Home Αεροπορικά Νέα Appy Days’ – H easyJet λανσάρει νέο iPhone app

Appy Days’ – H easyJet λανσάρει νέο iPhone app

appy_days_easyjΗ easyJet, ανακοίνωσε ένα νέο iPhone app που περιλαμβάνει μια σειρά από νέα  χαρακτηριστικά, που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το ταξίδι πιο απλό και πιο εύκολο για τους επιβάτες.

Από το  πρώτο iPhone app της easyJet το 2011, η εφαρμογή έχει εξελιχθεί από την easy booking (εύκολη κράτηση) και την λειτουργία check-in, να συμπεριλαμβάνει πλέον, δημοφιλή χαρακτηριστικά όπως η σάρωση του διαβατηρίου, ζωντανή παρακολούθηση πτήσης,κάρτες επιβίβασης και το Touch ID. Επίσης, συμπληρώνεται τώρα και από το easyJet Apple Watch app.

Πιο πρόσφατα, το «easyJet κινητό υποδοχής», διαθέσιμο στο αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου καθοδηγεί τους επιβάτες, βήμα προς βήμα, την ημέρα του ταξιδιού τους με οδηγίες προς το αεροδρόμιο, τους χρόνους αναμονής, χρόνο περπατήματος και άλλες υπενθυμίσεις και ενημερώσεις για την πτήση.

Ενώ η υπάρχουσα εφαρμογή θεωρείται από τα φαβορί στο App Store, και διακρίθηκε με κορυφαία βραβεία της βιομηχανίας, η νέα εφαρμογή έχει σχεδιαστεί να ενσωματώνει στοιχεία από κριτικές που είχαν ληφθεί σ το App Store, διάφορα email  από πελάτες και φόρουμ από συχνούς ταξιδιώτες.

Η νέα εφαρμογή έχει ένα σύγχρονο σχεδιασμό και παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε πελάτη. Για παράδειγμα, για την ημέρα του ταξιδιού, σχετικές πληροφορίες για την πτήση θα εμφανιστούν στο homepage και φωτογραφικό υλικό διαφόρων προορισμών και θα μπορείτε να κάνετε αναζήτηση και κράτηση πτήσεων.

Η νέα εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης μια αντίστροφη μέτρηση για τα ταξίδια και τα στοιχεία των επιβατών, όπως υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα στοιχεία πληρωμής & πληροφορίες διαβατηρίου. Τσάντες, αθλητικό εξοπλισμό, θέσεις, ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων μπορούν επίσης να προστεθούν γρήγορα σε μια υπάρχουσα κράτηση, καθώς και μια σειρά από χρήσιμες κοινοποιήσεις σχετικά με τα ταξίδια.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για download τώρα από το App Store και αναμένεται να είναι διαθέσιμο για το Android (υπολογίζεται αργότερα εντός του έτους).

James Millett, easyJet’s Head of Digital, δήλωσε: “Το λανσάρισμα του νέου μας app είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας και για να καταστεί εξίσου εύκολο να ταξιδεύουν με την easyJet, όσο και προσιτή. Ανυπομονούμε να ακούσουμε τι σκέφτονται οι πελάτες μας σε όλη την Ευρώπη ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για μια σειρά από συναρπαστικές καινοτομίες. “