Ολοκληρώθηκε στη Ζάκυνθο η φετινή διοργάνωση του Ράλι Ιονίου, αναπολώντας τις παλιές καλές ημέρες του αγώνα με τις πολλές συμμετοχές και τις καντάδες, με τη λήξη του αγώνα, αλλά ελπίζοντας, στο μέλλον, σε διοργανώσεις χωρίς περιορισμούς, με τα στοιχεία αυτά που μας έχουν λείψει και που δίνουν τον ξεχωριστό τόνο της διοργάνωσης.
Αγωνιστικά, τα σκάφη είχαν μια γρήγορη 2η διαδρομή από το Μεσολόγγι στη Ζάκυνθο, με καιρικές συνθήκες διαφορετικές από την 1η διαδρομή, με περισσότερο αέρα και κυματισμό που ταλαιπώρησε τα σκάφη, ειδικά τα μικρά, με τη μεγαλύτερη ένταση στο μπουγάζι (στο στενό). Στον αντίποδα, ο στόλος αποζημιώθηκε, αφού κατέπλευσε πολύ νωρίς στο νησί, με μεγάλο νικητή στην κατηγορία ORC Α το σκάφος από τον Ν.Ι.Ο.Πρέβεζας «COCOBILL II Waypoint Sails-rigging», το οποίο με δυο πρωτιές, πήρε και τη γενική της κατηγορίας του αλλά και την 1η θέση Overall. Στην κατηγορία ORC Α τη 2η θέση και την 3η θέση της γενικής αλλά και τις ίδιες θέσεις στο Overall κατέλαβαν το «ΣΚΙΡΩΝ» και το «SOFI» του ΑΝΟΖ, αντίστοιχα.
Στην κατηγορία ORC Β το σκάφος «EX-ANIMO» του ΑΝΟΖ κέρδισε τη διαδρομή Μεσολόγγι-Ζάκυνθος αλλά και την 1η θέση στην κατηγορία του, ακολουθούμενο από τα πατρινά σκάφη του Ι.Ο.Πατρών «ΕΛΕΝΑ» και «ΜΑΡΑΜΠΟΥ», που εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, σε συνθήκες, ειδικά στο δεύτερο σκέλος που δεν ήταν ευνοϊκές για την απόδοσή τους. Το πατρινό σκάφος «ΕΛΕΝΑ» διακρίθηκε επίσης και κατέλαβε την 1η θέση στην κατηγορία ORC Double Handed, με 2ο το σκάφος «ΑΕΛΙΑ» του ΑΝΟΖ.
Την επόμενη ημέρα, ο τοπικός όμιλος της Ζακύνθου διοργάνωσε, συμπληρωματικά στο Ράλι Ιονίου, τον παράκτιο αγώνα «ΣΟΠΡΑΚΟΜΙΤΟΣ», με τη συμμετοχή 9 σκαφών, υποβάλλοντας σε rapid test εκ νέου τους ιστιοπλόους, ακολουθώντας αυστηρά τα υγειονομικά αθλητικά πρωτόκολλα, έναν αγώνα με πολύ καλές καιρικές συνθήκες και νικητές το σκάφος «COCOBILL II Waypoint Sails-rigging» του N.Ι.Ο.Πρέβεζας, ακολουθούμενο από το «SOFI» του ΑΝΟΖ και το «ΕΛΕΝΑ» του Ι.Ο.Πατρών.
Η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλι Ιονίου αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια τον χορηγό του Ομίλου την εταιρεία SUPER CARGO και τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στη φετινή διοργάνωση, η οποία ανταπεξήλθε σε απρόοπτα και περιορισμούς που της στέρησαν ένα μεγάλο μέρος του στόλου. Στον αντίποδα, όμως, παρέμεινε το μεγάλο ιστιοπλοϊκό ραντεβού των ομίλων της Δυτικής Ελλάδας, που στηρίζει το ναυταθλητισμό στην περιοχή μας.