Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Εγκρίθηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής...

Εγκρίθηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής για τη χρονική περίοδο 2016-2020

Eleni_Dimopoulou_Perif.Attikis_14-4-2016Οι ξένοι επισκέπτες στην Αττική κυρίως έρχονται για τον πολιτισμό μας τόνισε η κα Ελ. Δημοπούλου, στη χθεσινή εισήγησή της γαι την έγκριση του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής.

 

 

Κατά τη διάρκεια της Παρουσίασης του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής, η κα Ελένη Δημοπούλου Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για την Τουριστική Προβολή της Π.Α, είπε μεταξύ άλλων πως

Η εισήγηση, για την Μητροπολιτική Περιφέρεια Αττικής έχει 3 πολύ σημαντικά πολιτικά χαρακτηριστικά

  • Έγινε από ένα ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο

  • Έγινε με δημοκρατικό τρόπο (με δημόσια διαβούλευση και συμμετοχή δημόσιου και ιδιωτικού τομέα)

  • Έγινε με την ενεργό συμμετοχή της Δ/σης Τουρισμού της Π.Α

    Σκοπεύουμε να την υλοποιήσουμε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, όχι μόνο για να γίνει περαιτέρω γνωστός ο προορισμός και να πείσουμε περισσότερους επισκέπτες ότι αξίζει να έρθουν την Αττική, αλλά για να τονώσουμε την επιχειρηματικότητα με νέες θέσεις εργασίας συμβάλλοντας στην Ανάπτυξη του υγιούς τομέα της Οικονομίας, του Τουρισμού

Για τη Στρατηγική Μελέτη η Π.Α συνεργάστηκε με όλους τους φορείς της τουριστικής πολιτικής και κατά την διάρκεια σύνταξης του Σ.Σ.Π, αλλά και στην συνέχεια το έθεσε σε δημόσια Διαβούλευση.

Η διαβούλευση διήρκεσε από 30/11/15 – έως 18/02/16.
Από τους 66 Δήμους της Π.Α. ανταποκρίθηκαν εγγράφως οι 29 Δήμοι. Στην πλειοψηφία τους είναι οι Δήμοι που δραστηριοποιούνται τουριστικά. Επίσης, έγγραφες απόψεις κατέθεσαν και 12 Τουριστικοί Φορείς της Αττικής.
Οι 12 Φορείς είναι: Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΤΕΙ Αθήνας, Skal International, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), International Association of Cultural and Digital Tourism (IACuDiT), Hellenic Association of Professional Congress Organizers (HAPCO), Πανελλήνια Ομοσπονδία Γραφείων Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΠΟΓΕΑΔΙ), Τμήμα Κρουαζιέρας ΟΛΠ, Ένωση Ξενοδόχων Ύδρας, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών (ΠΟΞΕΝ), Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας

Έγιναν συναντήσεις με Φορείς του τουρισμού: HATTA, IΝΣΕΤΕ, ΑΙΑ, AEGEAN, διαπιστευμένους δημοσιογράφους του τουρισμού

Έγιναν συναντήσεις με Δήμους (Βόρειου Τομέα , Νησιών, Δυτικής Αττικής, Ανατολικής Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Καλλιθέας, Μοσχάτου – Ταύρου, Μαραθώνα, Δήμου Αθηναίων – ACVB), κ.α.

Όλοι Επιγραμματικά ανέφεραν ότι επιδοκιμάζουν την πρωτοβουλία αυτή της Π.Α. και κατανοούν την αναγκαιότητα για την εφαρμογή ενός στρατηγικού σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της Αττικής.

Τα 2 βασικά Ερωτήματα ήταν
Γιατί είναι αναγκαία η δαπάνη αυτή για τον Τουρισμό ;

Γιατί ο Τουρισμός έχει χαμηλή συμμετοχή στο ΑΕΠ της Π.Α και στοχεύουμε να το βελτιώσουμε

2. Γιατί είναι αναγκαίος ο στρατηγικός σχεδιασμός της τουριστικής προβολής της Αττικής;

Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών του τουριστικού μάρκετινγκ που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής και επομένως, Καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κονδυλίων της τουριστικής προβολής της Αττικής. (value for money)

Ποιοί είναι οι στόχοι του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής;

Να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος της Αττικής μέσα από ένα σύνολο ελκυστικών ανταγωνιστικών και ώριμων προϊόντων για τα οποία υπάρχει μια ανάλογα ώριμη διεθνής και εσωτερική τουριστική αγορά.

Να βελτιωθούν οι τουριστικές επιδόσεις της Αττικής, ιδίως ως προς την εποχικότητα και τη μέση παραμονή των επισκεπτών της.

Να διαμοιραστούν οι οικονομικές και αναπτυξιακές ωφέλειες, ει δυνατόν σε περισσότερες της περιοχές της Αττικής,ακόμα και στις ξεχασμένες και «υποβαθμισμένες» (π.χ Ελευσίνα)

Ποια είναι τα βασικά σημεία εκκίνησης της Στρατηγικής Προσέγγισης του Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής;

Οι κεντρικές διαστάσεις στην προτεινόμενη στρατηγική

Απομακρυνόμαστε πλέον από τη μονοδιάστατη τουριστική ταύτιση της Αττικής με την πόλη των Αθηνών, ως προορισμός τουρισμού Σαββατοκύριακου, ή και μόνο συνεδριακού τουρισμού, τουρισμού πόλης (city breaks), συνέχισε η κα Δημοπούλου, τοποθετώντας τουριστικά την Αττική προς τον ευρύτερο και πολυδιάστατο όρο του ολιγοήμερου προορισμού (short break) ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ 4 -5ημερου προορισμού, που εμπεριέχει τον τουρισμό πόλης (city break)

Δίνουμε έμφαση σε μια αναβαθμισμένη αφηγηματική προσέγγιση για να προβληθεί πιο αποτελεσματικά η μοναδική πολιτιστική κληρονομιά της Αττικής

Δίνουμε έμφαση στο υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που θα παραχθεί (εικόνες και κείμενα που της αξίζουν!)

Επίσης σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται αυξημένη χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ, τα οποία στις σημερινές συνθήκες εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προβολή της Αττικής ακόμη και με ένα περιορισμένο η μηδενικό κονδύλι:

• Ενέργειες διαδικτυακής προβολής

• Φιλοξενία πολλαπλασιαστών, δηλ. δημοσιογράφων και τουριστικών επαγγελματιών

• Συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες

• Πρόγραμμα για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού

ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

Ως προς τις ευρωπαϊκές χώρες τίθεται προτεραιότητα στην προσέγγιση

  • της Γερμανίας και των λοιπών γερμανόφωνων χωρών,

  • της Βρετανίας,

  • της Γαλλίας

  • της Ιταλίας,

    χωρίς να αγνοείται η δυναμική που υπάρχει σε αρκετές άλλες χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης

  • Της Βόρειας Αμερικής (ΗΠΑ, Καναδάς) όπως επίσης

  • της Ασίας, της Κίνας

  • της Λατινικής Αμερικής

Γερασιμος_Ζαχαρατος_Περιφερεια_Αττικης_14_4_2016Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού κ. Γεράσιμος Ζαχαράτος, ανέφερε πως ” Η Αττική δεν είναι οποιαδήποτε Περιφέρεια, το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής είναι στη ουσία Εθνικό σχέδιο, διοτι στη Αττική τα δεδομένα που έχουμε για τον Ελληνικό τουρισμό αλλάζουν πλήρως, η Αττική είναι ένας άλλος τουριστικός τόπος.”

Στράτος Χαρχαλάκης_Περιφερεια_Αττικης_14_4_2016Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στράτος Χαρχαλάκης, στη παρέμβαση του, αναφερόμενος στις τέσσερεις παθογένειες που αντιμετωπίζει από παλαιότερα έτη το Στρατηγικό σχέδιο της Περιφέρειας, είπε πως, “Δεν είναι αναγνωρίσιμος τουριστικός προορισμός η Αττική, είναι η Αθήνα, η Υδρα κλπ. “. Τελειώνοντας ζήτησε η δράση “Δήμος του μήνα” που προγραμματίζει η Περιφέρεια Αττικής να αρχίσει από τα Κύθηρα.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.