Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Προϊστάμενος του Τμήματος Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ ορίστηκε ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης

Προϊστάμενος του Τμήματος Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ ορίστηκε ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης

Προϊστάμενος του Τμήματος Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ ορίστηκε ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον Τουρισμό.

Το Τμήμα Έρευνας Αγοράς ανήκει στη Δ/νση Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του ΕΟΤ.

Ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης γεννημένος το 1962, μετά το λύκειο έφυγε για σπουδές στην Βοστώνη στο NEWBURY  COLLEGE «Hotel  & Restaurant Management». Κατέχει Πτυχίο Εφαρμοσμένων Επιστημών – Στελεχών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ισότιμο Ι.Τ.Ε  με A.Τ.Ε.Ι  ειδικότητας Στελεχών Τουρ. Επιχειρήσεων, Πτυχίο στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων από το ΤΕΙ Αθήνας. Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Τουριστικών   Επιχειρήσεων, από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Τέλος το 2013 ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά κατέχοντας Πτυχίο Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, και στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Κατάρτισης & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ./ ΕΠΠΑΙΚ), κάτοχος  Πιστοποίησης  Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας  Ειδίκευση Τουριστικό Μάρκετινγκ-Δημόσιες Σχέσεις.

Ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής σε Τουριστικές Μονάδες όπως Ξενοδοχεία, Μαρίνες, Ιαματικές Πηγές, Παραδοσιακοί Οικισμοί, Κάμπινγκ. Διευθυντής στα Γραφεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο Εξωτερικό Ιαπωνίας-Ν. Κορέας και στο Γραφείο Αυστραλίας-Ν. Ζηλανδίας

Έχει παρακολουθήσει πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια-προγράμματα σε σχέση με τον Τουρισμό, τις Δημόσιες Σχέσεις, την Επικοινωνιακή Πολιτική, τις Νέες Τεχνολογίες.

Συμμετείχε σε διεθνή συνέδρια τουρισμού στο εξωτερικό και στο εσωτερικό.   

Γνωρίζει άπταιστα αγγλικά και γνώση ιταλικών και ισπανικών.

 

Δραστηριότητες του Τμήματος Έρευνας Αγοράς της Δ/νσης Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του Ε.Ο.Τ.:

  1. Έρευνα σχετικά με τις υπάρχουσες πηγές στατιστικών του τουρισμού. Τρέχουσα κατάσταση του καναλιού ταξιδιωτικών γραφείων, τύποι και αξία ταξιδιωτών. Τι χρειάζεται ο Τ.Ο. από προορισμό. Βασικές προκλήσεις στην προσέλκυση επισκεπτών, αυξάνοντας τις δαπάνες (έσοδα), διατηρώντας παράλληλα υγιή αποτελέσματα. Προβολή των δεδομένων του τουρισμού. Προσδιορισμός στους στόχους της Υπηρεσίας.

  2. Διενέργεια ερευνών στην διαχείριση θεμάτων του Υπουργείου που αναφέρονται στην ευρύτερη πολιτική του αλλά και την ευρύτερη προσέγγιση που έχει σε θέματα που άπτονται στο τουρισμό.

  3. Διενέργεια ερευνών όπως έρευνα αγοράς για την αναγνώριση συμπεριφορών των εισερχομένων τουριστών αλλά και για θέματα που άπτονται στην ικανοποίησή τους από το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

  4. Έρευνα και προτάσεις στην ανάπτυξη σχεδιασμού μάρκετινγκ δηλαδή marketing plan εστίαση στο καθορισμό τιμής προϊόντος προώθησης και διανομής, διεργασίες σε επίπεδο κοστολόγησης αλλά και πτώχευση τμημάτων, τοποθέτηση προϊόντων, αναγνώριση νέων αγορών, προσδιορισμός αναγκών παλαιότερων τμημάτων της αγοράς και γενικότερα ανάπτυξη μάρκετινγκ σχεδιασμού με στόχο την άσκηση της τουριστικής κίνησης, την ενίσχυση του brand name και τέλος την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

  5. Ανάπτυξη μελετών σχετικά με το εξωτερικό περιβάλλον της Ελλάδας. α) Μελέτες σε οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό και πολιτικό επίπεδο, αλλά και ανάλυση μοντέλων ανταγωνισμού με στόχο τη κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τον ανταγωνισμό σε παγκόσμια κλίμακα. Δηλαδή μελέτη της δύναμης των αγοραστών, της ισχύς των προμηθευτών, της δυνατότητες νέων εισόδων στη παγκόσμια τουριστική αγορά, η δύναμη των υποκατάστατων δηλαδή των εναλλακτικών μορφών που μπορούν να επηρεάσουν τη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα. Το τμήμα ουσιαστικά θα είναι αρμόδιο όχι μόνο να αναγνωρίσει τις ανταγωνιστικές τάσεις αλλά να προσαρμόσει σε αυτές τη στρατηγική και το ΜΚΤ. β) Έρευνα και Προτάσεις Νέων Αγορών.

6. Συνεργασία με Περιφέρειες και με Δημοτικούς Φορείς.

Στόχος της συνεργασίας αυτής είναι : α) η αναγνώριση ανά Δήμο της δυναμικής σε επίπεδο τουρισμού, β) ο συντονισμός της Δημοτικής αρχής σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης και η υπόδειξη στους υπευθύνους είτε της Περιφέρειας είτε των Δήμων στρατηγικών που θα βοηθήσουν να αναδείξουν το τουρισμό στη περιοχή τους. γ) Ανάλυση στρατηγικών για την αύξηση του εσωτερικού τουρισμού. Συνεργασία με τους δημοτικούς φορείς και τις επιχειρήσεις για την παράταση της τουριστικής περιόδου (365 ημέρες) με στόχο τα ξενοδοχεία αλλά και οι χώροι φιλοξενίας να λειτουργούν όλο το χρόνο. δ) Συνεργασία με τους Δήμους για την ανάπτυξη ειδικών εκδηλώσεων όπως φεστιβάλ, σεμινάρια, συνέδρια, εκθέσεις κτλ ε)ανάδειξη αθλητικών δραστηριοτήτων με στόχο την ανάπτυξη του αθλητισμού στη περιφέρεια αλλά και την ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού και του αθλητικού πνεύματος.

7. Συνεργασία με Τουριστικούς Φορείς και Τουριστικούς Πράκτορες. Παροχή πληροφοριών για τις τάσεις της αγοράς. Στόχος είναι να αναπτυχθούν όλες οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα. Για παράδειγμα στον Ιατρικό Τουρισμό η καταμέτρηση των μονάδων υγείας και γενικά της δυναμικής του υγειονομικού συστήματος στη περιφέρεια αλλά και στις κεντρικές πόλεις με στόχο την ανάδειξη του ιατρικού τουρισμού. Στόχος είναι να αναπτυχθούν όλες οι ειδικές μορφές τουρισμού που σχετίζονται με την υγεία, την ευεξία κτλ.

8. Ανάπτυξη ειδικών εναλλακτικών τουριστικών δράσεων οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν σήμερα βάση ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα αξιοποίηση αμπελώνων σε συνεργασία με ιδιωτικές εταιρείες για την ανάπτυξη και προώθηση του οινοτουρισμού. Αξιοποίηση αγροτικών περιοχών για την ανάπτυξη του αγροτουρισμού, πρόθεση της δράσης αυτής είναι η προώθηση της ελληνικής υπαίθρου αλλά η δυνατότητα στους ξένους τουρίστες να γνωρίσουν τα ελληνικά προϊόντα. Σε σχέση με τον αγροτουρισμό ενίσχυση νέων δράσεων όπως παρουσίαση προϊόντων στα ελληνικά αεροδρόμια.

9. Στη προσπάθεια παράτασης της τουριστικής περιόδου ενασχόληση με τη προβολή και προώθηση δράσεων των Δήμων που σχετίζονται με μεγάλες εορτές. Συγκεκριμένα προβολή Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων που γίνονται ανά την Ελλάδα με στόχο τη γνωριμία των περιοχών αυτών αλλά και την γνωριμία με τα ελληνικά έθιμα. Προτεινόμενες περιοχές είναι Ξάνθη, η Καστοριά, τα Γιάννενα. Οι δράσεις αυτές θα ενισχύσουν τον χειμερινό τουρισμό. Προτείνεται στο ίδιο πλαίσιο και η συνεργασία με χιονοδρομικά κέντρα, ώστε να δίνεται στους τουρίστες κυρίως τους ξένους που αρέσκονται στα χειμερινά σπορ να συνδυάσουν τη περίοδο των εορτών με αθλητικές δράσεις.

10. Ανάδειξη του πλούσιο Θρησκευτικού στοιχείου. Διοργάνωση προωθητικών κινήσεων με στόχο τη προβολή των μοναστηριών. Διοργάνωση τουριστικών εξορμήσεων με στόχο τη γνωριμία με το θρησκευτικό στοιχείο της χώρας.

11. Έρευνα και Προτάσεις στην Ανάπτυξη του Θαλάσσιου τουρισμού και της Χειμερινής Κρουαζιέρας

12. Διοργάνωση Κινηματογραφικών Φεστιβάλ σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, προβολή του ελληνικού κινηματογράφου, προώθηση ταινιών που προβάλουν την Ελλάδα. Προώθηση Ελλήνων σκηνοθετών που διαπρέπουν στο εξωτερικό και αποτελούν διαφήμιση για τη χώρα.

13. Ανάπτυξη του Πολιτιστικού Τουρισμού. Ενίσχυση της Περιφέρειας με μουσεία και άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς, ανάλυση όλων των πολιτιστικών θεματικών της Ελλάδας και ανάλογη προβολή τους μέσα από αντίστοιχες διοργανώσεις αλλά και ευρύτερα μέσα από τα ΜΜΕ.

14. Συνεργασία με Πρεσβείες του Εξωτερικού, όχι μόνο ελληνικές για τη κατανόηση θεμάτων που άπτονται στο τουρισμό για την ανταλλαγή απόψεων για την υιοθέτηση καινοτομιών, για τη προώθηση μέσω αυτών της Ελλάδας στο εξωτερικό

15. Έρευνα και Συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Εσωτερικού/Εξωτερικού. Παροχή πληροφοριών καθαρά σε συμβουλευτικό επίπεδο σε θέματα εκπαίδευσης που άπτονται στην δημιουργία νέων ικανών στελεχών να μεταδώσουν τους τουριστικούς φορείς αλλά και για την κατάρτιση του υπάρχοντος προσωπικού που ήδη απασχολείται σε φορείς διαχείρισης τουριστικών δράσεων. Η αποτελεσματική συσχέτιση της στρατηγικής του μάρκετινγκ των προωθητικών κινήσεων, των τουριστικών δράσεων, με την εκπαίδευση θα επιφέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και με στόχο τη καλύτερη οργάνωση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την απασχόληση φοιτητών σε επίπεδο πρακτικής σε τουριστικές μονάδες, την ανταλλαγή πληροφοριών σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ως επιπρόσθετο δυναμικό μέσο ανάπτυξης τουρισμού στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.