H Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και με την υποστήριξη της AEGEAN «χαρτογράφησε» την έντονη προσωπικότητα των προορισμών και δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε έναν από αυτούς, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα τους.
Με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ελκυστικότερη προβολή των must-do εμπειριών των προορισμών, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους αλλά και την αύξηση της μέσης ημερήσιας δαπάνης του ταξιδιωτικού κοινού, η Wanderlust Greece και οι presenters της εξερεύνησαν τις εμπειρίες της Ικαρίας, της Λέσβου, της Σάμου, της Χίου και της Λήμνου.
Μέσα από ένα γεμάτο μοναδικές στιγμές 20ήμερο island hopping, οι wanderlust presenters έζησαν σαν ντόπιοι και απόλαυσαν τις εμπειρίες που προσφέρουν τα νησιά, γεμίζοντας το timeline των Social Media του Discovergreece.com με μαγευτικά στιγμιότυπα. Ειδικότερα, η Μαίρη Ρετσίνα επισκέφθηκε τις unspoiled παραλίες της Σάμου με τη βοήθεια των ντόπιων, ενώ στην Ικαρία μιμήθηκε τη ζωή των κατοίκων του διάσημου για τον τρόπο ζωής νησιού. Στη Λέσβο ο Alex Κάβδας αναζήτησε τις μικρές εκπλήξεις του νησιού που φιλοξενούνται στα πιο χρωματιστά χωριά του και μοιράστηκε μαζί μας τα tips των κατοίκων. Στη Χίο οι Yaba Travellers ανακάλυψαν τον γαστρονομικό της πλούτο και επισκέφθηκαν τα μέρη που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με αυτόν και στη Λήμνο έκαναν surf στη μοναδική έρημο της Ευρώπης.
«Η επαφή του ταξιδιώτη με τον κάτοικο ενός προορισμού αποτελεί τον καλύτερο ταξιδιωτικό οδηγό. Η αυθεντική πλευρά των νησιών του Βορείου Αιγαίου κρύβεται πρωτίστως στους ίδιους τους κατοίκους και στη γνώση που έχουν για τον τόπο τους. Μια γνώση γεμάτη αγάπη, την οποία μοιράστηκαν μαζί μας και εμείς με τη σειρά μας με το ταξιδιωτικό κοινό. Η Wanderlust Greece | Βορείου Αιγαίου υλοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη του στρατηγικού μας συνεργάτη AEGEAN, που μοιράζεται το ίδιο όραμα με εμάς, την προβολή και ανάδειξη της μοναδικότητας της Ελλάδας» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Με περισσότερα από 9 εκατομμύρια Social Media Reach και 1.730.000 Video Views οι προορισμοί του Βορείου Αιγαίου κατάφεραν να κερδίσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ ήδη υλοποιείται πρόγραμμα προβολής σε στοχευμένες αγορές εξωτερικού.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων του Βορείου Αιγαίου για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.