Αρχική Αεροπορικά Νέα TUS Airways: Νέες απ’ ευθείας πτήσεις Αθήνα-Τελ Αβίβ και Ηράκλειο-Λάρνακα

TUS Airways: Νέες απ’ ευθείας πτήσεις Αθήνα-Τελ Αβίβ και Ηράκλειο-Λάρνακα

Σε συνάντηση που είχε χθές η Marketing Director της TUS Airways, κα Κική Χάιδα, σε ξενοδοχείο στην Αθήνα, ανακαίνωσε τις νέες απ΄ ευθείας πτήσεις της TUS Airways που θα συνδέσουν την Ελλάδα με την Κύπρο και το Ισραήλ κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Πιο συγκεκριμένα στις 14 Δεκεμβρίου ξεκινούν οι πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Τελ Αβίβ, τρεις φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και στις 16 Δεκεμβρίου ξεκινούν οι πτήσεις Ηράκλειο – Λάρνακα, δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.

Για το θερινό πρόγραμμα της TUS, η κα Κική Χάιδα, Marketing Director της TUS Airways, ανέφερε πως η α’ φάση ανάπτυξης περιλαμβάνει δρομολόγια προς 3 ελληνικούς προορισμούς, την Αθήνα, το Ηράκλειο και την Πρέβεζα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα εκτελεί πτήσεις από τη Λάρνακα προς το Ηράκλειο, το Παρίσι και το Τελ Αβίβ, καθώς και από την Πάφο προς το Τελ Αβίβ. Παράλληλα, θα πραγματοποιεί δρομολόγια από το Τελ Αβίβ με προορισμό την Αθήνα, την Πρέβεζα, το Ηράκλειο Κρήτης και το Ντίσελντορφ.

«Θα υπάρξει και δεύτερη ανακοίνωση για το θερινό πρόγραμμα από την TUS όπου θα προσθέσει κι άλλους ελληνικούς προορισμούς», επεσήμανε η Κ. Χάιδα.

Υπογράμμισε επίσης πως τη φετινή τουριστική σεζόν η εταιρεία «πέταξε» σε 5 ελληνικούς προορισμούς, και τα δρομολόγια να διηρκησαν μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου, χάρη στην ισχυρή ζήτηση.

«Αφησε, επίσης, ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί αργότερα και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Τελ Αβίβ στο πρόγραμμα της εταιρείας, ενώ τόνισε ότι το θερινό δρομολόγιο Τελ Αβίβ – Πρέβεζα ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο στις αγορές της Κύπρου και του Ισραήλ.

Με αφορμή την έναρξη πτήσεων μεταξύ Αθήνας και Τελ Αβίβ, η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τόνισε την ιδιαίτερη σημασία που έχει η ισραηλινή αγορά για το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και για την Ελλάδα εν γένει.

 

Tο 86% των Ισραηλινών που επισκέπτονται την Ελλάδα ταξιδεύει για αναψυχή και το 9% για επαγγελματικούς λόγους. Οι Ισραηλινοί είναι υψηλής δαπάνης ταξιδιώτες και ξοδεύουν περίπου 102 ευρώ στα καταστήματα που βρίσκονται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Προγραμματίζουν το ταξίδι τους 41 ημέρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης, με τη μέση διάρκεια παραμονής στη χώρα μας να διαμορφώνεται στις 9 ημέρες.

Η κα Παπαδοπούλου, τόνισε μάλιστα πως «Η αγορά του Ισραήλ είναι η 11η μεγαλύτερη διεθνής αγορά για την Αθήνα και συμπεριλαμβάνεται στις 20 κορυφαίες για το “Ελευθέριος Βενιζέλος”. Είναι η 3η καλύτερη αγορά από πλευράς ρυθμού ανάπτυξης και βρίσκεται στο συν 111% σε επίπεδο κίνησης σε σχέση με το 2019. Το Ισραήλ γίνεται μια σημαντική διεθνής αγορά για την Αθήνα».

Και συνέχισε αναφέροντας πως σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 2022, για το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η ισραηλινή αγορά, η οποία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη για την TUS Airways, κατέλαβε την 8η θέση βάσει διεθνών αφίξεων και την 7η σε επίπεδο ανάπτυξης, καθιστώντας τη μια «πολύ δυνατή αγορά» για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας.

Ενδεικτικό της δυναμικής της συγκεκριμένης αγοράς είναι το γεγονός ότι η επιβατική κίνηση μεταξύ Αθήνας – Ισραήλ από το 2014 σημειώνει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε ετήσια βάση. Μάλιστα, από σχεδόν 100 χιλιάδες ταξιδιώτες το 2004, σήμερα έχει ξεπεράσει τους 500 χιλιάδες, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητά της μετά την πανδημία. «Μέχρι σήμερα η επιβατική κίνηση από και προς το Ισραήλ έχει ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 (508 χιλιάδες), βρίσκεται στις 515 χιλιάδες, με άνοδο 1,4%,και σημειώνει νέο ρεκόρ. Οι ενδείξεις από τη συγκεκριμένη αγορά είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικές. Πολλοί Ισραηλινοί επισκέπτονται την Ελλάδα τον χειμώνα και διαπιστώνουμε ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση», επεσήμανε η Ιωάννα Παπαδοπούλου.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.