Η ΙΑΤΑ, επιμένει, πως, η προθεσμία πληρωμής του BSP, για τα διαπιστευμένα πρακτορεία, παραμένει στις 2 Ιουλίου 2015, παρά το ότι αναγνωρίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά, λόγω της μη λειτουργίας των παραδοσιακών τραπεζικών υπηρεσιών.
Έχει ζητηθεί από τους φορείς παράταση της ημερομηνίας πληρωμής 2 ημέρες μετά την επαναλλειτουργία των τραπεζών χωρίς να έχει ληφθεί απάντηση.
Σύμφωνα με επιστολή προς τα μέλη τους, την οποία υπογράφουν οι Γιώργος Μαρούτσος
, Πρόεδρος Π.Ε.ΤΑ.Γ.Α., Λύσανδρος Τσιλίδης,
Πρόεδρος Hatta και Βύρων Θεολόγης
, Πρόεδρος Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης.
“Βάση συζητήσεων στο APJC στο οποίο συμμετείχαν και στελέχη του ισπανικού service center της ΙΑΤΑ, σε περιπτώσεις μη πληρωμής του συνολικού ποσού, θα ζητηθεί από τους υπόχρεους υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα αιτιολογούνται οι λόγοι μη πληρωμής και παράλληλα θα υποβάλλονται έγγραφα που θα μπορούν να αποδείξουν τη θέση τους.”
“Η ΙΑΤΑ,” συνεχίζει η επιστολή, “μας διαβεβαίωσε προφορικά κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ότι θα είναι ευέλικτη ως προς την αντιμετώπιση των επιχειρήσεων στην περίπτωση που τελικά εισπράξει έστω και μεταγενέστερα το τελικό ποσό : “at the first available opportunity”.”
Επίσης η ΙΑΤΑ, ενημέρωσε τα διαπιστευμένα πρακτορεία, πως, οι αεροπορικές εταιρείες, «σε συνέχεια της εν εξελίξει κατάστασης στην Ελλάδα», υιοθέτησαν «μία προσωρινή κίνηση» για την εκκαθάριση των πωλήσεων εισιτηρίων όλων των διαπιστευμένων πρακτόρων της ΙΑΤΑ στην Ελλάδα ανά εβδομάδα, «με άμεση εφαρμογή».