Η ομάδα παραγωγής τεσσάρων ατόμων συνοδευόμενη την art director Jolien Strookappe και την ταξιδιωτική αρθρογράφο Sabine Leenhouts επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό «σκηνικό» φωτογράφισης μόδας αλλά και για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως ταξιδιωτικό προορισμό.
Αξίζει να σημειωθεί πως το έντυπο περιοδικό Vrouw έχει 1,2 εκ αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκ αναγνώστες μηνιαίως στην online έκδοση https://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouw-magazine και https://www.telegraaf.nl/vrouw/glossy.
Με τα δεδομένα αυτά η Θεσσαλονίκη προβάλλεται μέσα από την φωτογράφηση και την αρθρογραφία, στο δυναμικό γυναικείο κοινό που είναι και οι decision makers για τις οικογενειακές διακοπές.
Η προβολή της αρθρογραφίας γίνεται σε περίοδο ιδανική για την αύξηση των προκρατήσεων και επιπλέον θα έχει διάρκεια 4 μηνών με επαναλαμβανόμενη στόχευση, μέσω διαφορετικών μέσων και καναλιών. Η δημοσιογράφος Sabine Leenhouts που ταξίδεψε με την παραγωγή για την παραγωγή του τουριστικού άρθρου, συνεργάστηκε με τον Οργανισμό Τουρισμού για το περιεχόμενο της φωτογράφισης αλλά και για τα σημεία της πόλης που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών.