Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πρόκειται να συμμετέχει στις 21 και 22 Ιουνίου 2022, μετά από σχετική επιλογή και έγκριση του αιτήματός της, στην 4η καινοτόμο ψηφιακή δράση «Partnerships in European Tourism (PET)», της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με θεματική την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την αναδόμηση διαύλων επικοινωνίας μετά την πανδημία του COVID-19 μεταξύ της Ευρωπαϊκής και Κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας.
Η συμμετοχή στη συγκεκριμένη ψηφιακή δράση, γίνεται με χρήση της τελευταίας λέξης της Ευρωπαϊκής τρισδιάστατης τεχνολογίας (3D), η οποία αποτελεί τμήμα του έργου «Partnerships of European Tourism (PET)», έργο το οποίο ξεκίνησε με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και χρηματοδοτείται πλήρως από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ως αποτέλεσμα, η συμμετοχή στην εν λόγω δράση είναι δωρεάν για την Περιφέρεια Αττικής.
Η δράση αποτελείται από μια σειρά από επαγγελματικές συναντήσεις (Β2Β meetings) μεταξύ το πολύ 40 συνολικά Ευρωπαϊκών μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων με αγοραστές από την Κινεζική αγορά. Αντίστοιχες προηγούμενες ψηφιακές διοργανώσεις είχαν πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο και Δεκέμβριο του 2020, όπως και τον Ιούνιο του 2021.
Με την επιλογή και συμμετοχή της σε αυτή την ψηφιακή δράση, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής θα έχει τη δυνατότητα να μιλήσει με τους Κινέζους αγοραστές, να κατανοήσει σε βάθος την Κινεζική τουριστική αγορά, και να αναπτύξει την επιχειρηματικότητα.
Οι Κινέζοι αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πλούσιο γεωγραφικό και θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Αττικής μέσα από το οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής και η Αττική, η μητροπολιτική Περιφέρεια της χώρας, θα προβληθεί στο Κινεζικό και διεθνές κοινό της έκθεσης ως ένα ελκυστικό και ασφαλές σύνολο τουριστικών προορισμών για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το έργο «Partnerships in European Tourism» περιλαμβάνει μια διαδραστική τρισδιάστατη (3D) ψηφιακή πλατφόρμα, όπου οι Κινέζοι αγοραστές (Buyers) και οι Ευρωπαίοι προμηθευτές (Sellers) μπορούν να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις, να επισκεφθούν τα περίπτερα, να αλληλοεπιδράσουν μεταξύ τους με χρήση τρισδιάστατων (3D) άβαταρ (avatars) και να συμμετέχουν σε ποιοτικά επαγγελματικά ραντεβού 1 προς 1. Το ψηφιακό περιβάλλον της πλατφόρμας περιλαμβάνει δύο κιόσκια, τα οποία επιτρέπουν στις 40 επιλεγμένες Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που συμμετέχουν να αναδείξουν τα διεθνή τους προϊόντα στους Κινέζους τουριστικούς επιχειρηματίες. Για το σκοπό αυτό παρέχονται στους συμμετέχοντες εξατομικευμένα ψηφιακά περίπτερα.
Στο γενικότερο πλαίσιο του «Partnerships in European Tourism» περιλαμβάνονται επίσης: η οργάνωση ψηφιακών σεμιναρίων (webinars), η ψηφιακή εκπαίδευση (e–learning) και εκδηλώσεις εξεύρεσης εταίρων (matchmaking events), με στόχο τη διευκόλυνση δημιουργίας νέων συνεργασιών και συμπράξεων για διευρωπαϊκά τουριστικά προϊόντα.
Ο στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο. Καθώς, προ της πανδημίας του COVID-19, η Ευρώπη κέρδιζε συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών, η υλοποίηση της ψηφιακής δράσης έχει ως σκοπό να ενδυναμώσει αυτή την τάση της αγοράς και να αποκαταστήσει, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, τις ροές των Κινέζων ταξιδιωτών προς την Ευρώπη, και τη χώρα μας.
Παρότι το χρονικό διάστημα μέχρι το άνοιγμα ξανά της Ζώνης Schengen δεν είναι ακόμα γνωστό, η δράση αυτή δίνει μια σημαντική ευκαιρία στους συμμετέχοντες να προηγηθούν της αναμενόμενης καμπύλης ζήτησης και να αναπτύξουν περισσότερο την επιχειρηματική δραστηριότητά τους.
Συντονιστής της Ευρωπαϊκής ψηφιακής δράσης είναι η εταιρεία AVIAREPS, κορυφαία εταιρεία εκπροσώπησης αεροπορικών και τουριστικών επιχειρήσεων με 67 γραφεία σε 47 χώρες και εκπροσώπηση περισσότερων από 250 τουριστικών brands παγκοσμίως.