Διατηρεί τη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων και Marketing
Deputy General Manager του NJV Athens Plaza, διατηρώντας παράλληλα τη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων και Marketing ανέλαβε από την 1η Φεβρουαρίου 2018 η κ. Βάνα Λαζαράκου.
Η κ. Λαζαράκου δραστηριοποιείται στον χώρο των Τουριστικών Επιχειρήσεων εδώ και 34 χρόνια, συνδυάζοντας άριστα την εμπειρία με τη γνώση. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Στελεχών Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας καθώς και πτυχιούχος Δημόσιων Σχέσεων, από το St. George Commercial College. Μιλάει τρεις ξένες γλώσσες και κατέχει δυο σημαντικές βραβεύσεις από την MERIDIEN για τις ικανότητές της στις Πωλήσεις.
Για την ανάληψη των καθηκόντων της ως Deputy General Manager του NJV Athens Plaza, η κ. Βάνα Λαζαράκου μεταξύ άλλων τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει το NJV Athens Plaza. Εργάζομαι 34 χρόνια σε αυτό το ξενοδοχείο και η θέση της Deputy General Manager είναι μία ακόμα σημαντική πρόκληση για μένα. Ευχαριστώ τη Γενική Διευθύντρια Αφροδίτη Αρβανίτη που με επέλεξε το 2013 ως Διευθύντρια Πωλήσεων και που μαζί εργαστήκαμε στενά όλα αυτά τα χρόνια με ένα κοινό όραμα για την πρόοδο και την εξέλιξη του Ξενοδοχείου. Το NJV Athens Plaza αποτελεί ένα από τα πιο ιστορικά Luxury City Hotel της Αθήνας με 40 χρόνια εμπειρίας και πρωτοπορίας. Στόχος μας είναι να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι και φυσικά να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υψηλών προδιαγραφών φιλοξενία σε συνδυασμό με υψηλού επιπέδου σέρβις σε ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον».
Βιογραφικό Σημείωμα:
Ξεκίνησε το 1982 ως φοιτήτρια του τμήματος Στελεχών Τουριστικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΙ Αθήνας, να εργάζεται στην Υποδοχή του ξενοδοχείου ΝJV MERIDIEN για την πρακτική της άσκηση κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου για δύο έτη.
Το 1984, μετά την απόκτηση ενός ακόμη πτυχίου στις Δημόσιες Σχέσεις, από το St. George Commercial College, προσλήφθηκε ως μόνιμη υπάλληλος, στο τμήμα Κρατήσεων του Ξενοδοχείου. Το τμήμα κρατήσεων τότε αποτελείτο από ένα άτομο, την κυρία Βάνα Λαζαράκου, η οποία εκπαιδεύτηκε στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της AIR FRANCE στο Παρίσι και ήταν από τους πρώτους που εισήγαγαν στον ξενοδοχειακό κλάδο τις ηλεκτρονικές κρατήσεις, εντός και εκτός Ελλάδας, λόγω της αλυσίδας Ξενοδοχείων της MERIDIEN.
Η επιτυχής πορεία της στο Ξενοδοχείο αναγνωρίστηκε από την Γαλλική Διεύθυνση του Ξενοδοχείου και το 1989 προήχθη σε Sales Manager μετά από εισήγηση του τότε Γενικού Διευθυντή της MERIDIEN και μετέπειτα για πολλά χρόνια, Διευθυντή του Ξενοδοχείου PLAZA NEW YORK.
Αυτή η προαγωγή σε συνδυασμό με την προσωπική της θέληση για την απόκτηση όλων των γνώσεων στο νέο και τόσο σπουδαίο αντικείμενό της αλλά και τις απαιτήσεις της ίδιας της νέας θέσης, της εξασφάλισαν την πολύτιμη εκπαίδευση και την ιδιαίτερη τιμή να εκπαιδευτεί από τον τότε Γενικό Διευθυντή της MERIDIEN, στο Revenue και Yield Management, άγνωστες ακόμη έννοιες για την ελληνική πραγματικότητα στον τομέα των ξενοδοχείων.
Από το 1998, όταν ανέλαβε το Management του ξενοδοχείου η GRECOTEL, η ίδια ανέλαβε την θέση του Public Relations Manager, μια θέση που διεύρυνε τις γνώσεις της, αλλά και τελειοποίησε τις επικοινωνιακές της αρετές. Το 2010 το Management του Ξενοδοχείου επανήλθε στον Όμιλο Βαρδινογιάννη και τον Μάρτιο του 2013, ανέλαβε τη Διεύθυνση των Πωλήσεων και Marketing του Ξενοδοχείου.
Με το σημαντικό εφόδιο της γνώσης τριών ξένων γλωσσών -Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά- τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο, με δυο βραβεύσεις από την MERIDIEN για τις ικανότητες της στις Πωλήσεις, πολλά σεμινάρια και εκπαιδεύσεις όπως Train the trainers από το BCA College και άλλα πάνω στις πωλήσεις, με την ανιδιοτελή αγάπη της για το ξενοδοχείο, την πολύχρονη εμπειρία της, ζει και εργάζεται 34 χρόνια στο ίδιο ξενοδοχείο, κοιτάζοντας πάντα με αισιοδοξία το μέλλον, δημιουργώντας παράλληλα προοπτικές για όλους τους εργαζόμενους.
Είναι παντρεμένη 25 χρόνια και έχει δυο παιδιά.