Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η WIND στην 5η Ημερίδα Ποιότητας στη Ρόδο

Η WIND στην 5η Ημερίδα Ποιότητας στη Ρόδο

Σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον κλάδο του Τουρισμού δίνει προτεραιότητα η WIND, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχε στην 5η Ημερίδα Ποιότητας που διοργάνωσε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου με τίτλο «Ιδού η Ρόδος, Ιδού και η Ποιότητα».

Στην ημερίδα παρουσιάστηκε από τον κο Στράτο Μιλτιάδου, Υπεύθυνο του Wind Business Marketing, εισήγηση με τίτλοConnectivity & Quality για τη σύγχρονη Τουριστική επιχείρηση”.

Τα σημαντικότερα σημεία της εισήγησης συνοψίζονται στα παρακάτω:

  • H εταιρία, κατανοώντας τις ανάγκες και προκλήσεις των επιχειρήσεων, προσφέρει στοχευμένες υπηρεσίες, αξιόπιστες υπηρεσίες Τηλεφωνίας και πρόσβασης στο Internet με απαραίτητα χαρακτηριστικά για τη λειτουργία τους, όπως δυνατότητα εποχικής χρήσης των υπηρεσιών και ευέλικτης τιμολόγησης, αλλά και βασικά εργαλεία marketing για την προώθηση και προβολή των υπηρεσιών, τη διαχείριση πελατολογίου, την ανατροφοδότηση της εμπειρίας του πελάτη καθώς επίσης και εργαλεία διαχείρισης στόλου οχημάτων.
  • Για μικρές ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά γραφεία, τα ευέλικτα προγράμματα WIND Business Fiber 100 και WIND Business Fiber 200 προσφέρουν υψηλής ποιότητας τηλεφωνία, Internet & Wi Fi καθώς επίσης απεριόριστη επικοινωνία από το σταθερό, απεριόριστη επικοινωνία σε ενδοεταιρικά κινητά και Δωρεάν χρόνο ομιλίας προς κινητά.
  • Εξειδικευμένες λύσεις επικοινωνίας για μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες, δίνουν επίσης τα προγράμματα WIND Business Internet Solutions και WIND Business Telephony Solutions τα οποία προσφέρουν εγγυημένη ταχύτητα πρόσβασης στο Internet με Download & Upload έως 1Gbps.
  • Οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν επίσης να επιλέξουν τα προγράμματα Simple fi Business, τα οποία προσφέρουν 80GB ετήσια χρήση ή/και ανάλογα με τις ανάγκες το Simple fi Business 2 για 30GB μηνιαία χρήση, με παράλληλη πρόσβαση σε online portal διαχείρισης υπηρεσιών και ενημέρωσης υπολοίπου, υποστήριξη πολλαπλών χρηστών και ορισμό ορίου σε MB για έλεγχο χρήσης.
  • Ειδικά για τους πελάτες των επιχειρήσεων, η υπηρεσία WIND Daily Internet προσφέρει ημερήσιο Internet εκτός δωματίου, δίνοντας στον επιχειρηματία τη δυνατότητα να καθορίσει ο ίδιος το κόστος της υπηρεσίας.

Ειδική ενότητα απετέλεσε η ενημέρωση για τις υπηρεσίες διαχείρισης πελατολογίου και προωθητικών ενεργειών που προσφέρει δυνατότητες ενός ολόκληρου τμήματος marketing, μόνο μέσα από ένα web app. Προσωποποιημένες καμπάνιες μέσω SMS & email, προσφορές, κουπόνια, έρευνες & δημοσκοπήσεις, real time αποτελέσματα και στατιστικά για τις ενέργειες, αυτές είναι ορισμένες από τις λειτουργίες της υπηρεσίας WIND Market App, που επιτρέπουν στην επιχείρηση να χτίσει ισχυρούς δεσμούς με τον πελάτη, να διαφημιστεί έξυπνα και οικονομικά και να αυξήσει τα κέρδη της.

Για τις επιχειρήσεις Rent a Car, τουριστικά λεωφορεία και συγκοινωνίες, τα ξενοδοχεία με guest vans και εταιρείες yachting, διατίθεται η υπηρεσία WIND fleet management με υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης, παρακολούθησης και ασφάλειας ενός ή περισσοτέρων οχημάτων/ σκαφών μέσω Internet.

 

Κλείνοντας ανέφερε ότι, «αναγνωρίζοντας τη δυναμική και τις προοπτικές του Τουριστικού κλάδου, η WIND συμβάλλει μέσω της τεχνολογία, των υποδομών της, του γρήγορου υψηλής ποιότητας δικτύου της στην ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων».