Aμέσως μετά την κύρωση από τη Βουλή, αρχίζει η διαδικασία για το νέο αεροδρόμιο, που θα κατασκευαστεί από την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την GMR Airports που κατέχει το 54%.Το ελληνικό Δημόσιο θα περιοριστεί σε ποσοστά της τάξεως του 46%, με το management του νέου αεροδρομίου να ελέγχεται από την εταιρεία παραχώρησης.
Σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος της επένδυσης, το συνολικό κατασκευαστικό κόστος ανέρχεται σε 480 εκατομμύρια ευρώ, με το Δημόσιο να καταβάλλει το 45,9 %, και σε ποσό 180 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς η χρηματοδοτική του συμμετοχή περιορίζεται κατά 40 εκατομμύρια ευρώ εξαιτίας της απόδοσης δεσμευτικής επένδυσης.
Το κτήριο του αεροδρομίου, συνολικής επιφάνειας 71.818 τετραγωνικών μέτρων θα είναι βιοκλιματικό και θα συμμορφώνεται με όλα τα σύγχρονα στάνταρ. Η κατασκευή του νέου αεροδρομίου θα δημιουργήσει τουλάχιστον 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας και τουλάχιστον 500 έμμεσων.