόχους με “banners”, “newsletter” για τον προορισμό προς τους συνδρομητές της Expedia στα κανάλια /στόχους, Facebook link, Video integration. κ.λπ., αλλά και ειδική προνομιακή προώθηση για τα ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης που συμμετείχαν οικονομικά στην προσπάθεια. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος του εγχειρήματος ανήλθε στο ποσό των 110.000 ευρώ, το οποία καλύφθηκε αξ ολοκλήρου από την ΕΞΑ-Α και τα ξενοδοχεία-μέλη της, τηρώντας σειρά προτεραιότητας δηλώσεων συμμετοχής στην προσπάθεια. Η ΕΞΑ-Α χαιρετίζει τη δυναμική ανταπόκριση των μελών της, τα οποία, παρά τη δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ξενοδοχεία της Αθήνας, συναίνεσαν στο να πάρει η Ένωση δυναμικά την κατάσταση στα χέρια της και επισημαίνει πως η κίνηση αυτή ώθησε και το ΥΠ.ΠΟ.Τ. να ανταποκριθεί θετικά στην πρόκληση:
Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος εξέφρασε ανοικτά την πρόθεση του υπουργείου να επιχορηγήσει για το ίδιο χρονικό διάστημα τη συγκεκριμένη προσπάθεια προβολής του προορισμού μετά την ολοκλήρωσή της – κατά τη διάρκεια της Γενικής Τακτικής Συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (12/4/2011).
Ο πρόεδρος της ΕΞΑ-Α και της ΠΟΞ κ. Γ. Α. Ρέτσος σχολίασε πως «η πρωτοβουλία αυτή πρέπει ν’ αποτελέσει την απαρχή μιας στενής, ουσιαστικής και συντεταγμένης συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να απεγκλωβιστεί ο Τουρισμός από τη δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει τα τελευταία χρόνια και κάλεσε όλους σε κοινό μέτωπο υπέρ όλων εκείνων των παραμέτρων ή των δράσεων που στηρίζουν τον ελληνικό Τουρισμό και τους επιμέρους προορισμούς όπως η Αθήνα- Αττική που επλήγησαν ιδιαίτερα».
Για την Αθήνα –Αττική δε, επεσήμανε την «ανάγκη να αποκατασταθεί το ταχύτερο η καλή φήμη της πόλης μας και να επανατοποθετηθεί η εικόνα της στις διεθνείς αγορές».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.