Στην ομιλία του ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού τόνισε πως “ο Τουρισμός αφορά τον κάθε Έλληνα” και πως “είναι ο μοχλός ανάπτυξης που θα φέρει πρώτος αποτελέσματα και θα οδηγήσει την οικονομία της χώρας μας έξω από την κρίση”, κάτι που πρέπει να το συνειδειτοποιήσουν όλοι.
Το Νοέμβριο η Ελλάδα ξεκινάει τη διαφημιστική της εκστρατεία,
βασιζόμενη περισσότερο κάθε άλλη φορά στην νέα τεχνολογία και τις δυνατότητες προβολλής της χώρας μας μέσα από το Internet. Ο κ. Γερουλάνος εξήγησε πόσο διαφορεική θα είναι η φετεινή καμπάνια και τόνισε πως “μια προσπάθεια ανάδειξης της Ελλάδας εξελίσσεται μέσα στον χρόνο ανάλογα με το πότε μπαίνει μια αγορά στο παιχνίδι των κρατήσεων. Νοέμβριος για την Αγγλία, Ιανουάριος για την Γερμανία, Μάρτης και Απρίλης για τις λατινικές Ευρωπαϊκές χώρες και τις Ηνωμένες Πολιτείες, Ιούνιο για την Ρωσία, Αύγουστος για την Κίνα. Αλλά δεν είναι μόνο η χρονική διαφοροποίηση. Είναι και η ποιοτική. Οι δράσεις που πρέπει να προκύψουν για να ενισχύσουμε τον ελληνικό τουρισμό αφορούν και σε κάθε αγορά ξεχωριστά. Διότι άλλη προσέγγιση χρειάζεται η κάθε αγορά. Για πρώτη φορά μέσα από την γνώση που έχουμε συλλέξει όλοι μαζί μπορούμε να προσεγγίσουμε την αγορά που θέλουμε με εξειδικευμένα μηνύματα, εξειδικευμένα μέσα και εξειδικευμένους συνεργάτες όπως tour operators και δημοσιογράφους.”
Επίσης αναφέρθηκε στο πρόγραμμα που αφορά την προβολή της Θεσσαλονίκης και φέρει την ονομασία «Σταυροδρόμι Πολιτισμών», στη προβολή των δραστηριοτήτων της πόλης των Αθηνών, καθώς και στα προγράμματα Jeremie και Jessica, και το ΤΕΜΠΜΕ.
Στην μείωση των εξόδων των γραφείων πληροφοριών στο εξωτερικό του ΕΟΤ καθώς και στην απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ.
Αρχική legacy Με την ομιλία του Υπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού, κυρίου Παύλου Γερουλάνου ολοκληρώθηκε...