Αρχική General Ασυμβίβαστο από την άσκηση αθέμιτης επιρροής υποψηφίου για τις εκλογές του ΗΑΤΤΑ?

Ασυμβίβαστο από την άσκηση αθέμιτης επιρροής υποψηφίου για τις εκλογές του ΗΑΤΤΑ?

Ασυμβίβαστο από την άσκηση αθέμιτης επιρροής υποψήφιου για τις εκλογές του ΗΑΤΤΑ?Μόλις σήμερα ενημερωθήκαμε σχετικά με τις τελικές υποψηφιότητες για τις εκλογές του ΗΑΤΤΑ. Απ΄ ότι φαίνεται, σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές οι υποψηφιότητες είναι λιγότερες.

Και βέβαια ανάμεσα σε έντιμους και σοβαρούς υποψηφίους παραμένουν ακλόνητα, τα  επονομαζόμενα “λαμόγια”.
Εφ’ όσον οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουν, χρέος του κάθε ψηφοφόρου είναι να δώσει με την ψήφο του το πράσινο φως στους ικανότερους, και να μαυρίσει τη διαπλοκή, να μαυρίσει αυτούς που ασύδοτα χρησιμοποιούν το συλλογικό όργανο των Ταξιδιωτικών Γραφείων, προς ίδιον και μόνο όφελος.

Σήμερα όμως θα μας απασχολήσει μια άλλη κατηγορία ανθρώπων. Αυτοί που οι πολλαπλές ιδιότητές τους θέτουν θέμα ασυμβίβαστου και σύγκρουσης συμφερόντων.

Συγκεκριμένα, μάθαμε πως επιχειρηματίας, που δραστηριοποιείται στον χώρο του τουρισμού- τουριστικό γραφείο, αλλά και στον χώρο των εκδόσεων, με στόχο να συγκεντρώσει ψήφους, επικαλείται τα κατορθώματα του γονιού του, υπονοώντας την αντίστοιχη πορεία. Η ιστορία, μας έχει δείξει ότι η καταγωγή ή το όνομα δεν προσδίδει τις αντίστοιχες ικανότητες και επιδόσεις.

Ας μην σταθούμε στις ικανότητες, αλλά σε αυτό που τόσος λόγος γίνεται – το θέμα του  ασυμβίβαστου και της σύγκρουσης συμφερόντων, με τη συμμετοχή του προαναφερθέντος ατόμου σε ένα ΔΣ του ΗΑΤΤΑ.

Μήπως εδώ θίγονται και τα ΜΜΕ που δραστηριοποιούνται στον χώρο και ο κλάδος των Γραφείων Ταξιδίων?

Μήπως η συμμετοχή ενός επιχειρηματία στο ΔΣ του ΗΑΤΤΑ, ο οποίος παράλληλα δραστηριοποιείται άμεσα και ενεργά με έντυπο του χώρου αλλά και site στο διαδίκτυο, δημιουργεί σύγκρουση συμφερόντων με τα μέλη του ΗΑΤΤΑ?

Μήπως θεωρείται αθέμιτη επιρροή, η δυνατότητα να έχει την άμεση πληροφόρηση και να επηρεάζει τα δρώμενα, με πιθανότητα να μπει στον πειρασμό να τα εκμεταλλευτεί όλα αυτά προς ίδιον όφελος, ανταγωνιζόμενος άνισα τους υπόλοιπους, λόγω του μηχανισμού που διαθέτει;

Φανταστείτε αν με την δύναμη που έχει στο διαδίκτυο το www.travelling.gr έκανε κρατήσεις, φτιάχνοντας ένα τουριστικό γραφείο! Όταν ο υποψήφιος πελάτης εύρισκε την πληροφορία, δεν θα έκανε και την κράτηση?? Τι εμπιστοσύνη θα είχατε  να σας προβάλλουμε – και μάλιστα όταν ταυτόχρονα ως πρακτορείο ζητούσαμε την ψήφο σας για το ΔΣ του ΗΑΤΤΑ!

Έστω και αν τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν ισχύει, καλό είναι να προληφθούν οι διαμάχες και οι παραιτήσεις μετά τις εκλογές στο νέο ΔΣ του ΗΑΤΤΑ.

Το νέο ΔΣ που θα αναδειχθεί από τις εκλογές τις 28 Μαρτίου έχει να χειριστεί σοβαρότατα θέματα που θα σημαδέψουν τον κλάδο για το ορατό μέλλον. Αν δεν γνωρίζετε τα θέματα, επιμείνετε να τα μάθετε – τότε θα καταλάβετε γιατί πρέπει την ψήφο σας να την δώσετε σε αυτούς που είναι ικανοί να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, για το κοινό όφελος – δηλαδή το δικό σας και της επιχείρησής σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.