Την ισχυροποίηση του ξενοδοχειακού δυναμικού της Ελλάδας απέναντι στον ανταγωνισμό, μέσω της γνώσης και ενημέρωσης για τις τελευταίες διεθνείς εξελίξεις και τάσεις στο χώρο της ποιοτικής φιλοξενίας, αναδεικνύει το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο Metropolitan Expo, στις 25 Νοεμβρίου 2017.
Στο 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που πραγματοποιείται -στο περιθώριο της έκθεσης XENIA 2017- με τη συμμετοχή κορυφαίων ξένων και Ελλήνων ομιλητών από την τουριστική βιομηχανία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και τις συμβουλευτικές επιχειρήσεις, θα συζητηθούν οι αλλαγές του τουριστικού περιβάλλοντος παγκοσμίως, ενώ θα αναπτυχθούν προτάσεις για την καλύτερη δυνατή διείσδυση των επιχειρήσεων φιλοξενίας στο νέο περιβάλλον ζήτησης και προσφοράς που διαμορφώνεται στον τουρισμό.
Αναφερόμενος στους στόχους της εκδήλωσης ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος κ. Γιώργος Τσακίρης επισημαίνει ότι : «Το ξενοδοχειακό προϊόν όπως το γνωρίσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια αλλάζει. Αφενός, ο ανταγωνισμός των καταλυμάτων της συνεργατικής οικονομίας απέναντι στον αδειοδοτημένο τομέα, δηλαδή στα κλασσικά ξενοδοχεία, και αφετέρου, η διαφοροποίηση των πελατειακών ομάδων των ξενοδοχείων, με την είσοδο στην αγορά των Millennials και στη συνέχεια της Generation z, οι οποίες έχουν διαφορετικές απαιτήσεις και προσδοκίες από το ξενοδοχειακό προϊόν, διαφοροποιούν ριζικά τα ισχύοντα ξενοδοχειακά πρότυπα. Πλέον οι παραδοσιακές ξενοδοχειακές υπηρεσίες κατατάσσονται χαμηλότερα στις απαιτήσεις των νέων πελατειακών ομάδων, με τις απαιτήσεις για καλύτερες προσωποποιημένες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες να είναι πολύ ψηλά πλέον στις προτιμήσεις τους».
Ο πρόεδρος του ΞΕΕ προσθέτει : «Τα ξενοδοχειακά καταλύματα της νέας εποχής επιβάλλεται να ανταγωνίζονται τα καταλύματα της συνεργατικής οικονομίας με ίσους όρους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τους και για τον λόγο αυτό χρειάζονται διαδραστικά sites που θα εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες ενημέρωσης και κράτησης των πελατών αποτελεσματικά». Καταλήγοντας ο κ. Τσακίρης σημειώνει : «οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες εντάσσουν νέα brands στο χαρτοφυλάκιό τους, που παρέχουν υπηρεσίες καινοτόμες, διαδικτυακά προσβάσιμες και συγχρόνως οικείες στα νέα πελατειακά κοινά. Το νέο περιβάλλον που θα διαμορφωθεί στο μέλλον για το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες φιλοξενίας που αυτό θα παρέχει, καθώς και τον τρόπο που θα τις παρέχει, θα συζητηθούν στις 25 Νοεμβρίου 2017, στο 1ο Διεθνές Φόρουμ για τη Φιλοξενία που γίνεται στο συνεδριακό χώρο του Metropolitan Expo παράλληλα με τη διεθνή έκθεση XENIA».
Υπογραμμίζεται ότι οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου είναι οι εξής :
– Από την ψηφιοποίηση στην τεχνητή νοημοσύνη: Τα ξενοδοχεία στην εποχή της επανάστασης της τεχνολογίας.
– Τα ξενοδοχεία ανανεώνονται: Νέα, εξειδικευμένα ξενοδοχειακά προϊόντα.
– Μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές: Μια νέα αγορά ανατέλλει.
– Οι ξενοδοχειακές πωλήσεις και το marketing στην εποχή της τεχνολογίας.