Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η Καβάλα νικήτρια του «MOST PROMISING NEW DESTINATION AWARD OTM MUMBAI 2016»...

Η Καβάλα νικήτρια του «MOST PROMISING NEW DESTINATION AWARD OTM MUMBAI 2016» στην Ινδία

DSC_7219 Μεγάλη  επιτυχία για την παρουσία της Καβάλας,  κατά την διάρκεια της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στην Ινδία και μιας από τις μεγαλύτερες στην Ασία, όπου συμμετείχε μέσω της δημοτικής επιχείρησης «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» στο διάστημα από  18 Φεβρουαρίου  – 20 Φεβρουαρίου 2016. 

image3Η συγκεκριμένη έκθεση στην χώρα των 50 εκατομμυρίων εξερχόμενων τουριστών αποτελεί την κορωνίδα του σχεδίου τουριστικής προβολής που υλοποιεί για το 2016 ο Δήμος Καβάλας και που στόχο έχει, όπως δήλωσε η πρόεδρος της επιχείρησης Αναστασία Ιωσηφίδου, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της εύρεσης νέων αγορών. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν στους άνω των 15.000 εμπορικών επισκεπτών της εκθέσεως η στοχευμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιοχής της Καβάλας, μέσω της αναφοράς στο τεράστιο βάρος που έχει για τους λαούς της Ανατολής το όνομα του Μεγάλου Αλεξάνδρου αλλά και της συμμετοχής στην ομάδα παρουσίασης του καβαλιώτικου περιπτέρου δημοφιλούς νεαρής ηθοποιού του Bollywood.

Έτσι κατά τις τρεις μέρες που διήρκεσε η  έκθεση, το περίπτερο της Καβάλας αποδείχθηκε μικρό για να φιλοξενήσει τον όγκο  τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων, εκπροσώπων του Bollywood αλλά και ανθρώπων της τέχνης και του πολιτισμού, με επακόλουθο οι ινδοί τουριστικοί πράκτορες να επιλέξουν την Καβάλα μεταξύ 70 χωρών και 2500 συμμετοχών ως  MOST PROMISING NEW DESTINATION για το 2016. Το βραβείο έλαβε σε ειδική τελετή που έλαβε χώρα  στο αμφιθέατρο του Bombay Exhibition Centre η πρόεδρος της επιχείρησης .         

Η κα Ιωσηφίδου δήλωσε ότι  βεβαίως η απονομή του βραβείου αποτελεί επιβράβευση για την επιχείρηση, αλλά και επιπλέον επιβεβαίωση  ότι κινείται στην σωστή κατεύθυνση σε σχέση με τους στόχους που έχει θέσει, όμως το σημαντικότερο  που απομένει από την έκθεση αυτή είναι ότι  είχε την δυνατότητα να συζητήσει με τους σημαντικότερους παίκτες της ινδικής τουριστικής αγοράς θέματα,  που αφορούσαν την προοπτική  να καταστεί η Καβάλα πύλη εισόδου για τους Ινδούς τουρίστες που επιθυμούν την γνωριμία με τον ηπειρωτικό ιστό της Ελλάδας και την πολιτιστική της ταυτότητα , την ανάπτυξη  προς όφελος της Καβάλας, του τόξου Κωνσταντινούπολη – Καβάλα – Σόφια καθώς οι δύο πόλεις διατηρούν ήδη ανεπτυγμένο ρεύμα ινδών τουριστών, αλλά και την προσέλκυση διεθνών παραγωγών του Bollywood. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην συγκεκριμένη έκθεση συμμετείχαν με περίπτερο και τρία ελληνικά ταξιδιωτικά πρακτορεία , ενώ υπήρχαν και άλλα τουριστικά γραφεία από την  Ελλάδα που την επισκέφθηκαν ως εμπορικοί επισκέπτες.