Αρχική Αεροπορικά Νέα ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ SINGAPORE AIRLINES

ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ SINGAPORE AIRLINES

SINGAPORE AIRLINES

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Η Singapore Airlines κατέκτησε την Αδαμάντινη Διάκριση, λαμβάνοντας την ύψιστη βαθμολογία από το θεσμό “APEX Health Safety powered by SimpliFlying” που αξιολογεί θέματα υγείας και ασφάλειας για τους διεθνούς αερομεταφορείς. Η συγκεκριμένη αξιολόγηση διενεργήθηκε από κοινού από τον APEX (Airline Passenger Experience Association), έναν από τους πιο αξιόπιστους και διακεκριμένους οργανισμούς στις αερομεταφορές, και από την εταιρία στρατηγικής για αερομεταφορείς SimpliFlying.

Ο θεσμός περιλάμβανε 58 ποιοτικά σημεία αξιολόγησης για 10 κατηγορίες. Τα ερωτηματολόγια κάλυπταν θέματα όπως τεστ, ιχνηλασιμότητα, διαδικασίες εδάφους, καθώς και μέτρα εν πτήσει και συνεργασίες για την περαιτέρω ενίσχυση της ακεραιότητας της ασφάλειας.

Η Αδαμάντινη Διάκριση είναι το υψηλότερο δυνατό επίπεδο θετικής αξιολόγησης και για την κατάκτησή της απαιτούνται τουλάχιστον 200 βαθμοί πάνω από το ελάχιστο όριο των χρυσών προϋποθέσεων που έχουν θέσει ο APEX και η SimpliFlying για την ασφάλεια και την ευεξία των επιβατών. Τα πρότυπα βασίζονται σε ανεξάρτητα επαληθευμένα, επικυρωμένα και πιστοποιημένα μέτρα ασφάλειας για την υγεία των επιβατών της αεροπορικής εταιρείας.

«Η Singapore Airlines έχει ανεβάσει τον πήχη για τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας στον κλάδο, με πρωτοβουλίες όπως σημεία για ανέπαφο check-in, ειδοποιήσεις μέσω κινητού για καθυστερήσεις αποσκευών και ψηφιοποίηση του μενού και των περιοδικών εν πτήσει. Η λήψη μέτρων για την προστασία της υγείας σε επίπεδα αντίστοιχα ενός νοσοκομείου θα βοηθήσει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών. ” δηλώνει ο Shashank Nigam, Διευθύνων Σύμβουλος της SimpliFlying.

«Η Singapore Airlines φημίζεται για τα κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες στον τομέα των αερομεταφορών και ως εκ τούτου θα συνεχίσουμε να διασφαλίζουμε ότι τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας υψηλού επιπέδου παραμένουν αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής μας δέσμευσης.” δηλώνει ο Yeoh Phee Teik, Senior Vice President Customer Experience, Singapore Airlines.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Δεκέμβριο, η SIA ξεκίνησε δοκιμαστικά μια διαδικασία ψηφιακής βεβαίωσης υγείας σχετικά με τον Covid-19,. Πρόκειται για την πρώτη στον κόσμο που βασίζεται στα πρότυπα του Ταξιδιωτικού Εγγράφου (Travel Pass) της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων. Η διαδικασία επιτρέπει στους πελάτες να αποθηκεύουν και να παρουσιάζουν με ασφάλεια πληροφορίες που σχετίζονται με τα τεστ Covid-19, καθώς και την κατάσταση εμβολιασμού τους στο μέλλον. Αυτό βοηθά στην υποστήριξη της ασφαλούς και βαθμονομημένης ανάκαμψης της βιομηχανίας από την πανδημία του Covid-19.

Μπορείτε να βρείτε εδώ το ηλεκτρονικό φυλλάδιο των προληπτικών μέτρων που λαμβάνει η Singapore Airlines.  Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής που εφαρμόζει η SIA μπορείτε να βρείτε εδώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.