Είναι έντονο το ενδιαφέρον πολλών χρηστών για την αξιοποίηση του ανταγωνισμού τους στα κοινωνικά δίκτυα. Τα κοινωνικά δίκτυα εφόσον είναι ανοιχτά μας δίνουν την δυνατότητα να επωφεληθούμε τον ανταγωνισμό, έτσι ώστε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της σελίδας μας, μέσα από τα δύο βασικά εργαλεία, στο Facebook και στο Twitter. Κατά γενική ομολογία υπάρχουν τέσσερεις βασικοί τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνετε τον σκοπό σας.
Ο πρώτος τρόπος, είναι χρησιμοποιώντας την αναζήτηση του Facebook με λέξεις κλειδιά που αναφέρονται σε ”group”, για παράδειγμα ”ταινίες”. Στην συνέχεια, μπαίνουμε στο group που μας ενδιαφέρει για να βρούμε τα ενδιαφέροντα των κοινών μας φίλων. Βάζοντας τα ενδιαφέροντα αυτά ως θέματα στο site μας, μπορούμε να προσεγγίσουμε το κοινό που μας ενδιαφέρει.
Μελετώντας τους χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα μπορούμε να βρούμε groups και να συμμετέχουμε και εμείς σε αυτά. Αλληλεπιδρώντας με τα μέλη του group μαζεύουμε πληροφορίες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε μελλοντικές καμπάνιες μας.
Ο τρίτος τρόπος είναι παρατιρώντας την δραστηριότητα των ανταγωνιστών στο Twitter.
Τι είδους συζητήσεις κάνουν;
Τι είδους περιεχόμενο κοινοποιούν;
Παρατηρώντας τις συζητήσεις καταλαβαίνει κανείς ποια θέματα ενδιαφέρουν τους υποψήφιους πελάτες και είναι διατεθημένοι να συμμετέχουν.
Τέλος, παρατηρώντας τα hashtags των ανταγωνιστών σας παίρνετε ιδέες για την δική σας δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα.
Οι παραπάνω τρόποι είναι από τους πιο αποτελεσματικούς για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε τον ανταγωνισμό σας στα κοινωνικά δίκτυα και είναι στο χέρι σας να τα ιεραρχήσετε και να τα εφαρμώσετε στην δική σας περίπτωση.