Μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για επιλογή του νέου διαφημιστικού συνεργάτη του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού για τα επόμενα χρόνια, υπογράφτηκε πρόσφατα το σχετικό συμβόλαιο με την κοινοπραξία Κaramella-ΜcCann Erickson το οποίο αφορά στην ετοιμασία του νέου δημιουργικού για τις διαφημιστικές εκστρατείες του ΚΟΤ από τις αρχές του 2011. Η νέα διαφημιστική καμπάνια λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα, στην οποία κυριαρχούσε το σύνθημα «Love Cyprus», θα έχει άλλο σλόγκαν – σύνθημα, κρατώντας όμως την προηγούμενη κυρίαρχη ιδέα της καρδιάς. Με οδηγό τη φράση «Cyprus in your heart», το νέο δημιουργικό θα επιχειρήσει να δώσει την αίσθηση της συνέχειας και συνέπειας στην τουριστική αισθητική της Κύπρου, διατηρώντας το γνωστό λογότυπο με την καρδιά και την αναδυόμενη μέσα από τη θάλασσα, Θεά Αφροδίτη, κοπέλα. Η νέα αισθητική προσέγγιση επιβάλλει και τη διατήρηση του κίτρινου χρώματος, αλλάζοντας μόνο την υπογραφή της Κύπρου από love… σε heart. Η νέα συνεργασία θα καλύψει το δημιουργικό για όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο ΚΟΤ, και περιλαμβάνει την παραγωγή διαφημιστικού οπτικοακουστικού υλικού, καθώς και διαφημιστικών εντύπων.