Σε συνεργασία με την TripAdvisor, τώρα οι απόψεις των πελατών δημοσιοποιούνται στην ιστοσελίδα Accorhotels.com
Η Accor είναι η πρώτη αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο που δημοσιοποιεί ηλεκτρονικά τις πρόσφατες απόψεις των πελατών της σχετικά με τα ξενοδοχεία της. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας accorhotels.com που ψάχνουν για ένα ξενοδοχείο μπορούν από εδώ και στο εξής να ενημερώνονται αυτόματα για τις απόψεις των προηγούμενων επισκεπτών που έχουν δημοσιευθεί στην TripAdvisor, την μεγαλύτερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα στον κόσμο.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τα ξενοδοχεία Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel και Formule 1, σε όλες τις χώρες του Ομίλου.
Για την υποστήριξη και την επέκταση αυτής της εφαρμογής, ηλεκτρονικά μηνύματα αποστέλλονται στους ταξιδιώτες μία εβδομάδα μετά την διαμονή τους ενθαρρύνοντας τους να παρέχουν ανατροφοδότηση. Απόψεις και σχόλια εμφανίζονται στην φόρμα αξιολόγησης των ταξιδιωτών για κάθε ξενοδοχείο που είναι αναρτημένο στις ιστοσελίδες accorhotels.com και TripAdvisor.
«Μέσω αυτής της συνεργασίας, η ιστοσελίδα accorhotels.com αποδεικνύει την δέσμευση της για την ποιότητα μέσω της διαφάνειας που θα παρέχουν οι βαθμολογίες των ξενοδοχείων οι οποίες θα δημοσιεύονται από τους πελάτες μέσω της TripAdvisor» είπε ο κύριος Romain Roulleau, αναπληρωτής Διευθυντής των Πωλήσεων του ηλεκτρονικού εμπορίου της Accor. «Με αυτόν τον τρόπο, η ηλεκτρονική πύλη βελτιώνει τις υπηρεσίες της για τους χρήστες του διαδικτύου παρέχοντας τους περισσότερες πληροφορίες προτού κάνουν κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο και τους δίνει την δυνατότητα να μοιράζονται τις εντυπώσεις τους με άλλους ταξιδιώτες μετά την διαμονή τους.»
Οι κρατήσεις δωματίων των ξενοδοχείων της Accor ανά τον κόσμο μπορούν να γίνουν μέσω της accorhotels.com, της παγκόσμιας ηλεκτρονικής πύλης κρατήσεων πολλαπλών εμπορικών σημάτων του Ομίλου.