Μια πιο δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο αποκτά η Αθήνα με την ανανέωση του διαδικτυακού της τόπου www.breathtakingathens.com ο οποίος παρέχει ζωντανά μια μοναδική ηλεκτρονική ταξιδιωτική εμπειρία. Η πόλη γιορτάζει σήμερα μαζί με όλο τον πλανήτη την Παγκόσμια Ημέρα του Τουρισμού και παρουσιάζει στο διαδίκτυο τη νέα της εικόνα.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει δημιουργούν νέα δεδομένα τόσο ως προς τη λειτουργικότητα όσο και ως προς τις πληροφορίες για όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο επισκέπτης της Αθήνας. Το πλούσιο και συνεχώς ανανεωμένο ποιοτικό φωτογραφικό υλικό που πλαισιώνει όλες τις θεματικές ενότητες προσδίδει εικαστικά μια πρωτοποριακή διάσταση που μαγνητίζει όλα τα βλέμματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτό έχουν συμπεριληφθεί και φωτογραφίες από τους ίδιους τους κατοίκους της Αθήνας, οι οποίοι θέλοντας να αναδείξουν το πιο όμορφο πρόσωπο της πόλης, ανεβάζουν φωτογραφίες στο μεγαλύτερο photostream που έγινε ποτέ για την Αθήνα στο www.thisisathens.org.
Η νέα ανανεωμένη ιστοσελίδα αναπτύχθηκε με σύγχρονο, μοντέρνο, απλό και προσιτό σχεδιασμό στην οποία παρουσιάζονται τέσσερις βασικές ενότητες: Travel, Stay, See & Do και Experience. Μέσα από αυτές ο Έλληνας και ξένος επισκέπτης της Αθήνας έχει την ευχέρεια να περιηγηθεί στην πόλη και να βρει εύκολα χρήσιμες πληροφορίες για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, την διαμονή, τα Μουσεία, τις Γκαλερί, τη γαστρονομία, τη διασκέδαση ή ακόμα και τον αθλητισμό. Επικαιροποιημένοι είναι και οι interactive χάρτες της πόλης με χρηστικές πληροφορίες καθώς και το ημερολόγιο με όλες τις εκδηλώσεις που συμβαίνουν στην Αθήνα. Στο επίκεντρο τους ενδιαφέροντος βρίσκεται η ενότητα με τις κορυφαίες επιλογές της πόλης, όπως το Athens top Ten, Athens in 1 to 6 days, Athens for You, Strolling through Athens.
Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Νικήτας Κακλαμάνης «η επιλογή της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού για την παρουσίαση της ανανεωμένης ιστοσελίδας του breathtakingathens.com είναι μια ευχάριστη συγκυρία. Η σημερινή ημέρα εορτασμού φέρνει στο προσκήνιο την αλλαγή στρατηγικής που απαιτείται για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στη χώρα μας και αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη αξιοποίησης των σύγχρονων μέσων για την προσέλκυση του τουριστικού ρεύματος. Όπως έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια με την δράση της η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων, η στροφή στο διαδίκτυο και τα social media έφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα θετικά αποτελέσματα στην τουριστική προώθηση της πόλης μας σε επιλεγμένες αγορές και ομάδες δυνητικών επισκεπτών ενισχύοντας σημαντικά την προβολή της σύγχρονης και εναλλακτικής εικόνας της Αθήνας στο εξωτερικό».